با سنگ سفید عباس آباد آشنا شوید

 یکی از بهترین نمونه های سنگ تراورتن که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد سنگ عباس آباد می باشد. این نوع سنگ ها ویژگی های بسیار زیادی دارند و از چشمه های آب گرم حاصل می شوند. در ساخت و ساز از سنگ سفید تراورتن استفاده می شود.

سنگ ها در سبک های مختلفی از جمله سنگ نمای رومی به عنوان یک متریال مهم شناخته می شوند. اصلی ترین انتخاب آنها به منظور اجرای سنگ نما رومی ماندگاری و دوام آن هاست و البته قیمت مناسبی نسبت به مزیت های متعدد شان دارند. مدل های مختلفی از سنگ وجود دارد که در سنگ نما استفاده می شوند و برای اجرای سنگ نما رومی یا نما کلاسیک معمولاً سنگ سفید تراورتن کاربرد دارد اما شاید از خودتان بپرسید که چرا اکثرا سنگ های دیگر استفاده نمی شوند؟

مثلاً سنگ گرانیت و سنگ های مرمر از دسته سنگ های شیک و لوکس هستند و قیمت بسیار بالایی هم دارند ولی در مناطق مرطوب و سردسیر به عنوان سنگ نما گزینه مناسبی نخواهند بود چون در مقابل سرما آسیب پذیری بالایی دارند و سریع ترک می خورند.

سنگ سفید تراورتن به عنوان سنگی با ظاهر زیبا و سنگ تزیینی در نمای درونی و بیرونی ساختمان است. معمولاً در رنگهای سفید، شکلاتی، کرم تیره و روشن و…. در طبیعت وجود دارد و در ایران از نمونه انواع سنگهای تراورتن می توان یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین ها را به سنگ عباس آباد اختصاص داد. سنگ سفید عباس آباد به نوعی است که از نظر ماهیت فیزیکی و شیمیایی با تابش آفتاب داغ نمی شوند و می‌توان حتی در مناطق جنوبی هم از آنها استفاده کرد.

کاربرد سنگ عباس آباد

در عملیات ساختمانی و ساخت و ساز ها سنگ تراورتن عباس آباد یکی از پرکاربرد ترین سنگ ها می باشد و در فضا سازی اطراف استخرها و کف پارکینگ ها یا دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان کاربرد دارند.

با توجه به عملکرد منحصر به فردی که سنگ های تراورتن دارند ولی قیمت بسیار مناسبی داشته اند و به دلیل اینکه ماندگاری و طول عمر مفید بالایی نیز دارند سازندگان و پیمانکاران این نوع سنگ را انتخاب می نمایند.

در یک نگاه کلی می‌توان در خصوص کاربرد سنگ سفید تراورتن و سنگ عباس آباد اینگونه گفت که در ساخت و ساز (محوطه سازی، راه‌پله‌ها، کفپوش، قرنیز پایین دیوار، ساخت المان های دکوراسیون داخلی ساختمان، پوشش و ستون های اصلی و فرعی ساختمان، نمای انواع ساختمانها) کاربردهای بسیار زیادی دارند و به عنوان سنگ نما در طرح های نمای کلاسیک و سنگ نمای رومی این نمونه سنگ از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

در ساختمان سازی و صنایع مصنوعی سنگ سفید عباس آباد استفاده شده و در ساخت انواع باربیکیو یا مجسمه های سنگی، گلدان های سنگی و شومینه سنگی نیز کاربرد دارد.

انواع فرآوری سنگ عباس آباد

اسلب، بادبر، موج دار و بی موج، چرمی و گیوتین از نمونه های فرآوری سنگ سفید عباس آباد هستند. انواع پرداخت‌های سنگ سفید عباس آباد شامل پرداخت پر شده، پرداخت تراش خورده، پرداخت آشفته می باشد.

با توجه به شفافیت میتوان سنگ سفید عباس آباد را به تراورتن بسیار براق و تراورتن مات تقسیم‌بندی کرد.

تراورتن بسیار براق به نوعی است که می‌تواند بازتاب نور را از خود انجام بدهد و قیمت بالاتری نسبت به سنگ های دیگر دارد اما تراورتن مات برای محیط های مورد استفاده قرار می‌گیرد که امکان لیز خوردن در آنها زیاد است مثل پشت بام ها یا لبه سقف.

از کجا می توانیم سنگ سفید و سنگ تراورتن عباس آباد بخریم؟

اگر به دنبال یکی از بهترین صنایع تولیدی سنگ هستید می توان صنایع سنگ ایران مهر را انتخاب کنید.

این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند انواع سنگ را در بهترین کیفیت تولید نماید و به مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال نماید. اصلی ترین و مهمترین خط تولیدی صنایع سنگ ایران مهر به تولید انواع سنگ تراورتن عباس‌آباد اختصاص دارد و به واسطه پیشرفته ترین و مجهزترین تکنولوژی های به روز دنیا در کنار نیروهای جوان و متخصص توانسته است رضایت مشتریان عزیز را به دست بیاورد و همه تلاش مجموعه ایران مهر ارائه محصولات با کیفیت همراه با قیمت های منصفانه است.

با مراجعه حضوری و ارتباط با کارشناسان میتوانید خریدتان را انجام بدهید و بهترین سنگ های تراورتن عباس آباد را خریداری نمایید.

1 نظر

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید