قیمت خانه ویلایی در پرند چقدر است؟

قیمت خانه ویلایی در پرند

پرند شهری تازه تأسیس واقع در شهرستان رباط کریم استان تهران است. شهر پرند در ۳۵ کیلومتری غرب تهران و در کنار اتوبان ساوه احداث شده است. شهر پرند تهران دارای ۷ فاز است و در آینده قرار است به ۱۶ فاز گسترش پیدا کند. فازهای صفر تا سه شامل املاک سنددار شرکتی یا شخصی‌ساز و فازهای ۴ تا ۶ شامل املاک مسکن مهر می‌شوند. آینده این شهر تازه تأسیس روشن است و  به دلیل مناسب بودن قیمت خانه ویلایی در پرند سرمایه‌گذاری با فاکتور سود آتی، انتخابی هوشمندانه برای سرمایه‌گذاران خواهد بود. در این مقاله زومیلا، به بررسی مزایای خرید خانه ویلایی در پرند، بهترین محله ها و قیمت خرید خانه ویلایی در پرند می پردازیم.

 

خرید خانه ویلایی در پرند

مزایای خرید خانه ویلایی در پرند

از مهم‌ترین مزایای زندگی در پرند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت جغرافیایی خوب
  • دسترسی راحت به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • نزدیک بودن به شهرهایی مانند تهران، شهریار، کرج ساوه و قم
  • آب و هوای خوب، تمیز و خنک به خصوص برای بیماران تنفسی
  • کارمندی بودن قشر ساکن در پرند از جمله پزشک، مهندس، بازنشستگان نیروی انتظامی و غیره
  • قیمت مناسب ملک
  • آب آشامیدنی شیرین
  • اشتغال آسان؛ وجود شهرک‌های صنعتی، بازار کار مناسب برای شغل‌های خدماتی مانند حمل و نقل، تأسیسات و…
  • آسان بودن رفت و آمد و خلوت بودن شهر
  • بافت شهری مدرن و نوساز

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه پرند برای سرمایه گذاری و سکونت کجاست؟

قیمت خانه ویلایی در پرند

در شهر پرند هر چه به سمت فازهای ۵ و ۶ یعنی فازهای مسکن مهر می‌رویم، امکانات و خدمات شهری کمرنگ‌تر می‌شوند و افراد بیشتر از کمبود امکانات شکایت می‌کنند؛ بنابراین اگر بودجه کافی در اختیار دارید، پیشنهاد می‌کنیم در فازهای صفر تا سه ساکن شوید.

بوستان بزرگ مشاهیر بین فاز ۳ و ۴ در حال احداث است. این بوستان قرار است به مکان برای تفریح و گذران اوقات فراغت اهالی تبدیل شود. از جمله امکانات این بوستان می‌توان به سالن آمفی تئاتر ۳ هزار متر مربعی، پیست دوچرخه سواری، نگارخانه، رمپ ویژه معلولان و نابینایان و غیره اشاره کرد.

پرند ۵ کلانتری، ۴ واحد درمانی، ۱۰ مسجد و ۸۴ فضای سبز دارد. شهر پرند دارای ۴۰ مدرسه است؛ بنابراین از نظر آموزشی کمبودی در این شهر حس نمی‌شود. بزرگ‌ترین مرکز تفریحی اقامتی خاورمیانه به نام سرزمین ایرانیان در جنوب شهر پرند قرار گرفته است و وسعت آن ۲۰ هکتار است. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به پیست اتومبیلرانی، پیست موتور، شهربازی کودکان، پینت بال، زمین گلف، دریاچه مصنوعی، رستوران، سینما و غیره اشاره کرد.

 

بهترین محله های پرند

بهترین محله‌های پرند را فازهای صفر تا سه تشکیل می‌دهند. خانه‌های این ۴ فاز دارای سند مالکیت هستند و از امکانات خوبی برخوردارند. در پرند هر چه به سمت فازهای بالاتر می‌رویم، امکانات و خدمات شهری کمتر می‌شوند. در ادامه با بهترین محله‌های پرند و قیمت خانه ویلایی در پرند بیشتر آشنا می‌شویم.

البته باید این نکته را در نظر داشته‌باشید که منظور ما از خانه‌هاي ويلايي، باغ ويلا نیست؛ چرا که باغ ويلا تيپ متفاوتي دارد و اکثر باغ ويلاها در شمالي ترين نقطه پرند ساخته شده‌اند ولي خانه هاي ويلايي در مناطق مختلف شهر و در كنار مناطق آپارتماني ساخته شده‌ اند.

در این رابطه بخوانید : معرفی معتبرترین مشاورین املاک در شهر پرند تهران

خرید خانه در شهر جدید پرند

قیمت خانه ويلايي پرند در فاز 2

از نظر تراكم بيشترين خانه هاي ويلايي در فاز ۲ قرار دارد. اين خانه هاي ويلايي با چند ویژگی ساخته شدند. ویژگی اول شمالي و جنوبي بودن آنهاست. در مورد متراژ،  خانه هاي ويلايي فاز ۲ پرند در متراژ هاي بالا مانند ۱۶۰، ۱۸۰، ۲۰۰ ، ۲۲۵ ، ۲۵۰ متري ساخته شده‌است كه البته موارد استثنايي هم هست كه خانه ويلايي به اصطلاح “دوكله” حساب مي‌شود؛ از دو طرف دارای درب ورودی است و در واقع هم شمالی و هم جنوبی محسوب می‌شود. به طور کلی قیمت خانه های ویلایی فاز 2 پرند به موارد زیادی بستگی دارد. کارشناسان مجرب ما در تیم زومیلا می‌توانند بهترین قیمت خانه ویلایی در پرند را به شما پیشنهاد دهند.

خانه های ويلايي فاز ۳ پرند

در شمال  فاز ۳ پرند يك سري خانه هاي ويلايي مانند فاز ۲ وجود دارد كه توسط شركت ناصرين ساخته شده است. این واحدها از نظر تيپ و متراژ تفاوت زيادي با واحدهاي فاز ۲ ندارند، ولي سن بناي آنها پايين تر است. تعدادي واحد دوبلكس نيز در اين فاز وجود دارد كه توسط شركت هواپيمايي ساخته شده است. به طور معمول به دلیل نوساز بودن خانه‌های این قسمت از پرند، قیمت آن‌ها کمی بیشتر از فاز 2 است.

قیمت خرید خانه ویلایی در پرند در واحد هاي فاز صفر و يك

در فاز صفر و يك پرند قسمت‌هايي توسط شركتهاي انبوه ساز ساخته شده‌است و قسمت‌هايي به عنوان زمين نقشه كشي شهري شده و واگذار شد. اين زمين‌ها توسط مالكان به صورت شخصي ساخته شده و عمدتا در دو طبقه و دو واحد با يك حياط به صورت شمالي و جنوبي طراحی شده‌اند. عمده متراژ این زمين‌ها در سه تيپ ۱۷۵ متري، ۲۴۲ متري و ۳۵۰ متري است. در این منطقه همچنان تعدادي زمين قابل فروش و ساخت وجود دارد. این زمین‌ها فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری روبه‌رشد در شهر جدید پرند هستند.

 

در این رابطه بخوانید : قيمت خريد آپارتمان در پرند و تمام اطلاعاتی که به آن نیاز دارید!

 

قیمت خرید خانه ویلایی در پرند

سخن پایانی

در رابطه با قیمت خرید خانه ویلایی در پرند، موضوعي كه شايان ذكر است، ارزش افزوده ساختمان‌هاي ويلايي است. به طور كلی سن بنا فاكتور مهمي در مورد قیمت خانه است. اين فاكتور در مورد واحدهاي آپارتماني خيلي بيشتر صدق مي‌كند و پس از گذشت زمان عاملي جهت افت قيمت مي باشد. البته فاكتورهاي زيادي همچون كيفيت ساخت، مصالح و موقعيت هم تاثيرگذار هستند و لزوما سن بنا تعيين كننده نيست و در ده سال گذشته قيمت خانه های ويلايي در پرند هميشه سير صعودي داشته است. خرید خانه ویلایی در پرند با توجه به مسیر رو به رشد این شهر جدید، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ خواهد بود.

جهت مشاهده قیمت واقعی و خرید انواع ملک در شهر پرند روی این لینک کلیک نمایید.  

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید