20 مدل سرویس آشپزخانه و قابلمه با سیروشاپ

برای همه خانم ها انتخاب لوازم آشپزخانه ، سرویس قابلمه و ظروف آشپزخانه با کیفیت بسیار اهمیت دارد. به دلیل این که سرویس اشپزخانه و قابلمه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و در برابر ساییدگی و حرارت بیبشتری قرار دارد باید از جنس و کیفیت بالایی برخورد دارد باشد فروشگاه سیروشاپ انواع سرویس آشپزخانه و قابلمه با کیفیت در انواع طرح ها و رنگ ها برای شما مشتریان عرضه می کند. در ادامه با انواع این سرویس قابلمه آشنا می شویم..

انواع جنس سرویس قابلمه سیروشاپ :

سرویس قابلمه روحی :

جنس این ظروف از آلومنیوم است. به دلیل سبکی انتقال حرارت خوبی دارد و در برابر حرارت و سایش دچارخوردگی نمیشود. به دلیل جنس سبک و نسوز بودن این نوع سرویس بسیار ارزان است.

سرویس قابلمه و تفلون :

ظروف تفلون به دلیل نچسب بودن بسیار محبوب است زیرا مصرف روغن کمتری دارد. سرویس قابلمه تفلون در برابر حرارت و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد. ظروف تلفون به دلیل نچسب بودن قیمت بالاتری نسبت به سایر ظروف دارد.

سرویس قابلمه استیل :

ظروف استیل از ترکیب آلیاژ ضد زنگ و آهن و کروم و درصدی فلز ترکیب میشود. ویژگی اول قابلمه استیل ضد خش بودن آن است. این نوع جنس ظروف براقیت بالایی دارد ولی انتقال خرارت کمتری نسبت به سایر سرویس قابلمه ها دارد.

سرویس قابلمه سرامیکی :

برای این نوع ظروف از نوعی سرامیک شبیه چینی آلات استفاده میشود که انتقال حرارت بالایی دارد. ویژگی این نوع جنس قابلمه پخت و پز و سرو و نگهداری غذا است.

سرویس قابلمه گرانیتی :

این نوع ظروف از چدن با روکش لعاب ساخته میشود. ظروف گرانیتی سطح خالخالی داردند که از سنگ گرانیت تولید میشود. ویژگی این ظروف در ماکروفر قرار گرفتن آن ها است.

سرویس قابلمه مسی :

این نوع ظروف حرارت را به طور یکنواخت پخش می کند و با موادی که داخل این ظروف است با مواد اسیدی واکنش می دهد. این نوع جنس قابلمه برای سلامت بدن بسیار مفید است. و برای تقویت مو و تسکین درد و آرامش مفاصل و تحریک مغزو.. بسیار مفید است.

سرویس قابلمه لعابی :

ترکیب این نوع قابلمه از چدن و آهن است که طول عمر این نوع ظروف بسیارکم است. روکش آهن این نوع قابلمه موجب زنگ زدن و در برابر حرارت موجب خوردگی و ترک می شود.

سرویس قابلمه شیشه ای :

از بی خطر ترین و سالم ترین نوع قابلمه، قابلمه های شیشه ای می باشند.در ساختار این نوع قابلمه ها از مواد فلزی و شیمیایی استفاده نشده است. بنابراین می توانید بدون هیچ نگرانی راجع به سلامتیتان از این ظروف استفاده کنید.

از مهم ترین مزایای سرویس قابلمه شیشه ای این است که می توان از آن ها در مایکروفر نیز استفاده کرد و از معایب آن می توان به خطر ترکیدن در زمان آشپزی اشاره کرد.

نگهداری و نکات سرویس قابلمه :

1 عدم قرار دادن قابلمه خالی روی شعله

2 استفاده از قاشق چوبی برای استفاده از انواع سرویس قابلمه

3 تنظیم شعله گاز با اندازه قابلمه

4 شستشوی مناسب و متناسب با نوع قابلمه

ویژگی بهترین سرویس قابلمه چیست ؟

برای خرید سرویس اشپزخانه و قابلمه باید کیفیت ، طرح ، رنگ و شرایط دیگر مورد بررسی قرار بگیرد. به طور کلی ویژگی سرویس قابلمه عبارتنداز :

1 زیبایی ظاهری این ظروف

2 شستشوی ساده و زاحت

3 پخش حرارت به صورت یکنواخت

4 عدم وارد شدن مواد سمی و ترکیبات این ظروف به مواد غذایی

5 دوام و ماندگاری بالا در اقر استفاده زیاد

6 امکان پخت اسان و راحت مواد غذایی

اگر همه این ویژگی ها در سرویس قابلمه وجود داشته باشید خیالتان از بابت کیفیت و جنس این ظروف راحت باشد و با اطمینان از این ظروف استفاده کنید. فروشگاه سیروشاپ با داشتن تمام این ویژگی ها در سرویس اشپزخانه و قابلمه خود توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

مزایای داشتن سرویس قابلمه با کیفیت :

  • پخت و پز ساده و خوش طعم

اگر کیفیت ظروف شما بالا باشد هم به راحتی آشپزی می کنید و هم روی طعم غذای شما تاثیر زیادی دارد. جنس ظروف قابلمه مسی و سرامیکی غذا را خوش طعم تر می کند.

  • نسوختن غذاها

سرویس قابلمه خود حرارت را به طور کینواخت منتقل می کند به همین دلیل غذا به صورت کامل پخته میشود و دیگر شاهد سوختن غذا نمیشوید.

  • شستشو راحت و ماندگاریو دوام بالا :

سرویس قابلمه خوب و با کیفیت به راحتی شسته میشود و مواد چرب به راحتی پاک میشود. و دیگر خبری از زنگ زدگی نیست و دوام بالایی دارد.

  • طبخ غذای سالم و بهداشتی

مزیت خرید سرویس قابلمه با کیفیت طبخ غذای سالم و بهداشتی است. در دمای بالا امکان پس دادن مواد سمی به مواد غذایی بسیار بالااست. به همین دلیل قابلمه با کیفیت از مواد ارگانیک ساخته شده است که بسیار بهداشتی است و برای مواد غذایی مضر نیست.

قیمت سرویس اشپزخانه و قابلمه :

قیمت سرویس آشپزخانه و قابلمه به عوامل زیادی مانند کیفیت بالای محصول ، تنوع بالای ظوف ، استفاده ارگانیک ظروف و تعداد ظروف قابلمه وبستگی دارد که با مراجعه حضوری و اینترنتی به فروشگاه سیروشاپ و یا به وبسایت سیروشاپ میتوانید بهترین ظروف را از لحاظ کیفیت و طرح و هم قیمت باتوجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

منبع: https://cyroshop.co/

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید