خرید دانگی آپارتمان

خرید دانگی آپارتمان

خرید خانه دغدغه‌ای است که در سال‌های اخیر با چالش همراه بوده است. متاسفانه همیشه قدرت تورم بیشتر از قدرت خرید ما بوده است و به همین دلیل هر روز از خرید خانه دورتر می‌شویم.

خرید خانه به صورت اشتراکی، راه حل رسمی و قانونی است که شهروندان را به خانه دار شدن نزدیک تر می‌کند. اما گاهی ممکن است سرمایه شما به اندازه خرید دونگی خانه قدیمی کوچک هم کافی نباشد. پس راه حل چیست؟

پیش خرید دانگی آپارتمان

اگر سرمایه اندکی جمع کرده‌اید و به دنبال راه حل مناسبی برای پس انداز هستید، تالی پارک به شما عزیزان، “پیش خرید آپارتمان دونگی واحدهای تالی پارک” را پیشنهاد می‌کند تا راهی باشد برای برطرف کردن نیاز مسکن و سرمایه گذاری مطمئن پس انداز شما.

پیش خرید دونگی آپارتمان راه حلی برای تحقق رویای خانه دار شدن با کمترین میزان سرمایه است. در پیش فروش دونگی خانه یا ملک مشاع، شما ساختمانی را می‌خرید که بین چندین نفر تقسیم شده است و هر کس به نسبت سهم خود از آن استفاده می‌کند.

تالی پارک

تالی پارک یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در صنعت ساختمان از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است و با بهره گیری از مهندسی به‌روز، فناوری‌های نوین، مدیران متخصص و کادری جوان و متعهد، توانسته است پروژه‌های نوآورانه و متفاوتی را با کیفیت مطلوب و سرعت بالا اجرا کند.

تالی پارک معلم

تفاوت اصلی پروژه های تالی پارک، طراحی و ساخت واحدهای کوچک متراژ با خدمات هتلینگ است. در این نوع زندگی به سبک تالی شما در زمان، سرمایه و انرژی بیشتر از قبل صرفه جویی می‌کنید و در راستای پایداری و زندگی پاک گام برمی‌دارید.

تالی پارک با مشتری مداری و خدمات ویژه خود، همیشه به دنبال راهکاری است تا به نیازهای شهروندان عزیز پاسخ دهد. از همین جهت برای تحقق نیاز مسکن می‌کوشد تا شرایطی را فراهم آورد که مردم عزیز بتوانند با حداقل سرمایه ای که دارند در این اوضاع اقتصادی ناهموار، گامی به سوی خانه‌دار شدن بردارند.

چرا پیش خرید خانه دانگی “تالی پارک” را پیشنهاد می‌کنیم؟

مجموعه تالی پارک با توجه به نیازهای مختلف مشتریان خود، روش خرید دونگی خانه را ارائه می‌دهد. همانطور که آگاه هستید، این روش با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور، تسهیل شرایط خانه دار شدن شهروندان را فراهم می‌کند و برایشان سود حاصل از ارزش افزایشی خانه بهره مند می‌سازد.

واحد نمونه پروژه تالی پارک معلم

شما با پیش فروش دونگی واحدهای تالی پارک، نه تنها رویای خانه دار شدن، بلکه زندگی به سبک نوین را تجربه می‌کنید. خرید آپارتمان‌های تالی پارک به صورت دانگی دارای مزایایی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • امکان خانه دار شدن با بودجه کم: شما با خرید دونگی آپارتمان، می توانید با بودجه کمتری نسبت به خرید ملک واحد، خانه دار شوید. این امر به شما این امکان را می دهد که با پرداخت یک مبلغ نقد و یک مبلغ اقساط ماهیانه، مالک یک سهم از یک واحد مسکونی شوید.
  • بهره گیری از خدمات هتلینگ خانه مانند کارواش، مهد کودک، تالار، کافی شاپ، رستوران، خشکشویی، خدمات خانه داری، اتاق جلسه و کار اشتراکی، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی: خرید اشتراکی خانه، به شما این امکان را می‌دهد تا از خدمات هتلینگی که تالی پارک برای شما فراهم کرده است، استفاده کنید.
  • خرید مرحله ای: شما با پرداخت یک مبلغ نقد و سپس با پرداخت مبلغ اقساط ماهیانه، مالک سهمی از یک واحد مسکونی می‌شوید. این امر به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به تهیه وام بانکی یا جمع آوری سرمایه بالا، خانه دار شوید.
  • زندگی در واحدهای کوچک متراژ با صرفه جویی در مصرف انرژی: با زندگی در واحدهای کوچک متراژ که برای نیازهای شما طراحی شده اند، زندگی آسوده داشته باشید. این واحدها می‌توانند به شما کمک کنند تا در مصرف انرژی، آب و گاز صرفه جویی کنید و از هزینه های بالای قبوض خلاص شوید.
  • کاهش نرخ تورم در بازار مسکن: همچنین این واحدها می‌توانند باعث کاهش نرخ تورم در بازار مسکن شوند و به شما این امکان را بدهند که با هزینه کمتری، ملک خود را خریداری کنید.
  • اعتماد به مجموعه تالی پارک: شما با پیش خرید دونگی خانه از مجموعه تالی پارک، می‌توانید با خیال راحت به کیفیت و پیشرفت پروژه اعتماد کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت یا بازدید از پروژه‌ها، از وضعیت و مشخصات آن‌ها مطلع شوید.
  • افزایش قیمت نهایی: زمانی که شما یک آپارتمان را پیش خرید می‌کنید، مطابق با قرارداد باید در چندین مرحله مبالغ مورد نیاز را واریز نمایید. ممکن است به خاطر تورم و رشد بازار مسکن مبلغ تمام شده‌ای که شما به نوعی به صورت اقساط و در چندین مرحله پرداخت نمودید، کمتر از قیمت نهایی در زمان تحویل باشد. برای مثال اگر شما آپارتمانی به قیمت 200 میلیون تومان را پیش خرید کرده باشید و در چندین مرحله این مبلغ را پرداخت نمودید، بعد از گذشت یکسال و اتمام پروژه، ممکن است قیمت آپارتمان به 300 میلیون تومان برسد و شما 100 میلیون تومان سود کنید.
  • زندگی در آپارتمانی با طراحی مدرن و خلاقانه با استفاده از متریال های درجه یک و برندهای مطرح: شما با خرید دانگی آپارتمان، می توانید در آپارتمانی با طراحی مدرن و خلاقانه که با استفاده از متریال های درجه یک و برندهای مطرح ساخته شده است، زندگی کنید. این آپارتمان ها می توانند به شما احساس لوکس و ارزشمندی بدهند. همچنین از زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • امکان سرمایه گذاری و اجاره دهی ملک به دیگران و کسب درآمد از آن: با اجاره دادن دونگی خود به دیگران، از درآمد ثابتی برخوردار می‌شوید. این درآمد می تواند به شما کمک کند تا هزینه های خود را پرداخت کنید یا برای خرید ملک دیگری پس انداز کنید. همچنین شما می‌توانید با افزایش ارزش ملک خود در بازار، از سود بالایی برخوردار شوید.
  • قیمت پایین تر نسبت به خرید ملک تکی: شما با خرید دونگی آپارتمان، می توانید با قیمت پایین تری نسبت به خرید ملک تکی، خانه دار شوید. این امر به شما این امکان را می‌دهد که با پرداخت یک مبلغ نقد و یک مبلغ اقساط ماهیانه، مالک یک سهم از یک واحد مسکونی شوید.
  • هزینه های ملک با وجود شرکای ملکی : با خرید دونگی واحد مسکونی، می توانید با سایر شرکا در موارد مختلف همکاری کنید و از رابطه خوبی با آن‌ها برخوردار شوید. این همکاری می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های خود را کاهش دهید، مشکلات خود را حل کنید و از امنیت و نظم خود محافظت کنید. برای مثال، شما می توانید با سایر شرکا در مورد نگهداری و تعمیرات ملک، امنیت، نظارت و مدیریت هزینه‌ها توافق کنید و وظایف را بین خود تقسیم کنید.

به این ترتیب، پیش خرید خانه به صورت دونگی یک گزینه جذاب برای کسانی است که دنبال خانه دار شدن با بودجه کم و بازده بالا هستند. تالی پارک با ارزش دادن به پس انداز شما، به دنبال پیشگیری از چالش‌های احتمالی پیش خرید دونگی ملک می‌باشد ؛ زیرا تالی پارک با نظارت بر خرید طرفین، اجرا و روند عقد قرار داد، قواعدی را وضع کرده تا شما بدون دغدغه از سرمایه گذاری خود اطمینان حاصل کنید و از رعایت حقوق تان مطمئن شوید. اگر شما هم به دنبال چنین فرصتی هستید، با مجموعه تالی پارک تماس بگیرید و از شرایط و جزئیات آن‌ها مطلع شوید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید