۱۰ ایده جدید برای تزیین راهرو خانه

تزیین راهرو خانه و راهرو ورودی

از تزیین راهرو ورودی و سایر راهروهای خانه هرچند کوچک غافل نشوید. فقط به این دلیل که فضای راهرو مانند یک “اتاق” نیست، به این معنا نیست که باید نادیده گرفته شود. راهرو ورودی شما اولین جایی است که مهمانان وقتی می رسند، آن را می بینند. به همین ترتیب دکوراسیون و تزیین راهرو خانه الگوی دکوراسیون را برای بقیه فضاها تنظیم می کند. شما می خواهید در راهرو یک فضایی ایجاد کنید که به خوبی طراحی و  تزیین شده باشد، در حالی که روحیه عملکردی و خوش آمد گویی نیز داشته باشد. به نظر می رسد با استفاده از طرح های جسورانه، اما با کمی خلاقیت، می توانید دکوراسیون بسیار خوبی با کاربرد مختص به خود ایجاد کنید.

سازماندهی فضای راهرو خانه

از هر سانتی متر فضای راهرو خانه استفاده کنید. به این دلیل که ممکن است در راهرو٬ کمد و قفسه های بزرگ برای ذخیره سازی یا فضای لازم برای قرار دادن وسایل ندارید. به این معنا نیست که شما باید وسایل خود را روی اولین سطحی که می بینید پرتاب کنید. برای برطرف کردن این مشکل می توانید از شلف دیواری برای سازمان دهی وسایل استفاده کنید. شما می توانید با یک قطعه آثر هنری مورد علاقتان یا شلف دیواری برای تززین راهرو خانه استفاده و راهرو را شخصی سازی کنید و باعث جذب بیشتر مهمانان شوید.

شلف دیواری راهرو

کاغذ دیواری راه راه برای تزیین دیوارهای راهرو

آیا به دنبال طرح کاغذ دیواری راهرو متفاوت از کل فضای خانه هستید؟ کاغذ دیواری راهرو خانه را راه راه انتخاب کنید٬ بخصوص رنگ سیاه و سفید که کلاسیک است. با ترکیب رنگ گرم و سرگرم کننده برای پوشش راهرو تغییر ایجاد کنید. برای افراد ساکن در خانه و برای مهمانان تازه ورود تصویر زمینه متفاوت وجود دارد!

کاغذ دیواری راهرو

برای تزیین راهرو ها گالری تصاویر خانوادگی ایجاد کنید

دیوارهای خالی راهرو فضایی برای کلاژ کردن خاطرات است. تصاویر خانوادگی می تواند گزینه ی عالی ای باشد. پرتره های خانوادگی، عکس ها و آثار هنری یک راه حل ساده برای مسیر دادن به تزیین راهرو خانه شما است. فراتر از نمایش عکس ها، شما می توانید خاطرات و لحظات معنی دار را نمایش دهید و حفظ کنید. انتخاب فریم های هماهنگ در یک رنگ، در یک راهرو طولانی، ظاهر یکپارچه ای ایجاد می کند. می توانید تنوع بدهید و قاب های چاپی مختلف را هم اضافه کنید.

تزیین راهرو با قاب عکس

افزودن طرح های مدرن در راهرو

طرفدار سبک مدرن هستید؟ استفاده از رنگ های خنثی، کف پوش براق، الگوهای هندسی و قطعات ساده مدرن٬ جریان جالب و معاصر را در تزیین راهرو خانه تولید می کنند. اگر به فضایی برای ذخیره سازی نیاز دارید٬ از یک نیمکت ذخیره سازی به سبک مدرن مطابق تصویر استفاده کنید.

تزیین راهرو به سبک مدرن

دکوراسیون سفید در راهرو خانه

دیوارهای سفید و کف های چوبی روشن مانند یک لوح تمیز در دکوراسیون داخلی خانه است به همان اندازه شفاف و شیک. مطابق تصویر٬ این راهرو یک راهرو با رایحه فرانسوی است٬ با طرح شطرنجی سیاه سفید٬ گلدان پر از شکوفه و فریم های هنری !!! شما می توانید برای تزیین راهرو خانه از این جزئیات زیبای سفید استفاده کنید.

تزیین راهرو با دکوراسیون سفید

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون سفید در خانه٬ این مقاله را مطالعه کنید : دکوراسیون سفید٬ راهکار آسان برای فنگ شویی در خانه

بزرگ نمایی راهرو کوچک

آینه ساده ترین راه برای تزیین راهرو خانه است. استفاده از آینه گرد و کنسول باریک بهترین انتخاب برای راهرو ورودی یک آپارتمان کوچک است. آینه در راهرو باعث روشنایی و دوبرابر کردن فضا می شود و در مورد اکثر راهروها کاربرد دارد. جلوه ی استقبال از مهمان در راهرو ورودی باعث جذابیت فضای ورودی می شود.

آینه راهرو ورودی

در راهرو یک قالی متناسب پهن کنید

آیا راهرو خانه شما بلند و باریک است؟ یک فرش مناسب برای راهرو خانه پهن کنید یا دقیق تر، یک پوشش برای تزیین راهرو  خانه انتخاب کنید تا احساس گرما به آن فضا اضافه شود. راهرو خانه خود را با افزودن رنگ در کف، سپس لایه آثار هنری در دیوارها و چراغ های آویز٬ در نهایت، با چند گیاه به سطح اعلا برسانید.

تزیین راهرو با فرش

استفاده از کاغذ دیواری خاص در راهروها

برای بزرگ تر نشان دادن راهروهای کوچک در خانه می توانید از کاغذ دیواری با طرح های بزرگ و متفاوت با سایر طرح های خانه استفاده کنید. اگر چالش متفاوت پذیرفته شد! راهرو را با یک پوشش دیواری گیاه شناسی تزیین کنید. تصور کنید: بوته های بزرگ انگور، درختان نخل، برگ موز و گل طلایی٬ هارمونی جالبی برای تزیین راهرو های خانه ایجاد می کند.

تزیین راهرو با کاغذ دیواری

آیا می دانید چه کاغذ دیواری برای فضاهای کوچک مناسب است؟ برای انتخاب صحیح کاغذ دیواری٬ این مقاله را بخوانید : راهنمای انتخاب کاغذ دیواری در خانه کوچک

به دیوار راهرو قلاب های چوبی نصب کنید

بهترین جا برای آویزن کردن وسایل مورد نیاز روزانه جلوی درب ورودی است. شما می توانید از قلاب های چوبی تکی یا به صورت مجموعه ای در دیوار راهرو برای آویزان کردن اقلام مورد نیاز استفاده کنید. این قلاب ها هم جنبه ی کاربردی دارند و هم آسان ترین راه برای تزیین راهرو ورودی خانه هستند.

راهرو ورودی خانه

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : thespruce.com

6 نظرات

  1. با قلاب و شلف و آینه خیلی موافقم ولی با قاب عکس خونوادگی نه. عالی بود تشکر 🙂

  2. سلام ما داریم خانه میسازیم دنبال ایده برای ورودی خانه شمالی میگردم. که اگه بشه درب مستقیم از داخل حال باز نشه و جا برا جاکفشی داخل دیوار باشه و یا در صورت امکان راهرویی چیزی جلوی درب ورودی ساختمان‌باشه.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید