بهترین سرمایه گذاری در شمال

بهترین سرمایه گذاری در شمال

از گذشته‌های دور تا امروز سرمایه‌گذاری در بازار مسکن به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و بهترین انواع سرمایه‌گذاری شناخته شده است. علت آن هم کم‌ریسک بودن و سودآور بودن بازار مسکن است. از آن‌جایی که بازار مسکن همزمان با تورم پیش می‌رود، در بدترین حالت اگر سود نکنید، ضرر هم نخواهید کرد. در این راستا بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری به خرید ویلا روی می‌آورند. شمال کشور به خاطر نزدیکی به تهران، آب‌وهوا و طبیعت بی‌نظیرش، محبوب‌ترین منطقه جغرافیایی برای خرید ویلاست. البته با خرید ویلا در شمال در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنید. به این صورت که هم برای بهترین سرمایه‌گذاری در شمال اقدام کرده‌اید و هم اقامتگاهی شخصی هنگام سفر دارید. در واقع هم تفریح است و هم سرمایه‌گذاری و کسب سود. در این مطلب زومیلا با شهرهای مناسب برای بهترین سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا آشنا خواهید شد.

سرمایه گذاری با خرید ویلا

بهترین استان برای سرمایه گذاری در شمال

شمال کشور شامل سه استان می‌شود: گیلان، مازندران و گلستان. در این میان وقتی صحبت از خرید ویلا در شمال می‌شود، مازندران طرفداران بیش‌تری دارد. البته هر سه استان جزو زیباترین و خوش‌آب‌وهواترین استان‌های کشور هستند؛ ولی به لحاظ بهترین سرمایه گذاری در شمال مازندران محبوب‌تر است.

دلایل محبوبیت مازندران برای خرید ویلا

  • فاصله نزدیک‌تر به تهران
  • تنوع جاذبه‌های طبیعی (از یک سو جنگل و دریا و از سویی دیگر دشت و کوهستان)
  • تنوع زیاد جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تفریحی
  • امکانات رفاهی بیش‌تر نسبت به سایر استان‌های شمالی
  • وجود جاده‌ها و مسیرهای بهتر (ییلاقات و کل طبیعت مازندران) نسبت به گیلان
  • احتمال سودآوری بیش‌تر با خرید ویلا در مازندران

خرید ویلا در گیلان بهتر است یا مازندران

کجای مازندران ویلا بخریم؟

وقتی صحبت از بهترین سرمایه گذاری در شمال و به‌خصوص مازندران می‌شود این سوال پیش می‌آید که کجا ویلا بخریم؟ بهترین و مناسب‌ترین شهرها برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا کدامند؟

در این راستا باید بگوییم غرب مازندران پررونق‌ترین منطقه برای خرید و فروش ویلاست. علت آن را هم می‌توان نزدیکی جنگل و دریا به هم و همچنین نزدیکی به تهران دانست. این منطقه به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شود:

  • آمل، چمستان و نور
  • نوشهر، متل قو و نمک آبرود
  • رامسر

آمل و چمستان و نور فرصتی عالی برای بهترین سرمایه گذاری در شمال

حدفاصل آمل، چمستان و نور مرکز ویلا در مازندران است. ویژگی قابل‌توجهش این است که تنوع بالایی در انتخاب ویلا به لحاظ قیمتی وجود دارد؛ از چند صد میلیون گرفته تا چند میلیارد. در ضمن در این منطقه هم ویلای جنگلی و هم ویلای ساحلی می‌توانید پیدا کنید. بورس‌ بازار ویلا در این منطقه نیز مربوط به ویلاهای چمستان است که ویلاهای ارزان و رو به رشدی دارد.

نوشهر و متل قو و نمک آبرود

از قدیم تا به امروز منطقه خرید ویلا در نوشهر تا نمک آبرود منطقه‌ای محبوب برای پایتخت‌نشینان بوده است. یک زمانی از کسانی که در مازندران ویلا خریده بودند، می پرسیدید در کجا ویلا خریده‌اند، از ده نفر آنها نه نفر از این منطقه نام می‌بردند. نزدیک بودن این منطقه به تهران یکی از دلایل ویلاخیز بودن آن است. طبیعتا کسی که از ترافیک و شلوغی تهران فرار می‌کند می‌خواهد در کمترین زمان به ویلای شمالش برسد. همچنین تله‌کابین نمک آبرود، جاده چالوس، ییلاق کلاردشت و وجود بازارهای متنوع دلایل دیگری برای جذابیت این منطقه هستند.

بهترین منطقه شمال برای خرید زمین

رامسر عروس شهرهای شمالی

خیلی از افراد به قصد بهترین سرمایه گذاری در شمال سراغ رامسر عروس شهرهای شمالی می‌روند. حقیقتا که این صفت لایق این شهر زیباست. نزدیکی کوه به دریا، جنگل زیبای دالخانی، تله‌کابین رامسر، روستاها و ییلاق‌های بکر و آب گرم‌ها فقط بخشی از شگفتی و جذابیت این شهر است.

در این منطقه هر دو نوع ویلای ساحلی و جنگلی را می‌توانید پیدا کنید. همچنین قیمت ویلا در این منطقه با توجه به امکانات و قطب گردشگری بودن آن، مناسب و معقول است.

خرید ویلا در محمودآباد

برخی بر این باورند شهرهایی مثل محمودآباد که ظرفیتشان برای ساخت‌وساز ویلا هنوز تکمیل نشده برای سرمایه‌گذاری مناسب‌ترند. به عقیده این افراد شهری مثل محمودآباد که به نسبت تازه‌نفس‌تر است، آینده بهتری خواهد داشت. به بیانی دیگر رشد قیمت ویلا در این‌گونه شهرها محتمل‌تر است.

این که می‌گوییم خرید ویلا در محمودآباد بهترین سرمایه گذاری در شمال است دلایل دیگری هم دارد که عبارت‌اند از:

  • نزدیکی محمودآباد به تهران
  • نزدیکی به شهرهایی مانند آمل، نوشهر و بابلسر (موقعیت عالی به لحاظ دسترسی)
  • وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان (پارک‌های ساحلی، آب‌گرم و روستای لاویج، تپه‌های باستانی سرخرود، جنگل اهلم، شهربازی سرزمین رویاها و…)
  • رونق اقتصادی این منطقه با توجه به فعالیت‌های کشاورزی، ماهیگیری و برنج‌کاری

با این حساب خرید ویلا در محمودآباد یکی از بهترین و پرسودترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

بهترین شهر مازندران برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری کوچک در شمال با خرید ویلا ارزان

دلتان می‌خواهد در یکی از شهرهای زیبا و سرسبز شمالی ویلا داشته باشید؛ اما آن را برای خودتان غیرممکن می‌دانید؟ در تصورتان برای خرید ویلا و بهترین سرمایه گذاری در شمال حتما باید مبلغ هنگفتی داشته باشید؟ اگر چنین است که باید بگوییم در اشتباهید.

چمستان شهری اشباع‌نشده و رو به رشد

چمستان یکی از بهترین موقعیت‌ها برای خرید ویلا ارزان در شمال محسوب می‌شود. فاصله‌اش با تهران هم تقریبا کمتر از چهار ساعت است. در چمستان می‌توانید زمین‌های ویلایی رو به رشد پیدا کنید که اکنون قیمت ویلا در آن‌ها پایین است و موقعیت بسیار مناسبی دارند. شهرهایی مثل چمستان به نسبت در ابتدای مسیر رشد و ترقی هستند و برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شوند.  با خرید ویلا در این شهر سود خوبی در آینده نصیبتان خواهد شد.

خرید ویلا ارزان در شمال

ویلا ارزان در آمل

ویلاهای ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاری طرفداران زیادی دارند. افرادی که دنبال بهترین سرمایه گذاری در شمال هستند، سراغ شهرهایی با تنوع قیمت ملک می‌روند تا ویلای ارزان بخرند. آمل یکی از شهرهایی است که قیمت ویلا در آن متنوع است. در واقع به دلیل وجود کارگاه‌های تولیدی و تجهیزات نسبتا ارزان، معمولا قیمت ساخت ویلا پایین‌تر از سایر شهرهاست. برای خرید ویلا در آمل لزوما نیازمند صرف هزینه زیاد نیستید. با بودجه متوسط هم می‌توانید در این شهر ویلای مناسبی بخرید.

بهترین سرمایه گذاری در شمال با سایت ویلاسه

تا این‌جا بهترین مناطق شمال برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا را شناختید. اما یادتان باشد برای این که گیر افراد سودجو و کلاهبردار نیفتید، باید از متخصصین و افراد مورد اعتماد حوزه املاک که روی منطقه تسلط دارند کمک بگیرید.

ویلاسه با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه املاک و مستغلات، به شما در زمینه بررسی، مشاوره و خرید ویلا کمک می‌کند و خدمات تخصصی ارائه می‌دهد. همچنین کارشناسان سایت ویلاسه شما را در جهت خرید بهترین ویلا با بهترین تخفیف‌ها هدایت و راهنمایی می‌کنند. خلاصه اگر می‌خواهید به یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل در شمال دست یابید، از مشاورین مجرب و کاربلد ویلاسه کمک بگیرید.

سخن پایانی

داشتن ویلا در هر کدام از شهرهای شمالی جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شما با توجه به علایق خودتان و با در نظر گرفتن مواردی مانند بعد مسافت و انتظارتان از سرمایه‌گذاری، می‌توانید هر کدام از این شهرها را برای خرید ویلا انتخاب کنید.

نویسنده: صدف فرزانه

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید