مبل چستر با چه پارچه رنگی شیک تر می شود؟

مبل-چستر-با-چه-پارچه-رنگی-شیک-تر-می-شود

همان طور که می دانید برای طراحی مبل چستر از هنر لمسه دوزی بهره گرفته می شود. این امر یعنی باید از متریال مرغوبی در پرسه ساخت مبل های چستر استفاده شود که این امر در قدم اول پارچه اعلاء را طلب می کند؛ زیرا هنر لمسه دوزی با کشش پارچه همراه است که اگر پارچه مرغوب نباشد سبب پاره شدن آن می شود. این امر را باید به دو صورت ترکیبی دنبال کنید. یکی تم رنگی محصول است و یکی پارچه مرغوب که از ترکیب این دو با یک دیگر یک کار منحصر به فرد برای شما به تصویر کشیده می شود. خرید مبل چستر با گزینه های دیگری نیز همراه است که از بحث ما خارج است. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون تم های رنگی متناسب با مبل چستر و پارچه های متناسب با این محصول مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

پارچه مناسب مبل چستر

یکی از اصلی ترین پارامترها که در پرسه ساخت مبل چستر مورد استفاده قرار می گیرد پارچه مبل چستر است. برای ساخت مبل های چستر بهترین پارچه چرمی است که جلوه بهتری را برای کار فراهم می سازد. این پارچه به دو صورت مصنوعی و طبیعی در دسترس شما قرار دارد. چرم های مصنوعی چون ماندگاری کمتری را برای شما به همراه دارد. چرم های مصنوعی قدری دست کاری شده است تا مانع از پاره شدن آن در زمان لمسه دوزی شود. از سوی دیگر پارچه های طبیعی هستند که نسبت به مصنوعی قیمت تمام شده بیشتری دارد از همین رو خیلی از افراد از آن استفاده نمی کنند. این محصول با تم های رنگی مشخصی مورد استفاده قرار می گیرد. چرم ها عموماً قهوه ای شکلاتی تیره و روشن است. پارچه های که این روزها مورد استفاده قرار می گیرند نواقص خود را با علم نانو از دست داده اند؛ یعنی پارچه مخمل دیگر همانند گذشته دچار کچلی نمی شود زیرا از متریال پارچه چرم در پرسه ساخت آن به صورت ترکیبی استفاده شده است.

پارچه-مناسب-مبل-چستر

 رنگ های مناسب مبل چستر

از چه رنگ‌های برای مبل چستر استفاده کنیم که جذابیت بیشتری را برای کار فراهم سازد. در ابتدا باید رنگ های خنثی را بشناسید. رنگ های طوسی، مشکی و قهوه ای که با هر تم رنگی به خوبی سازگاری لازم را فراهم می کند. به عنوان مثال شما می توانید تم رنگی طوسی را با رنگ قرمز، آبی، سبز و یا هر رنگ دیگری به سادگی ترکیب کنید. شما می‌توانید از رنگ های متضاد نیز برای ایده پردازی مبل های چستر خود بهره بگیرید. به عنوان مثال می توانید رنگ سفید و مشکی را با یک دیگر ترکیب کنید. استفاده از رنگ مشکی با اکسسوری های طلایی نیز سبب جذابیت مبل های چستر شما می‌شود. شما می توانید از رنگ های تیره و روشن نیز بهره بگیرید. رنگ یاسی تیره و روشن می تواند یکی از انتخاب شما باشد. یا آبی تیره و روشن انتخاب دیگری باشد. به عنوان مثال می توانید کاناپه ها را با یک تم رنگی و صندلی های تکی را با رنگ دیگر مد نظر قرار دهید که این امر جذابیت بالایی را برای کارهای شما فراهم می سازد.

رنگ-های-مناسب-مبل-چستر

کلام آخر پیرامون انتخاب پارچه های خوش رنگ

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید مبل های چستر از هنر لمسه دوزی بهره گرفته اند؛ یعنی با گل میخ های زینتی به صورت مشبکی روند دوخت پشتی مبل در قسمت نشیمن گاه یا دسته های مبل دنبال می شود. از سوی دیگر شما می توانید از هنر لمسه دوزی در قسمت نشیمن گاه بدون لمسه دوزی بهره بگیرید. این امر نیاز به پارچه های مرغوب دارد؛ زیرا اگر پارچه تار و پود محکمی نداشته باشد به راحتی پاره می شود و کار نصفه نیمه رها می شود. یا حتی اگر کار ساخته شود در زمان استفاده دچار مشکل می شود. از سوی دیگر بهتر است از تم های رنگی جذاب بهره گرفته شود. پارچه های چرمی ایده آل هستند و برای مبل های چستر که به صورت طبیعی و مصنوعی مد نظر قرار داده می‌شود که با دو تم روشن و تیره عموماً استفاده می شود. در همین راستا شما می توانید رنگ های تیره و روشن یا رنگ های متضاد را نیز بسته به پارچه مرغوبی که تهیه می کنید مد نظر داشته باشید. امید است مطالب ارائه شده در راستای خرید مبل چستر مرغوب به شما عزیزان راهنمایی های لازم را داده باشد. در ادامه شما نیز اگر مطلبی را دارید می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید