مشاور املاک مطمئن در نوشهر | گروه املاک سان

گروه-املاک-سان

روزهایی هست که دوست داریم همه چیز را ول کنیم و برای چند روز به منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا و سرسبز سفر کنیم. استرس زندگی شهری، شلوغی و آلودگی هوا، این سفرهای گاه به گاه را برایمان واجب کرده است. در میان استان‌های شمال کشور استان مازندران به خاطر نزدیکی به تهران انتخاب اول افراد برای سفر است. با ۳ الی ۴ ساعت رانندگی می‌توانید به شهرهای سرسبز مازندران بروید و در طبیعت به آرامش برسید. نوشهر یکی از این شهرهاست که طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد. نوشهر شهری است که هم جنگل دارد و هم دریا و وقتی صحبت از خرید ویلا در شمال می‌شودt مشاوران املاک نوشهر را در صدر لیست پیشنهادهایشان قرار می‌دهند. خرید ویلا در نوشهر یکی از مطمئن‌ترین و پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها در بخش مسکن است. در این مطلب زومیلا با مشاور املاک مطمئن در نوشهر گروه املاک سان برای انجام معامله‌ای امن آشنا خواهید شد.

نوشهر مهم‌ترین شهر غرب مازندران

مهم‌ترین شهر غرب استان مازندران نوشهر است که از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه‌های البرز، از غرب به چالوس و از شرق به نور می‌رسد. نوشهر نه تنها خودش شهر مهمی است و محبوبیت بالایی به لحاظ گردشگری و سرمایه‌گذاری دارد، بلکه شرق و غربش را نیز دو شهر مهم احاطه کرده‌اند و همین موضوع بر اهمیت آن می‌افزاید.

چرا-در-نوشهر-ویلا-بخریم

اهمیت انتخاب شهر مناسب برای سرمایه گذاری در شمال

هنگامی که تصمیم می‌گیرید ملکی در شمال بخرید انتخاب شهر مهم‌ترین قدمی است که باید بردارید. شاید بارها شنیده‌اید که هر کجای شمال ویلا یا زمین بخرید در نهایت سود می‌کنید و ارزش ملک‌تان چندبرابر می‌شود. شاید این حرف تا حدود زیادی درست باشد؛ اما به این معنی نیست که بدون تحقیق و بررسی و مشورت با مشاور املاک مطمئن و معتبر اقدام به خرید و معامله ملک کنید. اگر می‌خواهید به سود بیش‌تری برسید (چون صرفا سودآوری مهم نیست قطعا میزان سود هم اهمیت زیادی دارد) باید سراغ شهری بروید که هم به لحاظ گردشگری و توریستی اهمیت بالایی دارد و هم دارای زمینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری است. در این راستا نوشهر یکی از پرطرفدارترین شهرهای مازندران است که سرمایه‌گذاران و خریداران زیادی از آن استقبال می‌کنند. اما علت چیست؟

چرا در نوشهر ویلا بخریم؟

  • فاصله کم تهران تا نوشهر
  • وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان و جنگل و دریا در جوار هم
  • برخورداری از آب‌وهوای عالی
  • وجود امکانات رفاهی مطلوب و توسعه و پیشرفت نوشهر با سرعت زیاد
  • تنوع ملک در نوشهر و امکان خرید ویلا ارزان نوشهر
  • نوشهر؛ یکی از مهم‌ترین مناطق تجاری مازندران به خاطر بندر نوشهر

خرید ویلا در نوشهر یک سرمایه ارزشمند برای شما خواهد بود. به این منظور به مشاور املاک مطمئن در نوشهر مراجعه کنید تا متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویلا-جنگلی-نوشهر

فاصله تهران تا نوشهر فقط ۳ ساعت!

هنگام انتخاب شهر برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال فاصله فاکتور مهم و تاثیرگذاری است. اصولا افراد ترجیح می‌دهند در سریع‌ترین زمان ممکن به ویلای شمال‌شان برسند و کسی خوشش نمی‌آید ساعت‌های طولانی در ترافیک بماند. به همین خاطر شهرهای استان مازندران به خاطر نزدیکی به تهران نزد متقاضیان خرید ویلا محبوب‌ترند. یکی از دلایل محبوبیت نوشهر همین دسترسی فوق‌العاده و موقعیت مکانی عالی است که فقط با ۳ ساعت رانندگی از طریق جاده چالوس می‌توانید به ویلای خود در نوشهر برسید. از جاده هراز هم می‌توانید بروید که حدودا یک ساعت و نیم راهتان دورتر می‌شود؛ اما جاده بسیار زیبا و شگفت‌انگیز هراز قطعا ارزشش را دارد.

خرید ویلا از مشاور املاک مطمئن در نوشهر ؛ رو به دریا یا در آغوش جنگل؟

هر کسی که می‌خواهد در نوشهر و سایر شهرهای شمالی ویلا بخرد یکی از سوالات مهمی که دارد این است که چه نوع ویلایی بخرم بهتر است؟ کدام ارزش بیش‌تری برای سرمایه‌گذاری دارد؟ و سوالاتی از این قبیل. در این زمینه نیاز است که از مشاور املاک مطمئن در نوشهر کمک بگیرید. گروه املاک سان معتبرترین و بهترین آژانس املاک نوشهر است. در نوشهر تنوع در ساخت‌وساز بالاست و گزینه‌های متعددی برای خرید ویلا پیش روی شماست که شامل موارد زیر می‌شود:

  • ویلا جنگلی
  • خرید ویلا ساحلی
  • خرید ویلا شهرکی
  • ویلا روستایی
  • ویلا باغ

کجای-نوشهر-ویلا-بخریم

در نهایت این که چه نوع ویلایی بخرید به بودجه شما، اولویت‌ها و هدف‌تان از خرید ملک و سلیقه شما بستگی دارد. مثلا اگر می‌خواهید حداکثر سود از این سرمایه‌گذاری نصیبتان شود بهتر است سراغ ویلاهای ساحلی بروید. البته هنگام خرید هم باید بودجه کافی داشته باشید و پول بیش‌تری بپردازید؛ چون ویلا هر چقدر به منطقه ساحلی نزدیک‌تر باشد قیمتش بالاتر می‌رود. از طرفی دیگر ویلاهای جنگلی ارزان‌ترند اما از امکانات شهری دورند؛ اگر می‌خواهید در منطقه‌ای خلوت و بکر ویلا بخرید باید سراغ روستاها و مناطق جنگلی بروید. همچنین اگر دائم در ویلا نیستید و گاهی فقط برای سفر می‌آیید خرید ویلا شهرکی نوشهر گزینه مناسبی برای شماست؛ زیرا امنیت شهرک‌های ویلایی بالاست. ضمن این که با مراجعه به مشاور املاک مطمئن در نوشهر می‌توانید در شهرک‌هایی مانند شهرک سیسنگان ویلایی با قیمت مناسب و نسبتا ارزان بخرید.

کجای نوشهر ویلا بخریم؟

طی سال‌های اخیر که خرید ویلا در نوشهر با استقبال زیادی روبه‌رو شده است متقاضیان سرمایه‌گذاری در شمال می‌خواهند بدانند که بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا کجاست. نوشهر روستاهای سرسبز فراوانی دارد که خانه‌های ویلایی زیادی در این روستاها ساخته می‌شوند؛ برخی از این مناطق برای خرید ویلای ارزان مناسبند و برخی دیگر ویلاهای لاکچری را در خود جای داده‌اند مثل ویلای معروف علی دایی در روستای چلک!

بهترین مناطق نوشهر برای خرید ویلا عبارت‌اند از:

  • چلک (چیلک)
  • روستای کندلوس
  • کجور
  • ونوش
  • ملکار
  • نخ
  • مزگاه
  • سی‌سنگان
  • شهر رویان

برای خرید ویلا می‌توانید سراغ مشاور املاک مطمئن در نوشهر بروید تا متناسب با بودجه و سلیقه شما بهترین فایل‌های هر منطقه را در اختیارتان قرار دهد.

 

خرید-ویلا-از-مشاور-املاک-مطمئن-در-نوشهر

گروه املاک سان | مشاور املاک مطمئن در نوشهر

گاهی برای خرید لباس هم ممکن است مدت زیادی وقت بگذاریم تا بهترین گزینه را بخریم، با وجود این که شاید حتی آن لباس گران هم نباشد. حالا فرض کنید می‌خواهید ملک بخرید قطعا اهمیت آن بسیار بالاتر می‌رود؛ چون تصمیم مهمی است و سرمایه زیادی صرف آن می‌شود. از آن‌جایی که خرید ویلا در نوشهر متقاضیان زیادی دارد در این میان افرادی هم پیدا می‌شوند که بخواهند از ناآگاهی شما و عدم شناخت کافی نسبت به منطقه سواستفاده کنند و سرتان کلاه بگذارند؛ مثلا ملکی را با قیمت غیرواقعی یا سند مشکل‌دار به شما بفروشند. برای جلوگیری از هر گونه ضرر و زیان و از طرفی رسیدن به بیش‌ترین سودآوری در سرمایه‌گذاری باید سراغ مشاور املاک مطمئن در نوشهر بروید. گروه املاک سان با وجود بهترین مشاورین املاک نوشهر و مدیریت آقای سلیمانی در تمام مراحل خرید همراه شماست تا متناسب با بودجه‌تان بهترین ملک را خریداری کنید.

زمینه‌های فعالیت گروه املاک سان

آژانس املاک سان نوشهر از سال ۹۸ شروع به کار کرده و در این مدت به یکی از بهترین آژانس‌های املاک نوشهر تبدیل شده است. بخش عمده فعالیت این آژانس املاک در زمینه خرید و فروش ویلا است و بهترین روستاها و مناطق نوشهر مانند چلک، چلندر، مزگاه، انارور، سیسنگان، ونوش و رویان را پوشش می‌دهد. البته این آژانس در زمینه خرید و فروش زمین و آپارتمان در نوشهر نیز فعالیت می‌کند. گروه املاک سان به عنوان مشاور املاک مطمئن در نوشهر با وجود مشاورانی که تسلط کافی به منطقه و قیمت‌ها دارند بهترین معامله‌ها را برای شما رقم می‌زند.

 

آدرس-گروه-املاک-سان

آدرس گروه املاک سان

مازندران، نوشهر، ملکار، جنب رستوران لاویتا

شماره تماس گروه املاک سان

۰۹۱۱۱۹۳۲۷۳۴-۰۹۱۱۵۵۱۲۷۳۴

سخن پایانی

خرید ویلا نه فقط به منظور داشتن جایی برای گذراندن تعطیلات، بلکه با هدف سرمایه‌گذاری بلندمدت مورد توجه قرار می‌گیرد. با خرید ویلا در نوشهر علاوه بر این که در یکی از زیباترین و خوش آب‌وهواترین شهرهای مازندران ملک دارید؛ می‌توانید با اجاره دادن ویلا به مسافران در اوقاتی که آن‌جا نیستید کسب درآمد کنید. علاوه بر این‌ها اگر چند سال بعد بخواهید ملک‌تان را بفروشید ارزش آن چند برابر می‌شود. همان‌طور که در این مطلب زومیلا گفتیم خرید ویلا در نوشهر معامله‌ای پرسود و مطمئن در بخش سرمایه‌گذاری در شمال است. به آژانس املاک مطمئن در نوشهر یعنی گروه املاک سان مراجعه کنید تا یکی از بهترین معاملات و سرمایه‌گذاری‌های عمرتان را انجام دهید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید