معرفی جدیدترین مدل‌های درب ضد سرقت و درب داخلی آپارتمان

معرفی جدیدترین مدل‌های درب ضد سرقت داخلی آپارتمان از نظر معرفی ظرفیت‌های موجود در این زمینه و ایجاد ایمنی مطلوب در آپارتمان‌ها اهمیت دارد. در بازار ایران انواع مختلفی از درب ضد سرقت را مانند درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترک می‌توان جستجو و تهیه کرد، اما تمامی آن‌ها با شرایط استاندارد این نوع تجهیزات مطابقت ندارند. از جدیدترین مدل‌های درب ضد علاوه بر تطابق ساختار با استانداردهای این نوع درب داخلی، انتظار ظاهر امروزی و قابل توجه و همچنین ارائه به‌روزترین فناوری‌ها هم می‌رود و این موضوعی است که در غالب محصولات جدید آتاک درب به‌عنوان ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت ترک به آن توجه ویژه شده است.

کاربرد درب ضد سرقت چیست؟

انواع درب ضد سرقت همان‌طور که از نام این محصول مشخص می‌شود، هر نوع دربی را که در ساختار آن قابلیت‌ها و ویژگی‌های ویژه جلوگیری کننده از باز شدن و نفوذ توسط افراد غیرمجاز در نظر گرفته شده باشد، شامل می‌شود. به‌این‌ترتیب کاربرد درب ضد سرقت هم با توجه به این تعریف تمامی مکان‌هایی را که حفظ ایمنی در آن مهم است، در بر می‌گیرد. درب لابی یک نمونه از کاربرد این انواع باقابلیت‌تر درب است که به دلیل دسترسی عمومی و همین‌طور اهمیت بالای ایمنی آن، استفاده از درب ضد سرقت را به‌خوبی توجیه می‌کند. علاوه بر درب لابی و سایر کاربردهای عمومی این نوع درب، درب داخلی آپارتمان تقریباً پر تقاضاترین مورد در تولید درب ضد سرقت است و بیشتر افراد تمایل زیادی برای استفاده از این درب‌ها برای تجهیز آپارتمان‌های خود دارند، چون انواع این درب مسئله امنیت را به‌نوعی شخصی‌سازی می‌کند و با قابلیت‌های جانبی دیگری هم که به جز امنیت در اختیار قرار می‌دهد (مانند تجربه استفاده از قفل‌های هوشمند) می‌تواند تجربه کاربری لذت‌بخش‌تری داشته باشد.

آشنایی با جدیدترین مدل‌های درب ضد سرقت بر اساس شکل ظاهری

ظاهر و جلوه درب ضد سرقت اولین عاملی است که با استفاده‌کنندگان از این تجهیزات ارتباط برقرار می‌کند. بحث ظاهر و طراحی درب که در میان باشد، ماهیت درب بیشتر از اینکه به مسئله عنصر سازه‌ای و یک نوع تجهیزات بودن آن اشاره کند، به این موضوع اشاره می‌کند که جایگاه درب به‌عنوان یک عنصر طراحی دکوراسیون برجسته است. در سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی هماهنگی تمامی اجزا با یکدیگر از نظر سبک طراحی و جلوه بصری حائز اهمیت است و درب ضد سرقت هم از این قاعده جدا نیست. بر همین اساس تولیدکنندگان درب ضد سرقت از جمله آتاک درب ظاهر درب‌ها را بر پایه سبک‌های مرسوم و محبوب دکوراسیون تولید و از یکدیگر تفکیک می‌کنند. این روزها دو سبک طراحی داخلی کلاسیک و مدرن بیشترین محبوبیت را در میان سایر سبک‌های طراحی دکوراسیون دارد و به همین دلیل جدیدترین مدل‌های درب ضد سرقت داخلی آپارتمان را هم می‌توان از میان مدل‌های مختلف این دو دسته‌بندی کلی درب بر اساس شکل ظاهری، انتخاب کرد.

درب ضد سرقت داخلی آپارتمان کلاسیک

جاافتاده و شناخته شده بهترین تعریفی است که می‌توان در مورد واژه کلاسیک ارائه داد و به‌این‌ترتیب انواع درب ضد سرقت کلاسیک ویژگی‌های ظاهری جاافتاده و شناخته شده‌ای دارد. اگرچه واژه قدیمی هم یکی دیگر از کلماتی است که برای تعریف کلاسیک بودن هر چیزی ازجمله درب ضد سرقت استفاده می‌شود و تا حدی قابل پذیرش است، اما تمامی حقایق را در مورد این سبک طراحی مشخص نمی‌کند. برای شناخت بهتر خریداران احتمالی مدل‌های درب ضد سرقت داخلی کلاسیک می‌توان الهام گرفتن از نشانه‌های تصویری جاافتاده مانند طرح‌ها و نقوش منبت و برجسته را بهترین نشانه و عامل شناسایی یک طرح کلاسیک از سایر طرح‌ها در نظر گرفت. بنابراین یک درب ضد سرقت کلاسیک صرفاً یک درب با ظاهر قدیمی نیست، بلکه محصولی است که از طرح‌های قدیمی الهام گرفته تا عناصر بصری شناخته شده را در قالب درب به دکوراسیون داخلی اضافه کند.

درب ضد سرقت داخلی آپارتمان مدرن

واژه مدرن در نقطه مقابل واژه قدیمی قرار می‌گیرد و طراحی درب ضد سرقت داخلی طبق اصول این سبک باعث شده که دایره انتخاب مدل‌های مختلف این نوع درب وسیع‌تر شود. مهم‌ترین مشخصه‌های ظاهری این نوع درب ضد سرقت، ظاهر ساده، استفاده از رنگ‌های متنوع به‌خصوص رنگ‌های سرد و خنثی و همین‌طور به‌کارگیری متریال متنوع از جمله فلز، شیشه و… است که معمولاً در مدل‌های درب کلاسیک جایگاهی ندارند.

آشنایی با جدیدترین مدل‌های درب ضد سرقت بر اساس متریال

درب ضد سرقت آپارتمان علاوه بر ظاهر، با توجه به قابلیت‌هایی نیز که از سوی تولیدکنندگان این تجهیزات در نظر گرفته می‌شود، مدل‌های مختلفی دارد. ایجاد قابلیت و ویژگی در این نوع درب‌ها بیشتر از طریق استفاده از متریال متفاوت امکان‌پذیر می‌شود و همین تفاوت متریال در تنوع ظاهر و مدل‌های درب ضد سرقت تأثیرگذار هستند. برای مثال استفاده از رنگ‌ها و روکش‌های pvc مدل‌های درب ضد سرقت ضد آب و رطوبت را مشخص می‌کند، یا در انواعی که روکش آن‌ها از طریق استفاده از متریال متفاوت خاصیت نسوز و مقاومت حرارتی پیدا کرده است، درب‌های ضد حریق را معرفی می‌کند.

نکات کاربردی در خرید و شناسایی جدیدترین مدل‌های درب ضد سرقت داخلی آپارتمان

  • وزن انواع درب ضد سرقت یکی از مشخصه‌های اصلی این نوع درب است که تا حدودی کیفیت ساخت آن را هم مشخص می‌کند، به همین دلیل درب‌های ضد سرقت با وزن پایین‌تر از حد استاندارد (برای درب‌های یک لته‌ای معمولاً ۱۲۰ کیلوگرم) را نباید با این استدلال که مدل آن جدید است، انتخاب کرد.
  • در قسمت رویه درب ضد سرقت از روکش‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد و جدیدترین مدل‌ها با هدف متنوع کردن بازار همیشه متریال جدید را پیشنهاد داده و مورد استفاده قرار می‌دهند، اما این متریال جدید باید از نظر کیفیت هم بررسی شود و صرفاً با تکیه بر جدید بودن آن نباید مورد انتخاب قرار بگیرد. برای مثال روکش‌های چوب بلوط آمریکایی در درب‌های ضد سرقت کلاسیک از بهترین انتخاب‌ها محسوب شده و به همین علت در محصولات قدیمی و جدید آتاک درب همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • استفاده از انواع قفل هوشمند به‌خصوص بر روی مدل‌های درب ضد سرقت مدرن را می‌توان به‌عنوان یک معرف تأثیرگذار در جدیدترین مدل‌های درب در نظر گرفت.

مدل‌های جدید درب ضد سرقت داخلی آپارتمان در آتاک درب

در وبسایت آتاک درب مدل‌های مختلف درب ضد سرقت داخلی و خارجی بر اساس معیارهای طراحی و متریال ساخت از یکدیگر تفکیک شده و قابل ملاحظه است. در زمینه مشاوره خرید و شرایط نصب و سایر جزئیات حول درب ضد سرقت هم در صورت تمایل می‌توان با این مجموعه تماس حاصل کرد.
تلفن‌های تماس:
۰۲۱۴۸۰۰۰۰۴۶
۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید