کاشت مو طبیعی بدون بانک مو ممکن است؟

در بسیاری از مواقع فرد هیچ بانک موی برای پیوند قسمت طاس. سر یا قسمتی که بدون مو است ندارد، بنابراین این سوال برای این دسته از افراد پیش می آید که آیا کاشت مو طبیعی بدون بانک مو ممکن است؟ پاسخ ما به این سوال مثبت است‌. روش های مختلفی وجود دارد تا افرادی که بانک مو آن ها ضعیف است یا اصلا بانک مویی ندارند بتوانند ریزش مو های خود را درمان نماید. اگر بانک موی فردی مناسب و سالم باشد پزشکان می توانند موی فر را با استفاده از بانک مو به صورت طبیعی بکارند. اما در این بین افرادی که بانک موی آن ها ضعیف است یا کلاً بانک مو ندارند چه باید بکنند؟ جای نگرانی نیست، چرا که می توان از روش کاشت مو بدون بانک مو استفاده نمود. این افراد در قسمت بدن و ریش های خود دارای مو هستند و پزشکان می توانند از قسمت ریش و بدن آن ها مو را برداشت کرده و به قسمت طاس سر این افراد پیوند بزنند. البته امکان استفاده از سلول‌ های بنیادی و تار مو مصنوعی و بانک مو سایر افراد وجود دارد.

 

 کاشت مو چگونه است ؟ 

بانک مو برای تمام افرادی که تمایل به کاشت مو دارند ارزشمند است و اهمیت زیادی دارد. اگر به صورت هوشمندانه و درست از بانک مو برداشت نشود سرمایه شما به خطر می‌ افتد و دیگر برای آینده سرمایه یا همان بانک موی ندارید. یک میزان حداقل بین فاصله دو شکاف برای کاشت مو وجود دارد که کمتر آن می‌ تواند در آینده خطرات بسیار زیادی برای شما از جمله ایجاد زخم های عمیق در پوست به وجود آورد. توجه کنید کاشت مو یک مار تخصصی بوده که باید در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام بگیرد. همچنین این کار یک کار تخصصی بوده و باید توسط دستگاه خاصی انجام شود. کلینیک عصر جدید‌ یک کلینیک پیشرفته است که در آن از دستگاه های به روز دنیا و پزشک های متخصص استفاده می شود تا بدون آسیب رساندن به پوست سر بیشترین تراکم در مو ایجاد شود. در کلینیک عصر جدید شما می توانید بهترین نتیجه را از کاشت مو به دست آورید.

چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم  ؟ 

کاشت مو طبیعی

ریزش مو یکی از بزرگترین دغدغه ها و ناراحتی های افرادی است که در زندگی خود درگیر این مشکل هستند، چرا که ریزش مو و نداشتن مو در سر بر روی ظاهر و اعتماد به نفس آن‌ ها تاثیرات منفی گذاشته و موجب شده آن ها اعتماد به نفس کافی برای حضور در جامعه نداشته باشند. ریزش مو در افراد مختلف  دلایل متفاوتی داشته و می‌ تواند ناشی از بیماری های مختلف یا بیماری های ارثی، تغذیه نامناسب و استرس باشد. البته امروزه دیگر جایی برای ناراحتی و نگرانی برای ریزش مو نیست، چرا که با پیشرفت جامعه بشری تکنیک های پزشکی مدرن برای درمان بسیاری از مشکلات از جمله ریزش مو به وجود آمده اند که می توان با کاشت مو طبیعی این مشکل را حل کرد. بدین ترتیب این فرد دیگر نباید نگرانی بابت ریزش مو داشته باشند، چرا که به راحتی می توانند موهای خود را به روش طبیعی کاشت کنند. در حقیقت در روش کاشت موی طبیعی برای پیوند به قسمتی از سر که موی وجود ندارد از موهای خود فرد استفاده می شود.

 روش کاشتن مو با استفاده از بانک مو چگونه می باشد و بانک مو چیست ؟

در کشور ما بیشتر افرادی که با مشکل ریزش مو مواجه هستند در قسمت بالایی سر دچار این مشکل می شوند. در حقیقت این افراد در قسمت بالای سر خود موی ندارند اما در دور سر دارای مو هستند. پزشک متخصص کاشت مو می تواند از قسمتی از موهای شما که همان بانک مو نام دارد برای پیوند به قسمت های طاس و کم پشت سر استفاده کنند. در این روش متخصص چندین تار از قسمت بانک مو بر می‌ دارند و به قسمتی از سر که مو ندارد پیوند می‌ زند تا قسمت طاس و کم پشت پرپشت شود. موهایی که از قسمت بانک مو برداشته می شود می تواند به صورت دائمی در محل مورد نظر بمانند. این موها بین دو گوش و پشت سر به عرض ۷ سانتی متر و طول ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر قرار دارند در علم پزشکی به آن بانک مو می گویند. در واقع موهای پشت سر نمی ریزند و مقاوم تر می باشند، به همین دلیل اکثر مردان در قسمت پشت سر دچار طاسی نمی شوند. موهای پشت سر در برابر فرمول تستوسترون مقاوم هستند. در بهترین کلینیک زیبایی در تهران کاشت مو به صورت تخصصی انجام می گیرد، همچنین هزینه کاشت مو در این مرکز مقرون به صرفه است.

 چه افرادی نمی‌ توانند از کشت مو با استفاده از بانک مو استفاده کنند و بانک مو ندارند ؟ 

درست است که اکثر مردان در قسمت پشت سر خود دچار ریزش مو می شوند ،اما با این حال افرادی هم هستند که در قسمت کل سر دچار طاسی شده اند و بر روی سر آن ها هیچ گونه مویی دیده نمی شود. عوامل مختلفی می تواند باعث ریزش مو کل سر در این افراد شود. در واقع افرادی که با این مشکل مواجه هستند هیچ مویی یا به اصطلاح بانک موی ندارند که بخواهند کاشت مو طبیعی انجام دهند. البته افرادی هم هستند که بانک مو های آن ها بسیار ضعیف است و بانک مو اهداکننده آن ها نیز آسیب دیده و ضعیف می باشد به همین دلیل آن ها نمی‌ توانند کاشت موی طبیعی انجام دهند. شما می توانید کاشت طبیعی مو را در کلینیک عصر جدید که از بهترین کلینیک زیبایی در تهران است با بهترین هزینه کاشت مو انجام دهید.

 آیا می توان با استفاده از بانک موی دیگران کاشت مو انجام داد ؟

توجه کنید که درست است که کاشت مو بانک موی دیگران امکان پذیر است، اما ممکن است بدن شما موی فرد دیگر را قبول نکند و از پیوند خوردن آن خودداری کند، چرا که بدن تمام افراد تنها به فولیکول‌ های موی خود پاسخ می دهند اگر بدن شما و سیستم ایمنی بدن شما فولیکول های پیوند خورده فرد دیگر به صورت مهاجم تشخیص دهد آن را قبول نمی کند. همچنین به این موضوع هم توجه کنید که کاشت مو با استفاده از بانک مو دیگران می‌ تواند برای شما عوارض و خطرات جدی نیز در پی داشته باشد. همچنین ممکن است هزینه کاشت مو که صرف انجام این کار کرده اید به هدر برود. علاوه بر آن اگر این کار به درستی و روش بهداشتی انجام نشود می‌ تواند باعث بروز بیماری‌ های پوستی و بروز عفونت ایجاد زخم و ریزش مو شود. در بهترین کلینیک زیبایی در تهران می توانید با خیال راحت کاشت مو را انجام دهید.

هزینه کاشت مو

نوع فرایندی که برای کاشت مو انتخاب می شود تاثیر مستقیم بر روی هزینه و قیمت کاشت مو دارد. همچنین تعداد پیوند هایی که برای یک نتیجه موفقیت آمیز کاشته می شود هم تاثیر زیادی بر روی هزینه کاشت دارد. البته عوامل مختلف دیگری مثل میزان طاسی سر هم تاثیر زیادی بر روی هزینه کاشت مو دارد، به طور مثال اگر کل سر شما طاس باشد در مقایسه با این که تنها قسمت کوچکی از سر شما طاس است باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. عمل کاشت مو به روش طبیعی در کلینیک های مختلف هزینه متفاوتی دارد، بنابراین هزینه کاشت بستکی به مرکزی دارد که برای انجام کاشت به آن مراجعه می کنید. بعد از مشخص شدن قیمت متخصصان برای تکمیل فرایند کاشت مو جلسات مورد نیاز را تعیین می‌ کنند ممکن است برخی از افراد به جلسات زیادتری احتیاج داشته باشند.

 مزایای کاشت مو در بهترین کلینیک 

از مزایای کاشت مو در بهترین کلینیک این است که می توانید موهای خود را با بالاترین تراکم کاشت کنید و در نهایت از تراکم بالای مو های خود لذت ببرید. همچنین خط رویش مو های شما به صورت طبیعی ایجاد می شود. خط رویش مو ها مطابق با اصول زیبا شناختی به صورت کاملا علمی طراحی می شود. نتایجی که در آخر بدست می آید باب سلیقه شما است و در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود می رسید. اگر در این مراکز کار کاشت مو انجام دهید دیگر جای نگرانی برای ایجاد زخم و ریزش مو شدید ندارید.

کلینیک عصر جدید 

عصر جدید

کشت موی کار تکنیکی و پزشکی بوده که باید با استفاده از بهترین دستگاه ها و تیم پرستاری خبره و پزشکان عالی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود تا بعد از کاشت مو مشکلات زیادی برای شما ایجاد نشود. در کلینیک عصر جدید پزشکان با بهره گیری از دانش پزشکی و با استفاده از تکنیک های ویژه آماده خدمات رسانی به زیبا جویان عزیز هستند و می توانند کار کاشت مو را با درجه کیفی بالا و تضمین سلامت انجام دهند. کلینیک تخصصی عصر جدید چندین ساله در زمینه کاشت و پیوند موی طبیعی فعالیت می‌ کند و توانسته بالاترین رکورد را در تعداد افرادی که پیوند موی طبیعی و کاشت مو طبیعی انجام داده آن  را ثبت کند. برای کاشت مو به روش طبیعی و به صورت تخصصی می توانید به سایت عصر جدید مراجعه کنید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید