پکیج تصفیه فاضلاب ویلا (( هتل، پلاژ، خانه و … )) 100% تضمینی

پکیج تصفیه فاضلاب ویلا

پکیج تصفیه فاضلاب ویلا را می توان یکی از کاربردی ترین دستگاه های استفاده شده در یک ویلای تمام عیار و لوکس دانست چرا که علاوه بر تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد از آب تصفیه شده برای فضای سبز ویلا، از بروز آلودگی در آب های زیرزمینی منطقه که عموما منبع آب شرب منطقه نیز هست جلوگیری می شود.

ویلا به نوعی از خانه‌های مسکونی انسانی گفته می‌شود که محوطه بزرگی دارد و معمولا انواع درختان و گیاهان را می‌توان در آن پیدا کرد. به این ترتیب در ویلاها هم فاضلاب انسانی به وفور تولید می‌شود و در آن‌ها معمولا از آب آشامیدنی برای آبیاری درختان استفاده می‌شود. این در حالی است که می‌توان با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، آلاینده‌های موجود در فاضلاب ویلاها را تا حد زیادی کاهش داد و سپس از پساب بی‌خطر حاصل برای آبیاری گیاهان استفاده کرد.

اکنون پکیج تصفیه خانه فاضلاب از برندهای مختلف با قیمت‌های گوناگون در بازار وجود دارد که می‌توان آن‌ها را خرید، اما در این مطلب قرار است راجع‌ به پکیج تصفیه فاضلاب ویلا شرکت تمدن تصفیه ایرانیان توضیحات بیشتری به شما ارائه دهیم. پس اگر می‌خواهید وظیفه خودتان را در قبال حفظ محیط زیست انجام دهید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

فاضلاب چیست و انواع فاضلاب‌ها کدام‌اند؟

تمام فعالیت‌های ما در روز مثل شستن میوه‌ها و یا شستن دست و صورت، در نهایت باعث کاهش کیفیت آب شده و آن را تبدیل به فاضلاب می‌کند. بنابراین فاضلاب، گند آبی است که خواص فیزیکی، شیمیایی و حتی بیولوژیکی آن تا حد زیادی دستخوش تغییر شده و غیرقابل استفاده است.

در حالی که ما روزانه میلیون‌ها مترمکعب آب آشامیدنی و سالم را به فاضلاب تبدیل می‌کنیم، روز به روز منابع آب آشامیدنی در دسترس انسان محدودتر می‌شود. این در حالی است که می‌توان با کمک پکیج تصفیه فاضلاب ویلا و هتل بخشی از فاضلاب تولیدی را به پساب بی‌ضرر تبدیل و مجددا از آن استفاده کرد. فاضلاب‌ها انواع مختلفی دارند و شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. خانگی شامل فاضلاب خانه‌ها، ویلا، هتل و پلاژ
  2. صنعتی شامل فاضلاب رستوران‌ها، صنایع و شرکت‌های مختلف
  3. پساب ناشی از سیلاب‌ها
  4. کشاورزی

اگر فقط یک روز تمام فعالیت‌های خودتان را زیر نظر بگیرید، متوجه میزان زیاد فاضلابی که در روز تولید می‌کنید خواهید شد. این میزان فاضلاب تقریبی بوده و اگر آن را دقیق محاسبه کنیم، بسیار زیاد می‌شود. به این ترتیب خرید و استفاده از انواع مختلف پکیج تصفیه فاضلاب ویلا اهمیت زیادی داشته و به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. شرکت تمدن تصفیه ایرانیان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه طراحی و ساخت انواع مختلف پکیج تصفیه فاضلاب انسانی، خانگی، شهری و صنعتی است و شما با خرید پکیج تصفیه فاضلاب شرکت تمدن تصفیه ایرانیان می‌توانید مسئولیت فردی خودتان را در قبال حفظ محیط زیست انجام دهید.

پکیج تصفیه فاضلاب ویلا

آیا انواع پکیج تصفیه فاضلاب انسانی با هم فرق دارند؟

کارکرد کلی تمام پکیج‌های تصفیه فاضلاب انسانی و بهداشتی با هم مشابه است اما با توجه به نوع فاضلاب، فرآیندهای درون پکیج تصفیه فاضلاب پلاژ و پکیج تصفیه فاضلاب ویلا با هم متفاوت هستند. همان‌طور که گفتیم فاضلاب‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی‌ها و خواص متفاوتی دارند. برای مثال فاضلاب‌های بیمارستانی و صنعتی از خطرناک‌ترین انواع فاضلاب‌ها هستند که برای تصفیه آن‌ها باید از تصفیه خانه فاضلاب مخصوص مثل پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستانی استفاده کرد. هر پکیج فاضلاب با توجه به کارکردی که دارد باید مورد استفاده قرار گیرد تا نتیجه مورد انتظار حاصل شود. مسلما پکیج‌های تصفیه فاضلاب ویلا قادر به تصفیه فاضلاب صنعتی و رستورانی نیستند و برای این مراکز باید از پکیج مختص آن‌ها یعنی پکیج تصفیه فاضلاب رستوران استفاده کرد.

چه عواملی در تعیین قیمت فروش پکیج تصفیه فاضلاب ویلا تاثیرگذار هستند؟

عوامل مختلفی در قیمت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی تاثیر می‌گذارند. برخی از مهم‌ترین این عوامل عبارتند از:

  • حجم فاضلاب تولیدی در روز
  • برند ابزار مورد استفاده در ساخت سیستم تصفیه فاضلاب
  • میزان سود شرکت پیمان‌کار
  • گارانتی و تضمین کیفیت پکیج تصفیه فاضلاب ویلا
  • جنس بدنه پکیج که می‌تواند بتنی، فلزی و یا پلی اتیلنی باشد.
  • نوع فاضلابی که ممکن است خانگی، شهری و یا صنعتی باشد.
  • کیفیت پساب تصفیه شده نهایی

فرآیندهای مورد استفاده در ساخت سیستم های تصفیه فاضلاب و ویژگی‌ آن‌ها

برای ساخت و طراحی سیستم تصفیه فاضلاب خانگی و بهداشتی از فرآیندهای مختلفی استفاده می‌شود. باید بدانید که نوع فرآیندی که برای تصفیه آب در پکیج تصفیه فاضلاب ویلا استفاده می‌شود در قیمت آن تاثیر می‌گذارد. در جدول زیر می‌توانید انواع مختلف فرآیندهای مورد استفاده در طراحی و ساخت سیستم های تصفیه فاضلاب شرکت تمدن تصفیه ایرانیان را مشاهده کنید.

فرآیند لجن فعال با هوادهی گسترده

مقاوم در برابر تمام شوک‌های آلی و هیدرولیکی

فرآیند MBBR

استفاده از پکینگ مدیا معلق برای افزایش راندمان تصفیه فاضلاب

فرآیند IFAS

استفاده از روش پکینگ مدیا ثابت برای افزایش جمعیت میکروارگانیزم‌ها

فرآیند A2O

شامل دو واحد بی‌هوازی وآنوکسیک برای حذف نیترات و فسفات موجود در فاضلاب‌ها

فرآیند SBR

این فرآیند در دبی‌های بالا زیاد کاربردی نیست.

فرآیند MBR

برای بهره‌برداری از پکیج‌ تصفیه خانه فاضلاب مجهز به این فرآیند نیاز به یک اپراتور ماهر دارید.

تصفیه فاضلاب ویلا

دستگاه تصفیه فاضلاب خانگی شرکت تمدن تصفیه ایرانیان از چه بخش‌هایی تشکیل می‌شود؟

پکیج تصفیه فاضلاب ویلا ساخت شرکت تمدن تصفیه ایرانیان مزایا و کاربردهای زیادی دارد. سیستم تصفیه فاضلاب این پکیج‌ها از واحدهای مختلفی تشکیل می‌شود که هر کدام وظیفه مشخصی را بر عهده دارند. در ادامه می‌توانید بخش‌های مختلف دستگاه تصفیه فاضلاب خانگی را مشاهده کنید.

  • واحد آشغال‌گیر که از ورود ذرات درشت به پکیج تصفیه و خرابی پمپ‌های درون آن جلوگیری می‌کند.
  • واحد دانه‌گیر برای جلوگیری از ورود ذرات شن و ماسه به درون واحدهای مختلف پکیج
  • واحد متعادل‌ساز که از وارد شدن شوک‌های آلی و هیدرولیکی به پکیج جلوگیری می‌کند.
  • ایستگاه پمپاژ که مسئول انتقال فاضلاب به درون پکیج تصفیه فاضلاب شهری است.
  • واحد بی‌هوازی که مسئول حذف فسفات از جریان فاضلاب در پکیج تصفیه فاضلاب هتل است.
  • واحد آنوکسیک که مسئول حذف نیترات از جریان فاضلاب است.
  • واحد هوادهی که مسئول هوادهی فاضلاب و انجام فرآیندهای بیولوژیکی برای حذف آلاینده‌ها به کمک میکروارگانیزم‌ها است.
  • واحد ته‌نشینی که در آن توده‌های بیولوژیکی سنگین حذف می‌شوند.
  • واحد کلرزنی برای گند زدایی فاضلاب تصفیه شده
  • واحد فیلتراسیون که مسئول حذف مواد معلق و رنگ و بو به کمک فیلتر و کربنی است.
  • مخزن نگهداری و هضم لجن که مسئول هضم، نگهداری و تخلیه دوره‌ای لجن درون پکیج تصفیه فاضلاب ویلا است.

از شرکت تمدن تصفیه ایرانیان می‌توانید انواع مختلف پکیج‌های تصفیه فاضلاب اعم از پکیج تصفیه فاضلاب فلزی، پکیج تصفیه فاضلاب هوازی، پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلنی، پکیج تصفیه فاضلاب رستوران و پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستانی را تهیه کنید.

استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی تمدن تصفیه ایرانیان چه مزایایی دارد؟

پکیج تصفیه فاضلاب ویلا مزایای زیادی دارد و امروزه با توجه به همین مزایا به طور گسترده از آن استفاده می‌شود. شرکت‌های مختلفی به طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب انسانی و فروش آن مشغول هستند اما بدون شک شرکت تمدن تصفیه ایرانیان از بهترین تولید کنندگان دستگاه تصفیه فاضلاب خانگی است.

با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب انسانی این شرکت از مزایای زیر بهرمند خواهید شد:

  • بهره‌ برداری و نصب بسیار ساده
  • کارآیی بسیار بالا
  • تصفیه آب و فاضلاب خانگی مطابق با استانداردهای موجود
  • قابل استفاده در اماکن مختلف اعم از خانه، ویلا، پلاژ و هتل
  • مطابقت و سازگاری بالا با شرایط آب و هوایی اکثر مناطق ایران
  • قیمت مناسب
  • هزینه نگهداری و تعمیر پایین
  • تولید کود طبیعی
  • قابلیت ارتقا در هنگام جابه‌جایی
  • بدون ایجاد بوی نامطبوع
  • کمک به پاکیزگی محیط
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • طراحی منحصر به فرد و ظاهر زیبا
  • راندمان بالا
  • تولید کمترین میزان لجن

به این ترتیب با خرید پکیج تصفیه فاضلاب هوازی از شرکت تمدن تصفیه ایرانیان می‌توانید از تمامی این مزایا برخوردار شوید. علاوه بر این با خرید و نصب پکیج تصفیه فاضلاب ویلا می‌توانید پساب تصفیه شده برای آبیاری درختان و گیاهان موجود در ویلای خود استفاده کرده و به این ترتیب در مصرف آب نیز صرفه ‌جویی کنید.  شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به شرایط نگهداری، قیمت به ‌روز محصولات و همچنین اطلاع از مشخصات فنی آن‌ها از طریق راه‌های ارتباطی موجود با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

 

سخن پایانی درباره خرید پکیج تصفیه فاضلاب انسانی پلاژ

منابع آب آشامیدنی بسیار محدود هستند و در معرض خطر آلودگی با انواع فاضلاب‌ها اعم از فاضلاب‌های صنعتی و خانگی هستند. آب و فاضلاب خانگی با فاضلاب صنعتی تفاوت‌های زیادی دارد، اما با این حال هر دوی آن‌ها مضرات بسیار زیادی برای محیط زیست و دیگر جانوران دارند. عدم استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب ویلا و خانه، می‌تواند حیات گونه‌های گیاهی و جانوری مختلف را در معرض خطر قرار دهد و این خطرات می‌توانند در نهایت زندگی انسان را هم تهدید کنند.

شرکت تمدن تصفیه ایرانیان یکی از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه ساخت و طراحی انواع مختلف پکیج تصفیه فاضلاب انسانی مثل پکیج تصفیه فاضلاب فلزی، پکیج تصفیه فاضلاب هوازی و پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلنی در ایران است. بنابراین اگر قصد خرید پکیج تصفیه خانه فاضلاب را دارید، می‌توانید با کارشناسان این شرکت برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه تصفیه فاضلاب  تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید