ملک مناسب برای سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری ملک بدون دانش لازم و داشتن اطلاعات به شکست محکوم می شود و نمی تواند برای شما یک سرمایه گذاری موفقی باشد. از طرفی در صورت داشتن اطلاعات کافی، می توانید در زمان رکود بازار نیز بهترین سود ها را به دست آورید. در این مطلب که توسط مجموعه بزرگ املاک شکرالهی تهیه شده است به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

سرمایه گذاری ملکی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد ولی باید اصولی انجام شود و نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت نیز در این مسیر تماما رعایت شود. اما اگر به صورت کلی بخواهیم به ماهیت خرید آپارتمان برای سرمایه گذاری نگاه کنیم، متوجه می شویم که این کار می تواند برای حفظ ارزش پولمان در برابر تورم و اثرات ناشی از آن کمک کننده باشد و قدرت خرید ما را حفظ کند و حتی افزایش دهد.
سرمایه گذاری ملکی با بازدهی بالا، حاصل سرمایه‌ گذاری صحیح، در زمان مناسب و موقعیت مناسب می باشد. البته این موضوع را باید مد نظر قرار داد که سرمایه‌ گذاری در املاک یک سرمایه‌ گذاری بلند مدت به حساب می آید. بنابراین نباید به صورت کوتاه مدت روی آن حساب باز کرد. کوتاه مدت ترین سود های سرمایه گذاری ملکی مربوط به رهن آن و استفاده از وام های ملک می باشد.
شما همراهان گرامی برای دریافت مشاوره رایگان و بازدید و خرید ملک در مهرشهر، می توانید با مشاوران مجموعه املاک شکرالهی در ارتباط باشید.

سرمایه گذاری ملکی با ریسک کم

با استفاده از وام‌‌های بانکی می‌توانید ملک مناسبی تهیه نمایید و بازپرداخت وام بانک را با نرخ سود محاسبه شده در سال‌‌های آتی بپردازید. روند تورم کشور نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری روی ملک و حتی وام گرفتن در تمامی حالات، بخصوص در بلندمدت، سود لازم را خواهد داشت.

به دلیل نرخ تورم بالا در کشور، قرض گرفتن پول نقد، سرمایه‌گذاری و در ادامه پس دادن آن پول نقد به اضافه نرخ بهره آن نیز به صرفه است. سرمایه‌ گذاری در بازار مسکن و خرید خانه ویلایی یا آپارتمان به منظور سرمایه‌ گذاری می‌ تواند انتخاب سختی باشد، ولی با درک درست از شرایط مالی و گزینه‌‌های موجود در بازار می‌توانیم بهترین گزینه را در این بازار متناسب با شرایط و سرمایه خود انتخاب و خریداری نماییم.

خانه ویلایی بخریم یا آپارتمان ؟

بطور حتم خرید خانه ویلایی بر آپارتمان از جهاتی مناسب تر است. به دلایلی نیز نقد‌شوندگی آن پایین‌تر از آپارتمان است. خانه‌های ویلایی، خانه‌ هایی هستند که می‌ توانند یک یا چند طبقه با ورودی، پارکینگ و حیاط مستقل داشته باشند. این نوع خانه‌‌ها محبوبیت زیادی بین خانوارها دارند و همواره مورد پسند تمامی افراد قرار می‌گیرند. موضوع دیگری که در مورد این نوع خانه ها وجود دارد، این است که این خانه‌‌ها به علت متراژ عمدتا بالایی که دارند، طبیعتا قیمت خرید بیشتری را می طلبد، بنابراین همین امر موجب شده است تا خرید و فروش آن‌ها مثل آپارتمان خیلی ساده نباشد. شما در زمان خرید باید قیمت بالاتری در ازای خانه‌‌های ویلایی پرداخت کنید، ولی هنگامی که قصد فروش آن را دارید، به سادگی نخواهید توانست متقاضی برای آن پیدا کنید.

ملاک‌های شناسایی یک ملک خوب

مواردی که باید برای خرید و سرمایه‌گذاری ملک در نظر بگیرید، شامل امکاناتی مانند مراکز خرید، مراکز درمانی، سیستم‌ های حمل و نقل و مناطق تفریحی می باشد. بسیاری از ملک‌ها در جایی قرار گرفته‌اند که به دلیل نزدیکی به یک محله خوب، رشد قیمتی را بسیار سریع تجربه می کنند. اگر بخواهیم اصول کلیدی در سرمایه گذاری ملک و آپارتمان را بیان کنیم، به مواردی باید توجه داشته باشیم.

امتیازات هر محله را قبل از سرمایه‌‌گذاری ملک در نظر بگیرید. نرخ اجاره بها در هر منطقه را بسنجید و بر این اساس اقدام نمایید. قیمت‌‌های روز جهت ساخت و ساز در مناطق گوناگون را در نظر بگیرید. نور ساختمان را در نظر بگیرید. نور می تواند خانه را بزرگ تر از واقعی نشان دهد. شناخت از خیابان‌‌ها و محله‌‌های منطقه می‌‌تواند به سرمایه‌‌گذاری ملک شما کمک‌کننده باشد. مناطقی که مستعد تحولات اجتماعی و بهبود محیط شهری هستند، گزینه‌‌های به مراتب بهتری برای سرمایه‌گذاری هستند. مناطقی که میزان جرم و جنایت در آن‌‌ها بیشتر است، مناطق مناسبی برای سرمایه‌‌گذاری به حساب نمی آیند، بنابراین به هیچ عنوان در مناطق بد و بدنام و نشان، ملک خریداری نکنید.

املاک شکرالهی واقع در کرج، گلشهر، گلزار غربی یکی از برترین دپارتمان های رهن و اجاره ملک در کرج می باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید