آشپزخانه شیک با انواع کابینت های گلاس سفید

انواع کابینت های گلاس سفید

آشپزخانه قلب خانه است. این جمله را حتما بارها شنیده‌اید؛ اما باز هم با تاکید آن را می‌گوییم. چرا که دکوراسیون صحیح و زیبای آشپزخانه شور و اشتیاق و انرژی را بالا می‌برد و حال خوب خانه‌‌ی شما از آشپزخانه شما نشات می‌گیرد. در این راستا کابینت‌ها مهم‌ترین بخش در دکوراسیون داخلی آشپزخانه هستند و فضای زیادی را هم به خود اختصاص می‌دهند. یک زمانی اکثر خانه‌ها کابینت فلزی داشتند؛ اما امروزه انواع کابینت‌ها در مدل‌های مختلف موجود است و با انتخاب درست از بین آن‌ها می‌توانید آشپزخانه‌ای شیک و مدرن داشته باشید. این روزها کابینت‌های های گلاس به‌خصوص انواع کابینت های گلاس سفید جزء پرطرفدارترین کابینت‌های آشپزخانه هستند. این نوع کابینت‌ها در نگاه اول به خاطر زیبایی و براق بودن موردتوجه قرار می‌گیرند؛ اما مزایایی فراتر از زیبایی ظاهری دارند که موجب فروش بالای آن‌ها شده است. در این مطلب زومیلا به بررسی کابینت های گلاس می‌پردازیم.

کابینت های گلاس جدید

کابینت های گلاس چیست؟

قبل از هر چیزی بگوییم کابینت های گلاس که این‌قدر طرفدار دارد دقیقا چیست. کابینت های گلاس کابینتی چشم‌نواز است که در وهله اول همه از براق بودن سطحش می‌گویند و به این ویژگی شناخته می‌شود. ظاهر براق و شیشه‌ای شکل کابینت های گلاس (اما نه واقعا شیشه) باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. همچنین به دلیل ظاهر ساده و مدرن، از این نوع کابینت اکثرا در خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن استفاده می‌شود.

کابینت های گلاس در واقع همان کابینت MDF با روکش پلکسی گلاس است. پلکسی گلاس نوعی پلاستیک با ظاهری بسیار شفاف و شبیه به شیشه است؛ اما در واقع از شیشه مقاومت خیلی بیش‌تری دارد. کابینت های گلاس به‌خصوص انواع کابینت های گلاس سفید به خاطر خاصیت انعکاس نور باعث دلباز شدن فضای آشپزخانه می‌شود.

خرید کابینت های گلاس

مزایای کابینت های گلاس

هنگام تصمیم‌گیری برای خرید کابینت قطعا فقط به ظاهر آن اهمیت نمی‌دهید و می‌خواهید سایر مزایای آن را نیز بدانید. در ادامه مزایای این مدل کابینت را بررسی می‌کنیم.

ظاهری زیبا و درخشنده

براق بودن سطح کابینت و زیبایی و جلوه ظاهری آن اولین چیزی است که شما می‌بینید و جذبش می‌شوید. در میان انواع کابینت‌های آشپزخانه از درخشندگی و چشم‌نوازی کابینت های‌گلاس نمی‌توان به راحتی گذشت.

تنوع بالا در طرح و رنگ

کابینت‌های های‌گلاس کابینت‌هایی مدرن محسوب می‌شوند و با تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارند می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارند.

کابینت چه رنگی بخرم

مقاومت و طول عمر بالا

بالاتر گفتیم که کابینت های گلاس در واقع مغزی از جنس MDF و روکش پلکسی گلاس دارد. با این حساب مقاومت این کابینت‌ها در برابر ضربه بالاست و مدت زیادی در آشپزخانه شما دوام می‌آورند.

بزرگتر به نظر رسیدن آشپزخانه با انواع کابینت های گلاس سفید

کابینت‌های های گلاس به خصوص رنگ‌های روشن مثل سفید با رفلکس نور منبع نور آشپزخانه به حساب می‌آیند. ضمن این که نورپردازی بهتر در فضای آشپزخانه باعث بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر رسیدن آشپزخانه می‌شود. کابینت های گلاس می‌تواند برای آشپزخانه‌های کوچک و مدرن بسیار مناسب باشد.

قیمت مناسب و به‌صرفه کابینت های گلاس

مسلما قیمت کابینت هنگام تصمیم‌گیری برای خرید کابینت عامل مهم و تاثیرگذاری در تصمیم نهایی است. یکی از مهم‌ترین مزایای کابینت های‌گلاس قیمت مناسب آن است. کابینت‌های های‌گلاس از کابینت‌هایی مثل ممبران و چوب ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌ترند.

دکوراسیون آشپزخانه 2021

نظافت آسان

کابینت‌های های گلاس به خاطر سطح صافی که دارند بسیار آسان با یک دستمال میکروفایبر و آب تمیز می‌شوند. با فاصله‌های زمانی کم کابینت‌ها را تمیز کنید و اصلا نیازی نیست با مواد شیمیایی و انواع سفیدکننده و سیم ظرفشویی و اسکاچ به جانشان بیفتید. برای از بین بردن لکه‌های چربی سمج از سرکه سفید یا ترکیب لیمو و جوش‌شیرین استفاده کنید.

از دیگر مزایای کابینت های گلاس می‌توان به وزن سبک و حمل‌ونقل و نصب آسان اشاره کرد.

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

معایب کابینت های گلاس

اگر فقط مزایای این کابینت‌ها را بدانید و با معایب آن آشنا نباشید نمی‌توانید برای خرید کابینت های‌گلاس از جمله انواع کابینت های گلاس سفید تصمیم درستی بگیرید. البته در کل معایب این نوع کابینت در مقابل مزایای آن بسیار کم‌تر و قابل چشم‌پوشی است؛ اما به هر حال باید معایبش را هم بدانید.

امکان آسیب با رطوبت بالا

اگر جایی گفتند کابینت های گلاس ضدآب است بشنوید و باور نکنید! لایه درونی این کابینت‌ها از جنس ام‌دی‌اف است؛ بنابراین اگر رطوبت به درون و مغزی کابینت نفوذ کند ممکن است آسیب ببیند.

خش‌پذیری کابینت

پوشش رویی کابینت های گلاس در برابر خط و خش مقاومت چندان بالایی ندارد و اگر جسم سخت و تیزی با آن برخورد کند خش برمی‌دارد. باید در نگهداری از این کابینت دقت زیادی به خرج دهید.

معایب کابینت های گلاس

لک‌پذیری

این کابینت چون سطح صاف و براقی دارد اثر انگشت و لک به راحتی روی آن نمایان می‌شود. راه‌حل این است که کابینت‌های خود را زود به زود تمیز کنید که بالاتر گفتیم کار سختی نیست و راحت تمیز می‌شود. این را هم بدانید که کابینت‌های رنگ روشن مثل انواع کابینت های گلاس سفید لک و خش را کم‌تر نشان می‌دهند.

لبه‌های تیز کابینت

کابینت های گلاس لبه‌های تیز و صافی دارد که به‌خصوص اگر کودکی در خانه دارید باید مراقب این مساله باشید.

چرا انواع کابینت های گلاس سفید پرطرفدار است ؟

کابینت های گلاس چه رنگی خوبه؟ این یکی از پرتکرارترین سوالات درباره کابینت های گلاس است. خب همان‌طور که گفتیم کابینت های گلاس تنوع رنگ بالایی دارد و هر رنگی هم طرفداران خاص خودش را دارد؛ اما در این میان رنگ سفید پرطرفدارترین رنگ برای کابینت های گلاس است. بسته به سلیقه خودتان می‌توانید فقط رنگ سفید را در کابینت‌ها داشته باشید یا ترکیب رنگ سفید و رنگ دوم؛ مثلا سفید و طوسی یا سفید و قهوه‌ای.

  • رنگ سفید به راحتی با سایر رنگ‌ها ست می‌شود.
  • سفید باعث دلباز شدن آشپزخانه می‌شود.
  • آشپزخانه شما بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
  • رنگ سفید می‌تواند منبع نور باشد به‌خصوص در خانه‌هایی که نور کم‌تری دارند.

اگر کابینت‌ها را به صورت تمام سفید کار می‌کنید بهتر است برای این که آشپزخانه‌تان سرد و بی‌روح نشود مثلا رنگ کفپوش آشپزخانه از رنگ‌های گرم باشد.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

تضمین قیمت منصفانه کابینت های گلاس در نوین کابین

اگر قصد دارید از میان انواع کابینت های گلاس سفید یا سایر رنگ‌ها کابینت های‌گلاس بخرید تا دکوراسیون آشپزخانه‌تان شیک و مدرن باشد، نوین کابین این کار را به صورت حرفه‌ای و با قیمتی منصفانه برایتان انجام می‌دهد. همان‌طور که گفتیم قیمت کابینت های گلاس نسبت به سایر کابینت‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. دقیق‌تر بخواهیم بگوییم این کابینت‌ها دو نوع ورق دارند و معمولا ورق‌های گلاس ترک و خارجی از ورق‌های گلاس ایرانی گران‌ترند؛ اما باز هم در هر صورت قیمت پایین‌تری نسبت به کابینت‌هایی مثل ممبران یا روکش چوب دارند. اما مساله اصلی این است که نوین کابین متناسب‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت‌ها را با رعایت اصل کیفیت به شما ارائه می‌دهد. قیمت کابینت‌های نوین کابین مستقیم از تولیدی است و به همین خاطر خرید از نوین کابین ارزان‌تر و البته باکیفیت‌تر از هر جای دیگری برایتان تمام می‌شود.

طراحی رایگان کابینت توسط طراحان حرفه‌ای نوین کابین

وقتی قصد می‌کنید کابینت بخرید حالا انواع کابینت های گلاس سفید یا سایر مدل‌ها، چطور طرح آن را انتخاب می‌کنید؟ اصلا می‌دانید برای طراحی کابینت باید سراغ چه کسانی رفت؟ شاید از اینترنت طرحی پیدا کنید یا سراغ کابینت‌سازی بروید که او هم از طرح‌های آماده کپی کند. اما اگر می‌خواهید دکوراسیون آشپزخانه و کابینت‌های شما منحصر به سلیقه شما باشد و کپی نباشد؛ زبده‌ترین طراحان دوبعدی و سه بعدی در نوین کابین این کار را به صورت رایگان برای شما انجام می‌دهند. بله؛ طراحی کابینت در نوین کابین کاملا رایگان است! شما هر ایده‌ای درباره کابینت آشپزخانه خود داشته باشید کارشناسان طراحی نوین کابین با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای روز دنیا ایده‌های شما را به حقیقت تبدیل می‌کنند. وقتی طرح به تایید نهایی شما رسید می‌توانید برای سفارش و خرید کابینت های گلاس اقدام کنید.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

نوین کابین ؛ برندی با ۲۰ سال تجربه

نوین کابین در زمینه طراحی، ساخت و اجرای انواع کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و درب‌های چوبی ساختمان ۲۰ سال سابقه و تجربه مستمر دارد. شرکت نوین کابین با همکاری طراحان زبده، باتجربه‌ترین کارشناسان ساخت و اجرا و برترین مشاوران فروش، در تمام مراحل از تصمیم‌گیری برای خرید تا ساخت و اجرا و در نهایت تا زمانی که رضایت شما را جلب کند همراهتان خواهد بود. استفاده از بهترین برندهای مواد اولیه مصرفی، تضمین کیفیت محصولات نوین کابین است. همچنین گارانتی ۳ الی ۵ ساله و خدمات پس از فروش وجه تمایز نوین کابین با سایر شرکت‌های مشابه است.

طراحی آشپزخانه کوچک

زیباترین مدل کابینت های گلاس

کابینت‌های های گلاس تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند. در نوین کابین می‌توانید نمونه کارها و انواع کابینت های گلاس سفید را ببینید و با کمک مشاوران و طراحان نوین کابین زیباترین مدل کابینت های گلاس را برای آشپزخانه‌تان انتخاب کنید.

کابینت های گلاس سفید صدفی

سخن پایانی

کابینت‌ها تاثیر به‌سزایی در دکوراسیون و زیبایی آشپزخانه شما دارند. ضمن این که به هر حال مبلغ قابل‌توجهی صرف خرید کابینت می‌کنید. به همین خاطر توصیه می‌کنیم که کار طراحی و ساخت کابینت را حتما به افراد حرفه‌ای و باتجربه بسپارید. نوین کابین یکی از شرکت‌های باتجربه در این زمینه است که با وجود تیم حرفه‌ای بهترین راهنمای شما هنگام خرید کابینت خواهد بود. برای سفارش و خرید انواع کابینت های گلاس سفید و دیگر مدل‌ها و رنگ‌ها می‌توانید با خیال راحت از مشاوران نوین کابین کمک بگیرید.

2 نظرات

  1. سلام من کابینت هامو از شرکت نوین کابین گرفتم و خیلی راضیم کیفیت کابینت ها هنوزم مثل روز اولشه .

    • سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از شما که مقاله ما رو مطالعه کردید و خوش حالیم که براتون مفید بوده.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید