تور گرجستان ویژه تابستان 1401 در لحظه آخر

فصل تابستان یکی از بهترین مواقع سال برای سفری ارزان به کشور گرجستان است. گرجستان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست که برخلاف نام اروپایی آن، کشوری ارزان است. ساحل های زیبا، شب های زنده، معماری نئوکلاسیک و … تنها بخشی از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز این کشور ارزان اروپایی است. در فصل تابستان به دلیل گرم تر بودن هوا از دیگر روزهای سال تورهای گرجستان ارزان تر از روزهای عادی سال است. پس این فرصت تخفیف ویژه تابستانی لحظه آخر را از دست ندهید!

تخفیف ویژه تور گرجستان در سایت لحظه آخر

وبسایت لحظه آخر به سبب همکاری با برترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور مسافرتی گرجستان، امکان مقایسه قیمت تورهای مختلف را برای کاربران همیشه همراه خود فراهم کرده است تا این گردشگران عزیز بتوانند با مقایسه امکانات تورهای مختلف گرجستان از جمله تعداد روزهای تور، نوع هتل محل اقامت، هزینه تور و … مناسب ترین و بهترین تور را برای خودشان و همراهان عزیز خود انتخاب کنند.

به چند روش می توان به گرجستان سفر کرد؟

شاید برایتان جالب باشید که بدانید سه روش برای سفر به گرجستان وجود دارد. در ادامه به توضیح هر کدام از آن ها می پردازیم:

  • پرواز با هواپیما به گرجستان

می توانیم این نوع سفر را متداول ترین نوع سفر به گرجستان نامید. سالانه آژانس های مسافرتی مختلفی اقدام به برگزاری تور هوایی گرجستان می کنند که از جمله آن ها می توانیم به وبسایت لحظه آخر اشاره کنیم که با گردهم اوردن آژانس های مسافرتی مختلف تورهای متنوع گرجستان را خدمت کاربران خود ارائه می دهد.

  • سفر با اتوبوس

تور زمینی گرجستان معمولا به وسیله اتوبوس انجام می پذیرد. که به دلیل چالش هایی که این نوع تور در بر دارد، قیمت تور زمینی پایین تر است. درست است که تور زمینی با چچالش هایی روبرو است اما در نظر داشته باشید که اگر همسفران خوبی همراه خود داشته باشید، لذتی را در این سفر خواهید چشید که مسافران تور هوایی از آن محروم هستند.

  • سفر با ماشین شخصی

بله درست خواندید! با ماشین شخصی نیز می توان به گرجستان سفر نمود. اما مشکلات و مصائب این نوع سفر به هزینه آن نمی ارزد. فلذا بهتر است از بین هواپیما و یا اتوبوس یکی را برای تهیه تور خود برگزینید.

سفار با ماشین به گرجستان

تور گرجستان از چه شهرهایی برگزار می ‌شود؟

تور گرجستان از شهرهایی همچون شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز برگزار می‌شود. از بین این شهرها بعد از تهران، می توان تور گرجستان از شیراز یکی از محبوب ترین تورهاست که توسط ایرلاین پارس ایر انجام می‌‌شود.

خدمات تور گرجستان لحظه آخر چیست؟

از جمله خدماتی که آژانس های مسافرتی همکار لحظه آخر ارائه می دهند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رزرو هتل به همراه وعده غذایی
  • بلیط رفت و برگشت
  • محل اقامت مناسب
  • راهنمای فارسی زبان
  • تور لیدر
  • بیمه مسافرتی

خدمات تور گرجستان لحظه آخر

می خواهم تور گرجستان را تهیه کنم، چگونه و از کجا؟

شما گردشگران علاقه مند به تورهای خارجی میتوانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر، از بروزترین قیمت های تور گرجستان لحظه اخری و چارتری مطلع شوید. هم چنین اگر در انتخاب تور خود مردد هستید می توانید با تماس با آژانس های ارائه دهنده تور گرجستان از مشاوره رایگان این عزیزان بهره مند شوید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید