دکوراسیون سفید در خانه | راهکاری برای فنگ شویی

رنگ سفید در خانه

سفید یک رنگ فوق العاده است. این رنگ خالص، ساده، تازه و بسیار قدرتمند است. البته اگر بدانید که چگونه از آن در دکوراسیون خانه استفاده کنید. در فنگ شویی، سفید عنصر اصلی ماده در نظر گرفته می شود. همانطور که با استفاده از فنگ شویی از هر رنگی می توان بهره برد، راهنمایی هایی برای استفاده از دکوراسیون سفید در خانه شما وجود دارد.  همانطور که عجیب به نظر می رسد٬ شما می توانید صدها رنگ سفید در بازار پیدا کنید اما نکته ی مهم و دشوار تزیین صحیح خانه با رنگ سفید است.

این نکات به شما کمک می کند تا از انرژی جادویی رنگ سفید برای فنگ شویی خوب در فضای خانه خود استفاده کنید.

کاربرد رنگ سفید در دکوراسیون خانه

رنگ سفید دارای قدرت جادویی است که همه چیز تازه به نظر می رسد و فرد هر روز احساس جدیدی می کند. همه چیز تازه است در حالی که سفید است، همه چیز پر از امکانات بی پایان است. با انتخاب صحیح رنگ سفید و ترکیب آن با سایر اجزا و وسایل گرم٬ می توانید اصول فنگ شویی آرامش بخشی را در دکوراسیون داخلی خانه خود ایجاد کنید.

دکوراسیون سفید ۱

برای اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد فنگ شویی در دکوراسیون داخلی این مقاله را مطالعه کنید : ۱۰ نکته ساده فنگ شویی برای بهبود دکوراسیون داخلی

آشپزخانه سفید: هر روز جدید و تازه است

هیچ چیز دیگری در خانه شما مهم تر از آشپزخانه شما نیست. آشپزخانه جایی است که تغذیه روزانه افراد خانواده از آنجا تهیه می شود٬ در این فضا انرژی های قدرتمندی در حال بازی و رد و بدل هستند. آشپزخانه با توجه به انرژی فراوان مورد نیاز فنگ شویی، به مرکز و یا قلب خانه متصل است.

آشپزخانه سفید

در حالی که برای ایجاد یک آشپزخانه سفید تمرکز کرده اید، فراموش نکنید که رنگ سفید در خانه نیاز به ترکیب با رنگ های دیگر دارد، به خصوص رنگ گرم چوب طبیعی. برای ایجاد یک اثر گرم، ترکیبی از چندین طیف سفید – از سفید ملایم به رنگ سفید گرم – بهره بگیرید.

آشپزخانه سفید۲

ناهار خوری به رنگ سفید

انواع رنگ های فنگ شویی خوب وجود دارد که برای یک اتاق غذاخوری می توانند مناسب باشند. سفید گرم یکی از بهترین رنگهاست، زیرا جسورانه اجازه می دهد تا افراد در اتاق غذاخوری سفید رنگ به راحتی بر عطر و طعم غذا، دوستان و حال و هوای غذاخوری تمرکز کنند.

دکوراسیون سفید در اتاق غذاخوری یک خانه٬ بهترین وسایل دکوری شامل، وسایل دکوری چوبی (متریال چوب واقعی و همچنین گیاهان)، ظروف شیشه ای و شمع های سفید٬ می باشد. توجه کنید که استفاده کمی از رنگ سیاه در پس زمینه، انرژی بی خطر و قوی را در ترکیب با سفید، اضافه می کند. به رنگ سفید خامه ای در تصویر توجه کنید. این اتاق ناهارخوری واقعا زیبا است!

غذاخوری سفید

دکوراسیون سفید در اتاق خواب رویایی

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب٬ اگر بدانید چگونه از رنگ سفید استفاده کنید می توانید فضای جادویی خالص ایجاد نمایید. اگر ایده یک اتاق خواب سفید برای شما جذاب باشد، با قرار گرفتن در آن حتما متوجه می شوید که چه چیزی باعث ایجاد فنگ شویی در یک اتاق خواب سفید می شود. فقط یک اندازه باریکه ی مو بین دکوراسیون سفید سرد و بی روح و دکوراسیون سفید گرم و دلنشین در اتاق خواب وجود دارد٬ مواظب باشید که این نکته را در انتخاب رنگ سفید اتاق خواب و دکوراسیون سفید در خانه دقت کنید.

دکور سفید اتاق خواب

برای رعایت اصول فنگ شویی خوب در دکوراسیون اتاق خواب سفید، مطمئن شوید که از ترکیب چند تناژ رنگ سفید استفاده کنید و حتی چند بافت متفاوت در جنس پارچه های اتاق خواب، فرش و سایر جزئیات دکوراسیون نیز ترکیب کنید. دو نکته دیگر نیز بسیار مهم هستند:

  • دکوراسیون سفید در اتاق خواب شما باید به جای تضاد با نقطه کانونی اتاق٬ هماهنگ باشد. (توجه کنید طراحی منحنی نرم در اتاق منحصر به فرد است که به زیبایی اتاق خواب اضافه می کند).
  • شما باید حداقل برخی از عناصر آتش فنگ شویی را در دکوراسیون سفید اتاق خواب خود داشته باشید. (طرح هایی از رنگ قرمز).

اتاق خواب فنگ شویی

حمام سفید٬ آرامش آبگرم جاودان خانه

یکی از بهترین فضاها برای کاربرد دکوراسیون سفید در خانه، حمام است. اگر در خانه یک حمام خوب سفید رنگ با اصول فنگ شویی ایجاد کنید، هر روز احساس آرامش یک آبگرم لوکس را تضمین می کنید. البته، وقتی درست کار می کند که حمام را همیشه تازه و پاکیزه نگه دارید.

دکوراسیون حمام

راز فنگ شویی یک حمام سفید موفق در بافت ها و تصاویر و احساس با پیام های آرام بخش برای بدن انسان است. با یک طرح رنگ سفید و سفید خامه ای برای دکوراسیون حمام شروع کنید و با رنگ های مشابه، وان٬ دوش٬ لوسیون ها٬ شامپو و حوله ها و لوازم آرایشی را اضافه کنید. به همین وسایل قانع نشوید و اجزای دیگری هم به حمام سفید اضافه کنید مثل اجزای گرم چوبی و عود٬ کاشی براق دیوار حمام٬ سرامیک های کف با طرحی ملایم و گوشه های منحنی. دقت کنید همه چیز را به خاطر داشته باشید زیرا فنگ شویی خوب همیشه در جزئیات است!

حمام سفید

دکوراسیون سفید در اتاق نشیمن

امروزه استفاده از دکوراسیون سفید در اتاق نشیمن و پذیرایی در سبک های مختلف بسیار محبوب شده است. برای فنگ شویی در اتاق نشیمن، شما حداقل باید چند رنگ دیگر را نیز به این فضا اضافه کنید، زیرا یک فنگ شویی خوب باید انرژی های پر جنب و جوش ایجاد شده توسط رنگ های مختلف در یک فضا را داشته باشد.

رنگ سفید در پذیرایی

با این حال، شما می توانید رنگ های دیگر را به شیوه ای ظریف اضافه کنید، به طوری که در ترکیب با دکوراسیون سفید در خانه٬ تسکین دهنده و ملایم و جذاب به نظر بیاید.

رنگ سفید در خانه

معجزه گل های سفید در فنگ شویی

ساده ترین راه برای لمس خلوص رنگ سفید در خانه شما استفاده از گل است٬ گل های سفید در گلدان های سرامیکی سفید رنگ. مدل دکوراسیون خانه شما (یا بودجه شما) ممکن است برای تغییر به دکوراسیون سفید با کف های سفید یا یک اتاق غذاخوری تمام سفید اجازه ندهد، اما در مورد دیزایزن با گل های سفید (طبیعی و مصنوعی) ، دکوراسیون یا محدودیت های بودجه وجود ندارد. واقعا یک احساس آرامش بی حد و حصر در فنگ شویی گل های سفید وجود دارد، که برای پذیرایی از خود و مهمانان بسیار مطلوب است.

گل سفید در فنگ شویی

چه کسی می تواند در مقابل رایحه ی شاداب کننده شیرین گل های سفید تازه، ناشی از فنگ شویی عالی در خانه خود مقاومت کند؟

 

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : thespruce.com

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید