استعلام قیمت روز بالابر ساختمانی

استعلام-قیمت-روز-بالابر-ساختمانی

تنها راه خرید بالابر ساختمانی با کیفیت، شناخت قطعات و جزئیات است. لازم است از کارکرد الکتروموتور‌ها اطلاع داشته باشید. انواع گیبرکس را بشناسید. جزئیاتی مانند کلید آمپر، جنس سیم بکسل، جنس بدنه و شاسی می‌تواند بر کارکرد بالابر ساختماني تاثیر مستقیم داشته باشد. پیش از انتخاب، استعلام قیمت روز بالابر ساختمانی را از مشاوران عمران مدرن بخواهید. برای ساختمان‌ های بیش از ۲۵ متر و بار بیش از ۲۵۰ کیلوگرم، بالابر تک فاز کارایی ندارد و باید به سراغ موتورهای سه فاز بروید و از بالابرهایی با ظرفیت بیش از ۳۰۰ کیلوگرم و الکتروموتور ترمزدار استفاده کنید. جهت استعلام قیمت بالابر ساختمانی در شرکت عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام نمایید.

قیمت روز بالابر ساختمانی سفارشی

بالابرهای سفارشی عمران مدرن در مقایسه با نمونه‌ های موجود در بازار بهبود پیدا کرده است. به طوری که با توجه به نیاز مشتریان، هر کدام از قطعات متناسب با کارکرد دستگاه، ارتقاء یافته است. برای سفارش و استعلام قیمت روز بالابر ساختمانی با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید. ویژگی این بالابر های ساختمانی به شرح زیر است:

  • گیبرکس کار شده بر روی دستگاه از برند سهند بوده و منطبق با کارکرد الکتروموتور بهبود پیدا کرده است.
  • کلید آمپر از جنس چدن ساخته شده و دارای ظرفیت ۳۲ آمپر است. در حالی که مدل‎‌ های مرسوم بازار دارای کلید های ۲۵ آمپری و جنس پلاستیکی است که طول عمر بسیار کمتری دارد.
  • ابعاد شاسی مدل‌ های سفارشی عمران مدرن بزرگتر از مدل‌ های مرسوم بازار است که کارکرد دستگاه را بهبود می‎بخشد. شاسی بالابر های سفارشی عمران مدرن به طول ۲.۲۵ متر و عرض ۱.۴۵ متر است.
  • ۲۰ متر سیم بکسل با کیفیت مطلوب ارائه می شود.
  • امکان سفارش انواع باکت ۵۰ در ۵۰، ۶۰ در ۶۰ و ۷۰ در ۷۰ وجود دارد. لازم به ذکر است که قیمت روز بالابر ساختمانی بدون باکت اعلام می‌شود. این قطعه به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.
  • دست مشتری در انتخاب برند الکتروموتور باز است و کارشناسان عمران مدرن مشاوره لازم را در این خصوص خواهند داد.

قیمت-روز-بالابر-ساختمانی-ایرانی-یا-چینی

قیمت روز بالابر ساختمانی ایرانی یا چینی

برای خرید بالابر ساختمانی، گزینه‌ های شما محدود به برند های چینی و ایرانی است. از میان بالابر های ایرانی می‌توانید به برند موتوژن و الکو آسیا اعتماد کنید. از میان بالابر های ساختمانی چینی ، برند RMP، استریم ، بارلی و تاپ ایتال در بازار موجود است. در سال ‌های دور ، برند الکو اسلوونی در ایران یافت می‌شد اما این روزها در ایران برند الکو آسیا در شهر سمنان ساخته می‌شود که کیفیت مطلوبی دارد. آنچه عمران مدرن ارائه می‌کند، برترین برند بازار و قطعات سفارشی و تقویت‌ شده است. کیفیت بالابر ایرانی و چینی به جزئیات قطعاتی که در آن به کار رفته وابسته است. استعلام قیمت روز بالابر ساختمانی ایرانی و چینی را از کارشناسان عمران مدرن بخواهید.

بالابر-ساختماني

پیش از خرید بالابر ساختماني ۶ نکته زیر را بررسی کنید.

تشخیص کیفیت و کارایی دستگاه‌ های بالابر مصالح ، کار ساده ‌ای نیست. تیم عمران مدرن به مشتریان کمک می‌کند تا پیش از خرید و تحویل دستگاه ، همه‎‌ نکات را بررسی کنند. هنگام درخواست استعلام قیمت روز بالابر ساختمانی ۶ نکته زیر را در نظر داشته باشید:

  1. بالابر های ساختمانی باید دارای ریل بلند باشد که باعث ایجاد فاصله مناسب از ساختمان شده و مانع از گیر کردن مصالح شود.
  2. قرقره بالابر به حد نیاز بزرگ باشد تا بتواند سیم بکسل را به اندازه کافی به دور خود پیچیده و مانع بیرون افتادن سیم بکسل از قرقره شود. اگر سیم بکسل از قرقره خارج شود به شفت گیربکس آسیب می رساند.
  3. قلاب دستگاه دارای مقاومت مناسب جهت بلند کردن بار باشد.
  4. سیم بکسل از لحاظ کیفی و مقاومتی در سطح استاندارد و از نوع فولاد نتاب باشد.
  5. پایه ها و بازو ها مقاومت لازم جهت تحمل وزن بار را داشته باشند.
  6. کیفیت گیربکس بالابر باید در سطح مطلوبی باشد تا ظرفیت مناسب را جهت حمل بار داشته باشد.

فروشندگان معمولا طرح‌ های ویژه ‌ای برای فروش ارائه می‌کنند تا مشتریان بیشتری جذب کنند. اعلام قیمت روز بالابر ساختمانی به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده ، خدماتی است که عمران مدرن ارائه می‌کند.

 

قیمت-روز-باکت-بالابر-ساختمانی

قیمت روز باکت بالابر ساختمانی

باکت بالابر ساختماني وسیله ای است که مصالحی همچون شن ، ماسه ، آجر و … در آن قرار گرفته و جابه جا می شوند. ورق مورد استفاده در ساخت باکت باید از مقاومت کافی برخوردار باشد تا زیر بار مصالح دچار تغییر شکل نشود. باکت بالابر در ظرفیت های مختلفی ساخته می شود. سایز استاندارد آنها معمولا به اندازه یک فرغون و حدود ۲۲ لیتر است.

باکت ها معمولا به صورت قیفی شکل ساخته شده و در انتهای آن دریچه ای درب دار تعبیه شده است. دریچه انتهای باکت موجب تخلیه راحت تر و سریع تر مصالح خواهد شد. در واقع از این جزء برای حمل و انتقال مصالح فله ای استفاده می‌کنند. معمولا اعلام قیمت روز بالابر ساختمانی بدون قطعه باکت است و باید قیمت این قطعه را به صورت جداگانه استعلام کنید.

انتخاب باکت بالابر بر اساس ظرفیت دستگاه انجام می‌شود. توجه داشته باشید که هنگام سفارش دستگاه بالابر باید باکت را به صورت جداگانه سفارش دهید. قیمت باکت بالابر ۳۰۰ کیلویی تقریبا نصف قیمت بالابر ۵۰۰ کیلویی است. قیمت باکت ۷۵۰ کیلویی هم دو برابر بالابر ۵۰۰ کیلویی است. این تفاوت قیمت بین بالابر ۷۵۰ کیلویی تا یک تُنی عمدتا کمتر است. در واقع باکت بالابر ساختمانی که برای تحمل بار ۷۵۰ کیلوگرمی نیاز است، تفاوت چندانی با وزن یک تُن نخواهد داشت. برای دریافت قیمت روز بالابر ساختمانی به همراه باکت و در صورت نیاز سیم بکسل اضافه، با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

عمران-مدرن

قیمت روز بالابر ساختمانی در عمران مدرن

در شرایط کنونی با توجه به توقف واردات برند های برتر جهان، برخی از فروشندگان با سوء استفاده از ناآگاهی مشتریان اقدام به فروش برند های فیک به جای اصل می‌کنند. حتی بعضا موتور های قدیمی را با نوسازی به جای موتور نو و اصل عرضه می‌کنند. پیش از خرید ، برای مشورت و استعلام قیمت روز بالابر ساختمانی با کارشناسان عمران مدرن از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com ارتباط برقرار نمایید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید