طراحی سایبان چوبی در کنار آبنمای آب و آتش

طراحی-سایبان-چوبی-در-کنار-آبنمای-آب-و-آتش

می دانید که هنر از طبیعت استخراج می شود و استخراج این زیبایی ها، دستانی هنرمند را می طلبد. ما در شرکتمان با بکارگیری نیروهای خلاق و هنرمند به طراحی سایبان چوبی در کنار آبنمای آب و آتش می پردازیم و سعی بر این داریم که با طراحی و اجرای بهترین و با کیفیت ترین سایبان ها و آبنماهای مورد پسند سلایق مختلف، اعتماد و علاقه ی شما مشتریان عزیز را به خود جلب کنیم.

آبنمای آب و آتش یکی از به روزترین و جدیدترین طراحی های بی نظیر معماران متخصص در حوزه ی دکوراسیون است که با تلفیق و ترکیب آب و آتش و نور، چشم اندازی خیره کننده را می آفریند و همگان را مجذوب خود می کند. به طوری که امروزه بسیاری از افراد مشتاق هستند در طراحی محوطه های رستوران ها، تالارها، ویلاها، مناطق تفریحی یا اماکن مسکونی و یا حتی فضاهای داخلی مجتمع ها، از این هنر بی نظیر استفاده کنند. این آبنما می تواند با موسیقی دلنشین همراه باشد و فضایی آرامش بخش را به ارمغان آورد و یا تنها با موسیقی گوش نواز جریان آب، فضای آرامی را برای روح خسته از زندگی مدرن و شهری انسان، فراهم آورد. طراحی سایبان چوبی در کنار آبنمای آب و آتش هم یکی دیگر از راه های زیباسازی و به روز کردن این آبنمای مدرن می باشد.

 

حضور برای مدتی در طبیعت، مکان های تفریحی یا حیاط باصفای خانه، به دور از استرس های روزمره ی زندگی، بسیار زیبا و دلنشین است و اگر این حضور با احساس آرامش و راحتی که از استقرار در زیر سایبانی زیبا و جلوه های طبیعی یا ساخته ی دست هنرمند بشر مانند آبنمای آب و آتش همراه باشد، لذت طبیعت گردی و بودن در کنار خانواده و عزیزان را دوچندان یا حتی غیر قابل توصیف می کند. بنابراین طراحی سایبان چوبی در کنار آبنمای آب و آتش به یکی از الزامات فراهم آوردن این فضای مطلوب، تبدیل می شود.

آبنما از قدیم الایام با زندگی انسان همراه بوده، از همان حوض های کوچک آبی و با صفای حیاط خانه ی مادربزرگ، تا همین امروز که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و رشد تمدن و سلایق هنری بشر، جلوه ای خاص و تغییر یافته به خود گرفته است و روز به روز دستخوش تغییرات و گوناگونی بسیار می شود. آبنمای آب و آتش هم یکی از چندین سازه های مدرن در حوزه ی آبنماها است که با ترکیب آب و آتش، زیبایی های به خصوص و منحصر به فردی را به خود اختصاص می دهد. طراحی سایبان چوبی در کنار آبنمای آب و آتش، جلوه ی خاصی را هم به سایبان،  هم به آبنما و هم به فضای اطراف می دهد.

آشنایی-با-آلاچیق-و-انواع-سایبان-ها

آشنایی با آلاچیق و انواع سایبان ها

انسان برای بهره مندی و لذت بردن از زیبایی های طبیعت و فضاهای سرسبز و درختان، نیازمند استراحت و نشستن در زیر سر پناهی همچون آلاچیق است. می دانید که آلاچیق سازه ای سیمانی، چوبی، فلزی یا ترکیبی از سایر مواد مختلف است که در باغ ها، پارک ها و فضاهای تفریحی برای نشستن افراد در زیر آن قرار داده می شود و امروزه استفاده از انواع و اقسام آلاچیق ها در ابعاد و مدل ها و طرح های مختلف، بسیار رایج شده است.

آلاچیق ها می توانند بصورت اشکال مختلف هندسی مانند مربع، مستطیل، دایره، یا چند ضلعی ها با سقف های متنوع و متناسب با آن ها ساخته و نصب شوند. آلاچیق ها دارای سقف و از اطراف باز هستند و سایه و پناهگاهی در برابر برف و باران، تابش نور خورشید و مکانی برای استراحت و فضایی ایده آل برای جمع های خانوادگی هستند. وجود یک سایبان با معماری منحصر به فرد، زیبایی فضا را نیز مضاعف می کند و می توانید زمان بیشتری را صرف لذت بردن از فضای باز کنید.

 

طراحی پرگولا با چوب پلاست و مزایای منحصر به فرد آن

یکی دیگر از سازه های سایبانی برای فضاهای طبیعی، پرگولا است. پرگولا سازه ای مشابه آلاچیق است اما به شکلی مدرن تر و امروزی تر، با این تفاوت که سقف پرگولا همانند آلاچیق بسته نیست و نیمه باز است و مانند آن به طور کامل نمی تواند از ورود آب باران و برف و تابش نور خورشید جلوگیری کند. برخلاف آلاچیق سنتی ، پرگولا را با انواع وسایل تزیینی و وسایل مکمل مانند صندلی و نیمکت و یا گلدان هایی برای کاشت گل و گیاه و دیگر وسایل، به شکل مدرن تر و همه پسند تر در می آورند. با اینکه آلاچیق و پرگولا هر دو به نوعی یک سایبان هستند ولی بیشتر افراد پرگولا را به عنوان سایبان می شناسند.

امروزه با استفاده از چوب پلاست به جای وسایل قدیمی تر مانند فلز و چوب های ساده، در طراحی پرگولا ها، زیبایی منحصر به فردی را میتوان به وجود آورد. چوب پلاست نوع جدیدی از مواد کامپوزیتی است که برای حفاظت از محیط زیست و برای ایجاد چشم اندازی متفاوت ساخته می شوند که از مواد پلیمری، پودر چوب و پوسته های آجیل ها پردازش و ساخته می شوند. از چوب پلاست برای ساخت سایبان های مدرن موسوم به پرگولا استفاده می شود که به دلیل زیبایی های مشابه با فضاهای طبیعی از خشکی و بی روح بودن سایبان های فلزی و سیمانی قدیمی می کاهد و به سازه روح و به فضا، صفای بیشتری می بخشد.

طراحی-سایبان-چوبی

استفاده از چوب پلاست دارای مزایایی همچون عدم پوسیدگی و تغییر شکل و ترک برداشتن، مقاومت در برابر خوردگی حشرات که در سازه های چوبی این نقص و ایراد وجود دارد، مقاومت در برابر رطوبت و ضدآب بودن، پایداری شیمیایی، سختی بالا و عمر طولانی است. این محصول با محیط زیست سازگار بوده و عوامل محیطی بر آن تاثیر ندارند و درصد تغییر رنگ آن بسیار پایین است و میتوان آن را در رنگ ها و طرح های مختلف بر اساس نیاز و تطابق با محیط و سایر عوامل محیطی تولید کرد.

از چوب پلاست برای دکوراسیون فضای باغ ها، طراحی منظره، حیاط و موارد دیگر مانند تولید  کف پوش ،صندلی، نرده و محافظ استفاده می شود و با توجه به مبحث کنونی، برای تولید پرگولا ها نیز استفاده می شود که یکی از مدرن ترین و پر طرفدار ترین نوع پرگولا، پرگولا چوب پلاست است.

پرگولا چوب پلاست با ظاهر مدرن و امروزی در انواح طرح ها و مدل ها و ابعاد، به آسانی نصب و نگهداری می شود و بسیار سبک تر از قاب های فولادی سنگین یا چوبی آلاچیق سنتی است. برخلاف اینکه بیشتر افراد شکل سنتی آلاچیق را به مدرن ترجیح می دهند، چون آبنمای آب و آتش یک سازه ی مدرن است، تلفیق پرگولا چوب پلاست با آن چشم نوازتر و امروزی تر است و پیشنهاد می کنیم برای طراحی سایبان چوبی در کنار آبنمای آب و آتش به کادر حرفه ای شرکت ما اعتماد کنید تا فضایی امروزی و مطلوب را تجربه کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید