میانگین قیمت رهن آپارتمان در متل قو

شهر متل قو

برای مهاجرت به شهرهای شمالی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها تهیه مسکن با قیمت مناسب است که امری دشوار محسوب می‌شود. عمده خانه‌های شهرهای شمالی را خانه‌های ویلایی تشکیل می‌دهند، ولی برای زندگی دائم یا موقت با توجه به هزینه‌ها و شرایط سخت نگهداری از خانه‌های ویلایی، تهیه آپارتمان معقول‌تر به نظر می‌رسد. بنابراین ما در این مقاله زومیلا به بررسی پیشینه، امکانات و قیمت رهن آپارتمان در متل قو می‌پردازیم.

 

رهن آپارتمان در متل قو

پیشینه شهر متل قو و امکانات آن

شهر متل قو یا سلمانشهر در غرب مرکز استان مازندارن با مساحت  750 هکتار و جمعیت حدود 13500 نفر  قرار دارد و از توابع شهرستان عباس آباد به شمار می‌رود. این شهر زیبا توسط مرحوم جمشید جوانشیر در سال 1338 با احداث دو ویلا، 12 اتاق و یک سالن آمفی تئاتر تاسیس شده است.

این شهر در ابتدا ساقی کلایه نام داشت و همسر مرحوم جوانشیر نیز به سمت شهردار این منطقه منصوب شد که پس از انقلاب این شهر به سلمان شهر تغییر نام داد. هرچند به دلیل وجود متلی به نام قو در این منطقه به شهر متل قو در نزد عامه مردم شهرت دارد. لازم به ذکر است که این شهر شامل شهرک، ویلا و مناطق مسکونی می‌شود که در این میان به مناطق دریاگوشه، شهرک دهکده شیرین، لاکوده، محله‌های دانیال، اسبچین، تیلاکنار و… اشاره کرد.

همچنین در این شهر می توانید از امکانات تفریحی و رفاهی، مراکز تجاری بزرگ و برندهای معتبر داخلی و خارجی، انواع رستوران ها و نزدیکی و دسترسی به شهرهای بزرگ استان مازندارن برخوردار ‌شوید. پس دیگر دغدغه‌ای برای شما باقی نمی‌ماند و یک گزینه خوب برای زندگی محسوب می‌شود. در ادامه قیمت رهن آپارتمان در متل قو را بررسی می‌کنیم.

 

 

قیمت رهن آپارتمان در متل قو

رهن آپارتمان در متل قو

بسیاری از افراد در برهه‌های مختلفی از زندگی و بنا بر دلایل بسیاری نظیر جا به جایی شغل و گذراندن ماموریت، دور بودن از محیط پرهیاهوی شهری و … به شهرهای دیگر نقل مکان می‌کنند که شهرهای شمالی به سبب داشتن آب و هوای مناسب، طبیعت بی‌نظیر و مجاورت با پایتخت همواره مورد توجه همگان قرار دارند. متل قو نیز به دلیل نزدیکی به پایتخت و دارا بودن امکانات شهری کامل، یکی از شهرهای محبوب به شمار می‌رود.

همیشه پیدا کردن خانه دلخواه با قیمت مناسب دغدغه افراد است که این قیمت‌ها به دلایلی چون متراژ، خیابان و منطقه، متریال به کار رفته در ساختمان، سال ساخت و … تغییر می‌کند که متل قو (سلمانشهر) نیز از این قائله مستثنی نیست.

رهن آپارتمان در مناطقی پر تراکم و محلی همچون تیلورسر از متری یک میلیون و سیصد هزار تومان شروع می‌شود و در مناطق بالاتر و لوکس‌تر همچون دریاگوشه به متری پنج میلیون و یا حتی بیشتر (قیمت سال 99) نیز می‌رسد با این حال قیمت رهن آپارتمان در متل قو بسیار مناسب است و شما می‌توانید با بودجه کم نیز صاحب خانه‌هایی لوکس و با متراژ بالا شوید و از زندگی کردن در یکی از بهترین شهرهای شمالی نهایت لذت را ببرید.

 

این مطلب را از دست ندهید: بهترین محله‌های متل قو کجاست؟

 

سخن پایانی

ممکن است در طول زندگی خود بنا به دلایلی به شهرهای مختلفی مهاجرت کنیم که یکی از شهرهای مناسب برای نقل مکان موقت یا طولانی سلمانشهر (متل قو) است، هر چند که پیدا کردن خانه مورد علاقه و متناسب با بودجه، دغدغه افراد بوده است که خواهان نقل مکان به شهری هستند، اما آشنا نبودن به محله‌ها، بافت شهری و قیمت‌ها نیز نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد، ما در این مقاله سعی کرده‌ایم با معرفی پیشینه، امکانات و یک بررسی کلی از قیمت‌ رهن آپارتمان در متل قو اندکی از نگرانی و دغدغه‌هایتان را کاهش دهیم تا بتوانید خانه‌ای درخور خودتان را به آسانی پیدا نمایید. برای اطلاع از قیمت خانه‌ها در محله های متل قو به سایت زومیلا مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید