تخفیف ویژه هتل بزرگ ۲ تهران در اسفند

نمای بیرون هتل بزرگ 2 تهران

در شهر تهران هتل های بسیاری وجود دارد که برای اقامت مناسب هستند. البته اگر بخواهید هتل های دارای تخفیف را رزرو کنید، هتل بزرگ ۲ تهران یکی از بهترین گزینه‌ها است. این هتل در حال حاضر دارای تخفیف ویژه بوده و می‌توانید آن را از وبسایت ایران هتل آنلاین با ۶۱ درصد تخفیف رزرو نمایید. در ادامه به معرفی این هتل می‌پردازیم…

درباره هتل بزرگ ۲ تهران

لابی هتل بزرگ 2 تهران
هتل لوکس بزرگ ۲ تهران در واقع یک اقامتگاه ۴ ستاره در مرکز شهر است. این هتل ۹ طبقه مثبت و ۲ طبقه منفی دارد. هتل بزرگ ۲ تهران در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد. اگر در میان هتل های تهران به دنبال هتلی لوکس و ارزان هستید، هتل بزرگ ۲ یکی از بهترین پیشنهادات ایران هتل آنلاین به شماست. هتلی تازه‌ساز و مدرن که در واقع شعبه دوم هتل بزرگ تهران است. این هتل زیبا در خیابان ویلا قرار دارد.

واحدهای اقامتی هتل بزرگ ۲ تهران

اتاق 2 تخته هتل بزرگ 2 تهران
جمعا هتل بزرگ ۲ تهران دارای ۸۴ باب اتاق با طراحی‌ مدرن است. معمولا ویو واحدهای اقامتی هتل بزرگ دو، رو به شهر، خیابان‌های اطراف، حیاط و فضای سبز است. از جمله اتاق‌های این هتل، اتاق دو تخته هشت ساعته، اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته توئین استاندارد، اتاق دو تخته دبل استاندارد و اتاق دو تخته توئین به علاوه یک تخت تاشو است.
توجه داشته باشید حداکثر مدت اقامت در اتاق‌هایی که به صورت ساعتی ارائه می‌شود فقط ۸ ساعت است. بازه رزرو این نوع از اتاق‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب است. همچنین باید بدانید این اتاق‌ها فاقد صبحانه و هرگونه خدمات هتل است. ترکیب تخت‌ها در واحدهای اقامتی ساعتی به شکل ۲ تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره است.
امکانات اتاق‌های هتل بزرگ دو تهران شامل صندوق امانات، میز کار، تلفن، مبلمان، کارت هوشمند اتاق، آباژور، یخچال، مینی بار رایگان، کف پوش موکت، چای کیسه‌ای، حمام، دوش، حوله حمام، وان در برخی از اتاق‌ها، سرویس فرنگی، تخت نوزاد، آب معدنی رایگان، پنجره دوجداره، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، سیستم اطفاء حریق، دستگاه چای ساز، میز و صندلی، کاناپه، جا لباسی و تلویزیون است.
امکانات و خدمات هتل بزرگ ۲ تهران
هتل بزرگ ۲ تهران به دلیل امکانات و خدمات خوبی که دارد توانسته رضایت اکثر مسافرانش را به دست آورد. از جمله این امکانات و خدمات عالی، فروشگاه و غرفه، دستگاه خودپرداز، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، کافی شاپ، رستوران، سالن صبحانه خوری، سالن کنفرانس و جلسه، ویلچر، رمپ، کافی نت، پرنسل مسلط به زبان عربی و انگلیسی، تلویزیون در لابی، خدمات روم سرویس، لاندری، خدمات بیدار باش، صبحانه و نهار در اتاق، تبدیل ارز، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، ترانسفر با هزینه، خدمات باربری، پرینتر و… است.
همچنین این هتل دارای اینترنت رایگان بی‌سیم و پارکینگ خصوصی در محدوده اقامتگاه بدون نیاز به رزرو و با امکانات حفاظتی به صورت مسقف است. علاوه بر این باید بدانید رستوران هتل بزرگ ۲ تهران نیز در طبقه اول آماده پذیرایی از شما در تمام وعده‌های غذایی است. بخصوص در این رستوران می‌توانید وعده صبحانه‌ را مفصل نوش جان کنید. نمونه آنها آبمیوه، املت قارچ، املت گوجه فرنگی، املت میکس و انواع املت‌های خوشمزه دیگر، پنیر، تخم مرغ آبپز، چای، خامه، خرما، ژامبون، سوسیس سرخ شده، شیر، عدسی، عسل، لوبیا، مربا، میوه فصل، نان ایرانی، نان فرانسوی، نسکافه، نیمرو، کره و قهوه است.
در طبقه همکف هتل بزرگ دو نیز کافی شاپی به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت شماست. این کافی شاپ مناسب دورهمی و جلسات کاری بوده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را برایتان سرو می‌کند. سالن کنفرانس مدرن هتل بزرگ ۲ تهران هم با گنجایش ۳۰۰ نفری همواره آماده پذیرایی از میهمانان شما در فضایی بزرگ و زیبا و در عین حال مجهز به امکانات لازم برای برگزاری جلسات و همایش است.
موقعیت جغرافیایی هتل بزرگ دو تهران
رزرو هتل بزرگ ۲ تهران به نفع شماست؛ چراکه این اقامتگاه در نزدیکی میدان ولیعصر واقع شده؛ از این رو به مرکز شهر و مناطق مهم تهران دسترسی خوبی دارد. هتل بزرگ ۲ تهران در خیابان استاد نجات اللهی ویلا قرار گرفته و به میدان ولیعصر، میدان هفت تیر، خیابان انقلاب، میدان فرودسی، خیابان مطهری و بسیاری از خیابان‌های اصلی تهران اشراف دارد.
همچنین این هتل به مراکز تجاری و اداری، پارک لاله، موزه هنرهای معاصر و موزه فرش نزدیک است. مسافرانی که قصد اقامت کاری در تهران را دارند، رزرو هتل بزرگ دو مناسب آن‌ها است. همچنین اگر می‌خواهید برای دیدن جاذبه‌های گردشگری به تهران سفر کنید هتل بزرگ ۲ را رزرو کنید؛ چون به کاخ مرمر و گلستان، بوستان آب و آتش، برج آزادی و برج میلاد نزدیک است.
فاصله هتل بزرگ ۲ تهران تا اماکن مهم شهر
همان‌طور که اشاره شد هتل بزرگ ۲ موقعیت مکانی فوق‌العاده خوبی دارد و به بسیاری از جاذبه‌ها و اماکن مهم شهر مشرف است. برای مثال فاصله هتل بزرگ دو تا موزه رضا عباسی ۶ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد ۲۶ دقیقه با خودرو، تا کاخ گلستان ۶ کیلومتر، تا برج میلاد ۱۲ کیلومتر و تا مجموعه سعدآباد ۱۳ کیلومتر است.
همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی امام خمینی ۵۶ دقیقه با خودرو، تا مدرسه دارالفنون تهران ۱۳ دقیقه با خودرو، تا ترمینال اتوبوسرانی بیهقی آرژانتین ۱۱ دقیقه با خودرو، تا شمس العماره تهران ۱۴ دقیقه با خودرو، تا بازار تهران ۲۱ دقیقه با خودرو، تا راه آهن ۱۹ دقیقه با خودرو، تا ترمینال اتوبوسرانی جنوب ۲۶ دقیقه با خودرو، تا برج آزادی تهران ۲۲ دقیقه با خودرو، تا پارک ملت تهران ۱۵ دقیقه با خودرو، تا ترمینال اتوبوسرانی شرق ۲۷ دقیقه با خودرو، تا نمایشگاه بین المللی تهران ۱۸ دقیقه با خودرو، تا موزه آثار طبیعت و تا حیات وحش ایران ۲۸ دقیقه با خودرو فاصله دارد.
قوانین هتل بزرگ ۲ تهران
هر هتلی قوانینی دارد که قبل از رزرو باید آنها را بدانید. برای مثال قیمت هتل بزرگ ۲ تهران متغیر بوده و هم‌اکنون این اقامتگاه را می‌توانید با تخفیف ویژه از وبسایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید. همچنین باید بدانید بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود. پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.
از طرفی پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است. در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد! توجه داشته باشید اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است. پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا انجام می‌شود.
علاوه بر این اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت مقرر شده وجود ندارد. وارد کردن خسارت به اتاق و اموال هتل شامل جریمه می‌شود و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌گردد. در صورتی که سن مهمان از ۷ سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود و کودکان بین صفر تا ۷ سال به صورت رایگان می‌توانند در هتل بزرگ ۲ تهران اقامت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید