معرفی مراکز سونوگرافی منطقه ۲۲ تهران

شناخت کامل و دسترسی آسان و سریع به مرکز سونوگرافی مناسب و قابل اعتماد، یکی از موارد ضروری است که هر زن بارداری باید به آن واقف باشد. با توجه به وسعت زیاد شهر تهران و ترافیک بیش از حد این شهر، بهتر است مراکز سونوگرافی منطقه زندگی خود را بشناسید تا در صورت نیاز یا برای انجام معاینه‌های روتین دوران بارداری، به این مراکز مراجعه کنید. در این مطلب قصد داریم تا مراکز سونوگرافی منطقه 22 تهران را مورد بررسی قرار دهیم و بهترین موارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مراکز سونوگرافی منطقه 22 تهران

منطقه 22 تهران را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مناطقی دانست که افراد برای زندگی خود در پایتخت انتخاب می‌کنند، همین موضوع باعث شده تا این منطقه با سرعت زیادی پیشرفت کند. وجود مراکز درمانی و تصویربرداری در یک منطقه، یکی از امتیازاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. در این بخش به معرفی بهترین مراکز سونوگرافی منطقه 22 تهران می‌پردازیم.

1- مرکز سونوگرافی درفشان

مجموعه درفشان را می‌توان یکی از بهترین و مجهزترین مراکز سونوگرافی فعال در منطقه 22 تهران دانست که انواع خدمات تصویربرداری‌های به‌روز دنیا را ارائه می‌دهد. با مراجعه به این مرکز می‌توانید از انواع خدمات تصویربرداری بهره‌مند شوید که عبارت‌اند از:

  1. سونوگرافی جنرال ساده و داپلر تمام بدن
  2. سونوگرافی داپلر جنین در حاملگی های پرخطر
  3. سونوگرافی پستان
  4. سونوگرافی داپلر جفت
  5. هیستروسالپنگوگرافی
  6. ماموگرافی دیجیتال
  7. و…

توجه داشته باشید که مرکز سونوگرافی درفشان جدیدترین دستگاه‌های تصویربرداری را برای شما عزیزان فراهم ساخته است تا با خیالی راحت بتوانید از بهترین خدمات تصویربرداری بهره‌مند شوید. اگر ساکن منطقه 22 تهران هستید، می‌توانید به راحتی به این مرکز مجهز دسترسی داشته باشید.

آدرس: تهران، منطقه 22، محله صدرا، دهکده المپیک، میدان دهکده المپیک، بلوار صدرا، پلاک 20

2- مرکز سونوگرافی نیتا

مرکز سونوگرافی نیتا را می‌توان یکی از مراکز تصویربرداری شلوغ منطقه 22 تهران معرفی کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شده است. این مرکز با برخورداری از جدیدترین دستگاه‌های تصویربرداری، انواع خدمات تصویربرداری و سونوگرافی را به مراجعین عزیز ارائه می‌دهد. بر اساس دیدگاه‌های مراجعین قبلی، مرکز سونوگرافی نیتا از معدود مراکزی است که از وجود پزشک حاذق و خوش برخورد بهره می‌برد. بدین ترتیب شما نیز می‌توانید جهت بهره‌مندی از خدمات این مجموعه و انجام تصویربرداری‌های مختلف، به این مجموعه مراجعه کنید.

آدرس: تهران، منطقه 22، انتهای همت غرب، جنب بیمارستان تریتا، ساختمان پزشکان تریتا، طبقه 8، واحد F3- مرکز سونوگرافی دکتر پانته‌آ وزیری

کلینیک تخصصی دکتر پانته‌آ وزیری را می‌توان یکی از مناسب‌ترین کلینیک‌ها برای زنان بارداری دانست که در منطقه 22 تهران زندگی می‌کنند. دکتر پانته‌آ وزیری دارای فلوشیپ تخصصی سونوگرافی و رادیولوژی است و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به این کلینیک، علاوه بر انجام تصویربرداری‌های گوناگون، از مشاوره یک پزشک حاذق و متخصص نیز بهره‌مند شوید. مرکز سونوگرافی دکتر پانته‌آ وزیری با جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا مجهز شده است و شما می‌توانید برای انجام تصویربرداری رنگی نیز به این مجموعه مراجعه کنید.

آدرس: تهران، منطقه 22، شهرک گلستان، میدان اتریش، بنفشه نهم جنوبی، پلاک 34، طبقه 2، زنگ 4

4- مرکز سونوگرافی دکتر احمد محمودآبادی

کلینیک دکتر احمد محمودآبادی را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین مراکز تصویربرداری فعال در منطقه 22 تهران دانست که سابقه بسیار درخشانی در این زمینه دارد. همین موضوع باعث شده است تا کلینیک دکتر احمد محمودآبادی تبدیل به انتخاب اول بسیاری از ساکنین این منطقه شود. به دلیل خدمات تصویربرداری با کیفیت این مجموعه، بسیاری از افراد از نقاط دیگر تهران نیز به این کلینیک مراجعه می‌کنند. اگر به دنبال کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی در منطقه 22 تهران هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز سونوگرافی دکتر احمد محمودآبادی است.

آدرس: تهران، منطقه 22، شهرک گلستان، 35 متری گلها، بالاتر از میدان اتریش، پلاک 140، طبقه 2

ویژگی‌های منطقه 22 تهران

منطقه 22 تهران به دلیل وجود مراکزی همچون، ایران مال، دریاچه چیتگر، بام‌لند و… تبدیل به انتخاب اول بسیاری از افراد برای زندگی شده است. علاوه بر این موارد، منطقه 22 تهران از هوای پاک و عاری از آلودگی بهره می‌برد؛ مزیتی که بسیاری از افراد پایتخت‌نشین به دنبال آن هستند.

همه این موارد در کنار هم باعث شده تا امروزه منطقه 22 این شهر تبدیل به یکی از پرتقاضاترین مناطق تهران برای سکونت شود. با ساکن شدن قشر جوان جامعه و خانواده‌های جدیدالتاسیس در این منطقه، نیاز مبرم به مراکز تصویربرداری و سونوگرافی در منطقه 22 تهران دیده می‌شود. همین موضوع باعث شده تا مراکز تصویربرداری بسیار خوبی در این منطقه تأسیس گردند که در این مطلب به معرفی برخی از آن‌ها پرداختیم.

سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران

اگر شما نیز پدر و یا مادر جوانی هستید که به دنبال تامین آینده فرزند خود هستید، بدون تردید نگاه ویژه‌ای به فرصت‌های سرمایه‌گذاری دارید و نمی‌خواهید که به سادگی این موارد را از دست بدهید. باید توجه داشته باشید که منطقه 22 تهران دارای فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار مناسبی است که شما می‌توانید نهایت بهره را از آن‌ها ببرید.

خرید ملک و سرمایه‌گذاری در این زمینه، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای امروز و آینده خانواده شما باشد. در این صورت شما می‌توانید در یکی از بهترین مناطق تهران صاحب خانه شوید و فرزند خود را در منطقه‌ای با هوای پاک پرورش دهید. علاوه بر آن، سرمایه‌گذاری شما نیز به خوبی صورت گرفته و با گذشت زمان، سود بسیار خوبی برای شما و فرزندتان به عمل خواهد آورد.

پروژه شمیم رحمت 3

برج‌های در حال ساخت شمیم رحمت 3 را می‌توان یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و خرید ملک در منطقه 22 دانست. این پروژه شامل یک برج با چهار بال متفاوت است که در 26 طبقه ساخته می‌شود و شما عزیزان می‌توانید با توجه به میزان بودجه خود، سهام مربوط به این پروژه را خریداری کنید.

یکی دیگر از مزایای پروژه شمیم رحمت 3 این مورد است که با گذشت زمان می‌توانید بر میزان سهام خود بیافزاید و یا آن‌ها را بفروشید.در صورت فروش نیز متحمل ضرر نخواهید شد؛ چراکه ارزش سهام شما افزایش یافته است و در سود پروژه شریک خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سهام شمیم رحمت 3 و کلیات این پروژه، می‌توانید به صفحه مخصوص پروژه شمیم رحمت 3 بر روی وب‌سایت مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید