قیمت رنگ چوب ترمووود اورجینال (آپدیت جدید)

قیمت رنگ چوب ترمووود

 

چوب ترمووود یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی در برابر آسیب های محیطی به شمار می آید. ولی همچنان با استفاده از رنگ های ترمووود می توان این مقاومت را تا حد خیلی زیادی افزایش داد. رنگ ترمووود با کیفیت و مرغوب، از ترمووود در برابر خراشیدگی، پوسیدگی، تغییر رنگ، رطوبت، نور آفتاب، نفوذ حشرات و باکتری ها و … محافظت می کند. یکی از راه های افزایش طول عمر ترمووود و سازه ساخته شده با چوب ترمو، استفاده از رنگ های ترمووود اورجینال و خرید رنگ ترموود مرغوب است.

مخصوصا در فضا های باز که ترموود در آن ها در معرض نور خورشید مستقیم، تغییر دما شدید، رطوبت مستقیم و … قرار دارد، استفاده از رنگ های ترموود برای افزایش طول عمر ترمو یک امر ضروری است. در این مطلب قیمت رنگ چوب ترمووود ، عوامل تاثیر گذار روی قیمت آن و بهترین مرجع برای خرید رنگ ترمووود با کیفیت را معرفی می کنیم.

قیمت رنگ چوب ترمووود چقدر است؟

رنگ ترموود

رنگ های چوب ترمووود علاوه بر دوام و کیفیت بسیار بالا، قیمت بسیار به صرفه ای نیز دارند. همچنین اجرای آن ها بسیار راحت است به طوری که خود فرد نیز می تواند رنگ آمیزی ترمووود را انجام دهد. همانطور که می دانید چوب های ترمووود با حرارت زیاد مقاوم می شوند. هر چه قدر که ترمووود حرارت بیشتری دیده باشد، رنگ تیره تری نیز دارد. استفاده از ترمووود در همه محیط ها طرفداران خاص خود را دارد و مجاز است.

<< برای اطلاع از قیمت و خرید بهترین رنگ چوب ترمو به لیست قیمت رنگ ترمووود مراجعه کنید >>

ولی در برخی نقاط مانند فضا های باز و خارجی مثل کفپوش فضای باز، تراس و بالکن، روف گاردن، مبلمان و گلدان فضای باز، استخر فضای باز و … نیاز به مقاومت بیشتری دارد که این دوام و مقاومت با استفاده از رنگ های ترمووود با کیفیت به وجود می آید. همانطور که می دانید اگر رنگ امیزی ترموود در این مواقع انجام نشود، رنگ طبیعی چوب تغییر می کند و از قهوه ای به سمت خاکستری متمایل می شود.

پس از از بین رفتن رنگ دانه های ترمووود نمی توان آن را به حالت قبل باز گرداند و زیبایی چوب از بین می رود. همچنین رنگ ترمووود علاوه بر نقش کلیدی که در افزایش دوام و طول عمر چوب دارد، باعث افزایش زیبایی آن می شود. به این صورت که با استفاده از رنگ های ترمووود جلا و میزان درخشندگی چوب افزایش می یابد. افراد زیادی پس از دانستن تمامی این مزایا درباره رنگ های ترمووود، به دنبال خرید رنگ ترمووود با یک قیمت مناسب و منطقی هستند.

رنگ های ترمووود با قیمت های مختلفی ارائه می شوند. به دلیل حضور تولید کنندگان مختلف، رنگ های ترمووود با انواع کیفیت ها و سطح پوشانندگی های مختلف تولید و در بازار عرضه می شوند. با وجود نوسانات زیاد در بازار دلار و تفاوت روزانه قیمت رنگ چوب ترمووود، بهتر است که از یک تولید کننده معتبر رنگ ترمووود مورد نیازتان را خریداری کنید تا بتوانید رنگی با قیمت معقول و منطقی دریافت کنید.

برای اطلاع از قیمت رنگ چوب ترمووود می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۳۲۲۶۵ تماس حاصل کرده و با مشورت از کارشناسان مجموعه پویان وود، بهترین رنگ با نازل ترین قیمت را خریداری کنید.  مجموعه بزرگ پویان وود با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید و عرضه انواع رنگ ترمووود، لمبه چوبی، چوب روسی، الوار ترمووود و … اولین و معتبر ترین مرکز فروش و ارائه رنگ ترمووود دولوکس که بهترین رنگ ترمو در دنیا شناخته می شود، است.

عوامل موثر بر روی قیمت رنگ چوب ترمووود

رنگ چوب ترمو

حتما تا به حال شما هم هنگام خرید رنگ ترمووود از تولید کنندگان یا فروشندگان مختلف، قیمت های متنوعی را شنیده اید. این تنوع به دلیل تنوع در برند و انواع مختلف رنگ ترمووود است. این تفاوت قیمت رنگ چوب ترمووود، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه مطلب آن ها را بیان می کنیم.

1- نوسانات ارز :

به دلیل وجود نوسان در بازار ارز و دلار، قیمت های محصولات مختلف از جمله رنگ های ترمووود توسط وارد کنندگان مختلف، به صورت متفاوت ارائه می شود.

2- برند های متنوع :

رنگ های چوب ترمووود در برند ها و مارک های مختلفی عرضه می شوند که هر کدام نیز ویژگی ها و کیفیت های مختلفی دارند. بسته به نوع و کاربرد های هر کدام از این برند های مختلف، قیمت های آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

3- هزینه اجرا :

هنگام اجرا رنگ ترمووود اگر از مجری و رنگ کار کمک بگیرید، هزینه و اجرت رنگ کار را نیز علاوه بر قیمت رنگ چوب ترمووود باید پرداخت کنید.

4- نوع رنگ ترمووود :

رنگ های ترمووود بر دو نوع بر پایه روغن و بر پایه آب ساخته می شوند. با توجه به اینکه رنگ خریداری شده از کدام مورد از این دو نوع رنگ است، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

5- عرضه کنندگان مختلف :

وجود تولید کنندگان یا فروشندگان مختلف برای عرضه رنگ ترمو نیز روی قیمت رنگ چوب ترمووود تاثیر بسیار زیادی می گذارد. زیرا هر فروشنده ای قیمت مد نظر خودش را بسته به شرایط، بیان می کند.

6- خرید از فروشنده معتبر :

با خرید هر نوع محصولی مانند رنگ های ترمووود از یک فروشنده معتبر و با سابقه، می توانید با قیمت های کمتر و مناسب تر محصول مورد نیازتان را خریداری کنید. مراجع معتبر و شناخته شده هنگام فروش رنگ ترمووود جلبرضایت مشتری با ارائه محصولات با قیمت مناسب را در اولویت قرار می دهند. در ادامه مطلب یکی از بهترین و معتبر ترین مراجع برای خرید رنگ چوب ترمو با کیفیت با قیمت مناسب را معرفی می کنیم.

بهترین مرجع برای خرید رنگ ترموود کجاست؟

حتما شما هم تا به حال برای پیدا کردن و خرید چوب ترمووود با کیفیت از یک فروشنده خوب، به مشکل خورده اید. بهترین مرجع برای خرید رنگ چوب ترمووود با کیفیت و مناسب، باید همه عوامل گفته شده در بالای مطلب را داشته باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد.

مجموعه بزرگ و با سابقه پویان وود علاوه بر ارائه تمامی محصولات ترمووود از جمله الوار ترمووود، چوب روسی، لمبه چوبی، تایل ترمووود و … یکی از بهترین و درجه یک ترین رنگ های موجود برای رنگ آمیزی ترمووود در دنیا را نیز ارائه می دهد. همچنین تمامی مراحل از طراحی تا اجرای انواع پروژه های مختلف مانند روف گاردن، نمای ساختمان، استخر و سونا، آلاچیق، تابلو، مبلمان و …. را زیر نظر بهترین مهندسین و طراحان انجام می دهد.

بهترین مرجع برای خرید رنگ با کیفیت دولوکس که از ایجاد خسارت و آسیب های محیطی روی ترمووود شما جلوگیری می کند، پویان وود است. برای خرید و مشاوره با کارشناسان این شرکت می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۲۸۹۶۱۸ تماس حاصل کنید.

همچنین برای خرید حضوری، مشاهده همه محصولات و یا اطلاع از قیمت رنگ چوب ترمووود به صورت حضوری می توانید به آدرس: تهران ، شهرک صنعتی ، خاوران ، سایت چوبفروشان ، خیابان افرایکم ، پلاک ۷۴۱۶ مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید