مبلمان اداری و نکات کلیدی به نقل از ژاویز که باید بدانید!

مبلمان اداری مسلما بخش اصلی و مهمی از محل کار است زیرا کارمندان بیشتر طول روز خود را در محل کار خود می گذرانند. هر کارآفرینی که بخواهد کسب و کار جدید خود را شروع نماید و یا کسب و کار خود را توسعه دهد خرید تجهیزات و مبلمان داری جزو اولویت است بنابراین یکی از مقوله های اساسی در سازمان ها دکوراسیون و چیدمان محیط های اداری است. به همین دلیل سعی کردیم در این مطلب به نکات کلیدی در مورد مبلمان اداری بپردازیم تا در زمان خرید، بهترین ها را انتخاب کنید.

 

مبلمان اداری چیست؟

شاید خیلی ها با شنیدن عبارت مبلمان اداری در ذهن خود مجموعه ای از میز و صندلی اداری را متصور شوند اما آیا واقعا این طور است؟

در واقع می توان گفت که عبارت مبلمان اداری به گروهی از لوازم و تجهیزات اداری گفته می شود که مهم ترین آن ها صندلی اداری و میز اداری است که در همه قسمت های سازمان نظیر سالن کنفرانس، سالن همایش، اتاق جلسات، سالن استراحت، ‌سالن انتظار و .. استفاده می شود. انواع صندلی اداری شامل صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس، صندلی انتظار، صندلی های سالن همایش ، صندلی های کارمندی و … می باشد و انواع میز اداری عبارت اند از میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کنفرانس، میز کارگروهی، میز پذیرش.

پارتیشن های اداری که وظیفه جداسازی فضا را بر عهده دارد  و به صورت دیوارهای کوتاه و بلند تولید می شوند.

مبل و تجهیزات اداری فقط در محل های اداری مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه این ملزومات در تمامی مکان های تجاری و خدماتی، ساختمان پزشکان و.. بکار گرفته می شود. البته باید اضافه کنیم که مبلمان خانگی و کاربرد آن کاملا متفاوت از مبلمان اداری است.

نکات کلیدی در مورد مبلمان اداری

۳ مولفه ی آرامش، زیبایی و بهره وری بیشتر را می توان با چیدمان درست و اصولی در دکوراسیون های اداری انتظار داشت.

مبل اداری و جایگاه آن در دفاتر اداری

قطعا می توان گفت برای فضای پذیرایی، استراحت و انتظار از نیم ست و مبل اداری استفاده می شود. این تجهیزات در همه سالن های انتظار، بانک ها، مطب ها، دفاتر و … به چشم می خورد.

البته باید گفت این محصول را به دو قسمت مبل و نیم ست راحت اداری و مبل و نیم ست رسمی اداری تقسیم بندی می شود. به دلیل نوع چرم و پارچه استفاده شده، مبل اداری در قیمت های متفاوتی در بازار ارائه می شود. می توان خاطر نشان کرد که این محصولات به صورت مبل تک نفره، مبل دونفره و سه نفره طراحی، تولید و عرضه می گردد.

انواع مبلمان اداری

سبک های مبلمان اداری از لحاظ سبک در طراحی و تولید، متفاوت است و همانند سایر زمینه ها با گذشت زمان دستخوش تغییرات می گردد. با گذشت زمان در زمینه مبلمان و تجیزات اداری شاهد رشد و تغییرات هستیم. برخی از این سبک ها شامل مبلمان اداری کلاسیک، مبلمان اداری مدرن، ‌مبلمان اداری سنتی و ….می باشند. پس در هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری باید به سبک دکوراسیون داخلی خود توجه نمایید.

طراحی مبلمان اداری

طراحی مبلمان اداری همانند سایر امور یک مقوله تخصصی و حرفه ای است و همواره تحت تاثیر سایر شرایط روز بوده است. با توجه به نرم افزار های بروز طراحی که به کمک متخصصان این زمینه آمده است و توانایی های ایجاد شده توسط تکنولوژی، علم طراحی مبلمان اداری دگرگون شده است.

طراحان با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و شبیه ساز می توانند فضای محیط اداری شما را چیدمان کنند تا شما قبل ازاجرا مبلمان اداری یک ذهنیت و طرح کلی از کار نهایی خود را داشته باشید و در صورت مغایرت با خواسته  شما می توانید طرح خود را تغییر دهید.

سخن پایانی

شرکت ژاویز با  داشتن تجربه، ماشین آلات بروز، طراحان ماهر و نصابان حرفه ای در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری با داشتن پروژه های بزرگ و موفق می تواند در انتخاب و خرید این تجهیزات درکنار شما باشد تا بتوانید به بهترین نحو دکوراسیون سازمان خود را انجام دهید. برای مشاوره رایگان و تماس با کارشناسان بخش فروش می توانید با شماره تلفن 44955754 – 021 تماس حاصل نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اقدام به تجهیز محیط اداری حتما از یک کارشناس خبره  راهنمایی بخوایید.

منبع: javizco.com

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید