بهترین مشاور املاک در خزرشهر | مسکن آبان

مسکن-آبان-بهترین-مشاور-املاک-در-خزرشهر

هوای آلوده، ترافیک سنگین، شلوغی سرسام‌آور و دشواری‌ها و فشارهای زندگی در کلان‌شهرهایی مثل تهران باعث شده تا عده زیادی از مردم به فکر خرید ویلا در شمال باشند. گذراندن چند روز در ویلای شخصی در شهری خوش‌آب‌وهوا همان چیزی است که می‌تواند ما را به اصطلاح شارژ کند و جانی دوباره به ما بدهد. در این راستا شهرهای حاشیه دریای خزر از محبوب‌ترین مناطق برای خرید ویلا هستند. اگر دوست دارید در یکی از بهترین و لاکچری‌ترین شهرک های مازندران اقدام به خرید ویلا کنید، شهرک خزرشهر پیشنهاد ما به شماست. شهرک ساحلی خزرشهر قدمتی حدودا ۵۰ ساله دارد و شهرکی بسیار زیبا با امکانات رفاهی عالی است. برای خرید ویلای بزرگ و لوکس در این منطقه و سرمایه‌گذاری پرسود در خزرشهر باید به مشاورین مجرب و معتبر مراجعه کنید. در این مطلب زومیلا با شهرک خزرشهر و بهترین مشاور املاک در خزرشهر مسکن آبان آشنا خواهید شد.

شهرک خزرشهر کجاست؟

شهرک خزرشهر در ۶ کیلومتری جاده بابلسر به فریدون‌کنار واقع شده است. خزرشهر شهرکی ساحلی در استان مازندران است که به دو بخش خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی تقسیم می‌شود. در واقع خزرشهر شمالی و جنوبی به وسیله یک پل به هم متصل می‌شوند. خزرشهر شمالی سمت دریاست و خزرشهر جنوبی در مقابل آن قرار دارد.

فاصله تهران تا خزرشهر: حدود ۲۲۳ کیلومتر

زمان: ۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

ویلا لاکچری خزرشهر

تاریخچه خزرشهر

اگر می‌خواهید برای خرید ویلا از طریق بهترین مشاور املاک در خزرشهر اقدام کنید شاید برایتان جالب باشد درباره تاریخچه این شهرک هم بدانید. خزرشهر یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌هایی است که قبل از انقلاب در حاشیه دریای خزر ساخته شد. در واقع داستان از این قرار است که پس از افتتاح جاده هراز در اوایل دهه چهل شهرک دریاکنار تاسیس شد. به این دلیل که مردم از شهرک دریاکنار برای خرید ویلا استقبال کردند، مشاورین اشرف پهلوی به فکر ساخت شهرک دیگری افتادند. به این ترتیب شهرک خزرشهر حدود سال ۵۴ در شهرستان فریدون‌کنار ساخته شد.

خرید ویلای لوکس با متراژ بالا از بهترین مشاور املاک در خزرشهر

اگر در مازندران به دنبال خرید ویلای لوکس با متراژ بالا باشید قطعا یکی از بیش‌ترین پیشنهاداتی که از مشاورین املاک دریافت می‌کنید شهرک خزرشهر است. خزرشهر یکی از لاکچری‌ترین و گران‌قیمت‌ترین شهرک‌های مازندران محسوب می‌شود. تعداد قواره‌های زمین در شهرک ویلایی خزرشهر حدود ۱۲۷۰ تا ۱۲۸۰ قواره است. در ضمن قواره‌های زمین در خزرشهر از حداقل ۶۰۰ متر شروع می‌شود و تا ۱۴۰۰ متر می‌رسد.

ویلاهای این شهرک قواره‌های وسیع دارند و جزء ویلاهای لوکس هستند. لوکس بودن هم به لحاظ امکانات ویلا و هم نمای ظاهری ویلا که تمام ویلاهای شهرک نمای زیبا و منحصربه‌فردی دارند. ویلاهای لوکس شهرک خزرشهر دارای امکاناتی مثل استخر، سونا و جکوزی هستند و محوطه زیبایی دارند. در خزرشهر می‌توانید بهترین ویلاهای سه الی چهارخوابه را خریداری کنید که البته قیمت خریدشان مسلما بالاست. ویلاهای قدیمی‌تر نیز معمولا متراژ بیش‌تری دارند و نمای آن‌ها هم مدرن و سلطنتی است.

فروش ویلا در خزرشهر

امنیت شهرک خزرشهر

یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش تقاضا برای خرید ویلای شهرکی، امنیت بالای شهرک‌هاست. این مساله برای خانواده‌ها اهمیت زیادی دارد. در شهرک خزرشهر نیز امنیت کاملا برقرار شده است و ویلاها در محوطه‌ای امن قرار دارند. شهرک خزرشهر حدودا ۱۰۰ نگهبان دارد که در سه شیفت و به صورت ۲۴ ساعته امنیت شهرک را تامین می‌کنند. در این شهرک تامین امنیت و حریم خصوصی ساکنین، حفاظت از ویلاها و محوطه شهرک و کنترل ورود و خروج خودروها به بهترین شکل انجام می‌گیرد. مالکان برای ورود به شهرک کارت مخصوص تردد دارند و اگر مهمانی بخواهد وارد شهرک شود باید با مالک هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد. خلاصه که همه این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا شهرک خزرشهر در نهایت امنیت باشد. برای خرید ویلا در این شهرک سراغ بهترین مشاور املاک در خزرشهر بروید تا مناسب‌ترین ویلاها متناسب با بودجه‌تان را به شما نشان دهند.

امکانات شهرک لاکچری خزرشهر

خزرشهر شهرکی همه چیز تمام است. بهترین امکانات رفاهی در این شهرک برای ساکنین آن فراهم شده است. سوپرمارکت و سایر فروشگاه‌ها و مغازه‌ها برای تامین مایحتاج روزانه ساکنین در این شهرک قرار دارند تا افراد به هر چیزی که نیاز دارند در همان داخل شهرک دسترسی داشته باشند. همچنین شهرک خزرشهر چند رستوران و کافی‌شاپ دارد که اکثر آن‌ها در نوار ساحلی شهرک واقع شده‌اند؛ در حالی که غذایی لذیذ نوش جان می‌کنید می‌توانید از منظره چشم‌نواز ساحل نیز لذت ببرید.

از امکانات تفریحی و ورزشی شهرک خزرشهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای پارک و فضای سبز زیبا
  • دارای یک زمین فوتبال و یک زمین والیبال
  • زمین بسکتبال
  • دارای زمین تنیس
  • زمین بازی کودک

همچنین در حاشیه جاده اصلی خزرشهر مراکز خرید و فروشگاه‌های برند متعددی وجود دارد. مهم‌تر از همه این که فاصله تا دریا بسیار کم است و به راحتی می‌توانید از طبیعت زیبای ساحل و امکانات تفریحی مانند جت اسکی و قایق‌سواری بهره ببرید. شهرک خزرشهر حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ متر ساحل اختصاصی دارد. با قدم زدن در ساحل که هوایی بسیار مطبوع دارد لذتی وصف‌نشدنی نصیب‌تان می‌شود. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری سودمند هستید پیشنهاد ما به شما خرید ویلا از بهترین مشاور املاک در خزرشهر یعنی مسکن آبان است.

امکانات-شهرک-لاکچری-خزرشهر

زیباترین محوطه‌سازی در شهرک خزرشهر

با اطمینان می‌توان گفت در میان شهرک‌های مازندران شهرک خزرشهر یکی از زیباترین و شیک‌ترین محوطه‌سازی‌ها را دارد. در محوطه‌سازی خزرشهر از پوشش‌های گیاهی متنوع، درختچه‌های کوتاه، درختان کهنسال و بلندقامت، گل‌ها و گیاهان بومی منطقه، سروهای سر به فلک کشیده و انواع درختان فانتزی استفاده شده است. برخی از درخت‌های موجود در شهرک بسیار قدیمی و در واقع نمونه‌ای از پوشش گیاهی جنگل‌های مازندران هستند. نیروهای باغبانی نیز همواره برای مراقبت از فضای سبز شهرک خزرشهر تلاش می‌کنند. قسمتی از هزینه‌های شارژ شهرک هم صرف همین امور می‌شود.

مدیریت و قوانین شهرک

شهرک خزرشهر به طور مداوم توسط ساکنین خود شهرک مدیریت می‌شود. در واقع هر ساله مبلغی حدود ۸ الی ۹ میلیون را به عنوان شارژ شهرک از مالکین دریافت می‌کنند تا هزینه‌های محوطه‌سازی و سایر خدمات تامین شود. در ضمن هیئت‌مدیره برای مدیریت بهتر شهرک، اساسنامه و قوانین و مقررات را با همکاری ساکنین تنظیم می‌کند.

قیمت خرید ویلا در خزرشهر از بهترین مشاور املاک خزرشهر

به طور کل با در نظر گرفتن امکانات ویلاها و نوع ساخت‌وساز و معماری می‌توانیم بگوییم خزرشهر یکی از گران‌ترین شهرک‌های ویلایی در مازندران است. افرادی که قصد خرید ویلای لاکچری با متراژ بالا دارند سراغ این شهرک می‌روند. قیمت خرید ویلا در شهرک خزرشهر بر اساس متراژ ویلا، امکانات، فاصله تا دریا، معماری، قدیمی یا نوساز بودن ویلا و همچنین نوع سند (۶ دانگ منگوله‌دار و سندهای بنیاد علوی) و چندین عامل دیگر تعیین می‌شود. قیمت ویلاهای قدیمی در خزرشهر با حدود ۱۰۰۰ متر قواره زمین و بیش‌تر تقریبا از ۳۰ میلیارد تومان شروع می‌شود. مسلما قیمت ویلاهای نوساز بسیار بیش‌تر است.

برای آگاهی از قیمت‌های دقیق خرید ویلا در شهرک خزرشهر باید از مشاورین املاک همین منطقه مشورت بگیرید. در این راستا مدیریت مسکن آبان با ۲۵ سال سابقه کاری در خرید و فروش املاک شهرک‌های دریاکنار و خزرشهر و حوزه شهری فریدون‌کنار و بابلسر، آماده پاسخگویی به شما خریداران محترم است.

شهرک‌های-ویلایی-سلطنتی

مسکن آبان بهترین مشاور املاک در خزرشهر

اگر قصد خرید ویلا شهرکی دارید و بزرگ بودن متراژ ویلا برایتان اهمیت دارد، مشاوران مسکن آبان شهرک خزرشهر را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل به شما معرفی می‌کنند. مدیریت مسکن آبان ۲۵ سال سابقه و تجربه در زمینه خرید و فروش املاک شمال از جمله ویلاهای شهرکی دارد و بهترین و مطمئن‌ترین همراه شما برای سرمایه‌گذاری در خزرشهر خواهد بود. ارزش ملک‌های این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مجاورت دو شهرک دریاکنار و خزرشهر که جزء بزرگ‌ترین شهرک‌های ایران هستند و همچنین وجود مراکز خرید لوکس و برند در اطراف این شهرک‌ها روزبه‌روز افزایش می‌یابد. استقبال مردم از خرید ویلا در خزرشهر نیز ارزش دوچندانی به املاک این منطقه داده است. بنابراین با خرید ویلا در خزرشهر می‌توانید آینده خود و خانواده‌تان را تضمین کنید. البته برای انجام معامله‌ای مطمئن و پرسود باید به مشاور املاک مطمئن مراجعه کنید.

صداقت و اشراف کامل به املاک منطقه ؛ دو اصل مهم در مسکن آبان

مسکن آبان به عنوان بهترین مشاور املاک در خزرشهر با صداقت و همچنین اشراف کامل به زوایای مختلف ملک‌های این منطقه در تلاش است تا با جلب رضایت کامل دو طرف معامله، معاملات را به سرانجام برساند. برای بازدید از ویلاهای این شهرک باید از مشاوران املاک باتجربه که با این منطقه کاملا آشنایی دارند کمک بگیرید. به این ترتیب می‌توانید موقعیت را بهتر بررسی کنید و تصمیم‌گیری برای خرید ویلا در بهترین شهرک‌های مازندران برای شما راحت‌تر می‌شود. کارشناسان مسکن آبان درباره خرید بهترین ویلاهای شهرکی در مازندران از جمله شهرک خزرشهر مشاوره‌های لازم را به شما می‌دهند و بهترین گزینه‌های خرید ویلا را متناسب با بودجه مشتری معرفی می‌کنند.

خرید-ویلا-شهرکی-نوشهر

مناطق تحت پوشش مسکن آبان ؛ بهترین مشاور املاک در خزرشهر

مسکن آبان به عنوان بهترین مشاور املاک خزرشهر شهرهای بابلسر، فریدون‌کنار و سرخرود و همچنین شهرک‌های خزرشهر و دریاکنار و مناطق اسلام‌آباد (صفائیه) و اجاکسر را پوشش می‌دهد. دو روستای برند اسلام‌آباد و اجاکسر جزء توابع شهرستان بابلسر و فریدون‌کنار بوده و به علت قرار گرفتن در ضلع جنوبی شهرک دریاکنار و وجود مراکز خرید متعدد و معروف مانند پرشیا، جزء روستاهای خوش‌نشین و توریستی هستند.

آدرس آژانس مسکن آبان : جاده بابلسر به فریدون‌کنار، روبه‌روی پمپ بنزین شهرک دریاکنار

سایت : www.maskanaban.com

پیج اینستاگرام : maskanaban

تلفن تماس : ۳۵۲۸۰۶۲۵ ۰۱۱— ۰۹۳۳۳۱۳۳۴۷۷— ۰۹۱۱۳۱۳۳۴۷۷

زمین بخریم یا ویلا

سخن پایانی

خزرشهر یکی از لوکس‌ترین شهرک‌های مازندران است که در زمان پهلوی ساخته شد و به همین خاطر آن را به عنوان یکی از شهرک‌های ویلایی سلطنتی معرفی می‌کنند. با خرید ویلا در خزرشهر زندگی لاکچری با بهترین امکانات رفاهی را تجربه می‌کنید و از طرفی معامله‌ای با حداکثر سودآوری انجام می‌دهید. مشاورین مجرب و مسلط مسکن آبان، بهترین مشاور املاک در خزرشهر راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند تا با توجه به بودجه‌تان بهترین ویلای شهرکی را در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید