قیمت بلوک پوکه ای در تهران

بلوک پوکه ای از پرکاربردترین انواع بلوک در ساخت و ساز به ویژه در دیوارکشی بلوک سیمانی است. قیمت بلوک پوکه ای در تهران، در بازه های مختلف قیمتی موجود است، اگر به دنبال قیمت مناسب بلوک پوکه ای در تهران هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت بلوک پوکه ای و انواع آن 

قیمت بلوک پوکه با توجه به نوع و ابعاد آن متفاوت است. بلوک پوکه ای سبک 20*20*40 یک نوع از بلوک پوکه ای است که به صورت دانه بندی شده تولید می شود و مناسب برای اجرای دیوارها و تیغه های آپارتمان است. این محصول نسبت به مصالح مشابه مزایای بسیاری دارد.

به طور مثال قیمت بلوک پوکه ای سبک دوجداره 20*20*40 به صورت عمده فروشی و خرده فروشی در سال 1401، در حدود زیر است:

قیمت عمده فروشی: 8,600 تومان

قیمت خرده فروشی: 8,800 تومان

** برای اطلاع از قیمت انواع بلوک پوکه ای در تاریخ امروز می توانید وارد سایت خونه سازها به نشانی khunesazha.ir شوید.

 

نحوه ساخت بلوک پوکه ای معدنی

بلوک پوکه ای سبک معدنی با سیمان و مقادیری مواد دیگر ساخته می شود. در بعضی موارد نیز تولید کننده از ترکیب پوکه صنعتی با سیمان برای ساخت بلوک پوکه ای اقدام می کند.

بلوک سبک پوکه ای تولید شده از پوکه های معدنی است و نوع پوکه آن بستگی به خود تولید کننده دارد. برای انتخاب بهترین بلوک پوکه ای لازم است به کیفیت بلوک و وزن آن توجه داشته باشید. در تهران بیشتر از نوع بلوک پوکه ای سبک تبریز استفاده می شود البته پوکه قروه هم کیفیت خوبی دارد و وزن آن بالاتر است.

در نحوه ساخت بلوک پوکه ای، ابعاد مد نظر قرار گرفته می شود. می توان برای ساخت بلوک پوکه ای با ابعاد مورد نظر نیز سفارش ساخت داد. انواع بلوک سبک و سنگین در بازار مصالح ساختمانی وجود دارد؛ اما اگر می خواهید قیمت بلوک پوکه ای برای خرید و اجرای پروژه مقرون به صرفه باشد، بهتر است از تولید کننده خرید کنید.

می توانید برای استعلام قیمت و خرید بلوک پوکه ای، قیمت میلگرد و سایر مصالح مورد نیاز برای دیوار کشی و ساختمان سازی، به سایت خونه سازها به نشانی khunesazha.ir مراجعه کنید.

قیمت بلوک پوکه ای در سایت خونه سازها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است می توانید انواع بلوک پوکه ای به صورت بلوک پوکه ای معدنی، پوکه ای صنعتی و … را خریداری کنید.

بلوک

بلوک پوکه معدنی چیست؟

بلوک پوکه معدنی چیست؟ این بلوک معدنی از معادن و کوه های بستان آباد تبریز تهیه و ساخته می شود. این معادن در 30 کیلومتری شهر تبریز و در شهر بستان آباد واقع شده است. پوکه معدنی چگالی وزنی پایین دارد و به همین دلیل بسیار سبک است.

تولید اغلب بلوک پوکه ای معدنی در تهران و کرج از این نوع بلوک سیمانی پوکه ای است و به عنوان بلوک سیمانی پوکه ای معروف هستند. وزن حدودی بلوک سیمانی سبک تولید شده با پوکه حدود 3 الی 8 کیلو گرم می باشد. معمولا قیمت بلوک پوکه ای از بلوک پوکه صنعتی گرانتر است.

بلوک سبک پوکه ای

بلوک پوکه معدنی

بلوک سبک معدنی بلوک پوکه معدنی

برای خرید بلوک سبک پوکه ای و خرید بلوک پوکه معدنی، لازم است به کیفیت و قیمت آن برای مقرون به صرفه تمام شدن کار توجه کرد. سایت خونه سازها، انواع بلوک سبک معدنی و بلوک پوکه معدنی را با قیمت مناسب در تهران به فروش می رساند.

از سراسر کشور می توان برای خرید بلوک سیمانی معدنی و پوکه به سایت خانه سازها سفارش داد و مصالح ساختمانی از جمله بلوک سبک پوکه ای و بلوک پوکه معدنی را تحویل گرفت.

 

مشخصات انواع بلوک پوکه ای

انواع بلوک پوکه ای در ابعاد مختلف با پوکه معدنی یا صنعتی تولید می شوند. جالب است بدانید که پوکه معدنی کمی سفیدتر از پوکه صنعتی می باشد. این راه ساده برای تشخیص انواع بلوک پوکه ای معدنی و صنعتی است. بلوک پوکه معدنی، به دلیل طبیعی بودن، معدنی و بکر بودن رنگ سفید دارد.

مشخصات انواع بلوک پوکه ای 

انواع بلوک پوکه معدنی

بلوک پوکه معدنی نیز با توجه به منبع استخراج مواد اولیه برای تولید، در دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. پوکه معدنی قروه
  2. پوکه معدنی بستان آباد

** توجه داشته باشید که پوکه معدنی، نوع دیگری دارد که رنگ آن کمی سیاه‌تر است و به آن پوکه قروه کردستان گویند.

** بلوک سیمانی پوکه ای قروه با پوکه قروه به رنگ سفید تولید می شود. بلوک سیمانی پوکه تولید شده با پوکه معدنی، به رنگ سفید است.

می توانید برای استعلام قیمت چاه فاضلاب، جذبی وارت، خرید بلوک پوکه ای، قیمت میلگرد و سایر مصالح مورد نیاز برای دیوار کشی و ساختمان سازی، به سایت خونه سازها به نشانی khunesazha.ir مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید