معرفی شهرک‌های ویلایی کرج

معرفی-شهرک‌-های-ویلایی-کرج

همان‌طور که مستحضرید در سال‌های اخیر خرید ویلا در شمال پاسخگوی نیاز افراد نیست (مسیر طولانی و سختی رفت و آمد، امنیت پایین و…) به همین خاطر بسیاری از کرجی‌ها و تهرانی‌ها به سمت شهرک‌های ویلایی کرج رفته‌اند.

شاید بپرسید چرا شهرک‌های ویلایی کرج؟ زیرا نزدیک‌ترین منطقه به پایتخت است که از مناطق خوب با امکانات مناسب برای زندگی برخوردار است، به همین خاطر متقاضی خرید ویلا در کرج بسیار است.

افرادی که قصد خرید ویلا دارند اما نمی‌دانند کدام منطقه برای خرید و زندگی مناسب تر هست، باید از مشاوران متخصص ایملک کمک بگیرند تا روند آشنایی آسان تر و خرید مطمئن تر را تجربه کنند. در ادامه بهترین شهرک‌های ویلایی کرج را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 

شهرک طاووسیه

شهرک طاووسیه از شهرک‌های لوکس استان البرز است که انواعی از ویلاهای مهندسی ساز با معماری شیک و مدرن در این شهرک یافت می‌شود به همین خاطر مناسب همه افراد حتی با سلیقه‌های خاص هست.

مجوز ساخت، یکی از ویژگی‌های شهرک طاووسیه هست و افراد با خیال راحت در این منطقه اقدام به خرید و ساخت و ساز می کنند، مجوز ساخت و ساز از عواملی است که همه مناطق ندارند.

شهرک طاووسیه در نزدیکی کردان قرار دارد و همان‌طور که خرید ویلا باغ در کردان پرطرفدار است در شهرک طاووسیه نیز خرید ویلا پرتقاضا است.

 

شهرک افشاریه

شهرک-افشاریه

شهرک افشاریه در کنار شهرک طاووسیه قرار گرفته و هر دو از شهرک‌های تاپ کرج محسوب می‌شوند به همین خاطر ویژگی‌های مشترکی نیز دارند.

امنیت شهرک افشاریه مورد توجه خریداران است نگهبانی 24 ساعته در این منطقه موجب شده تا افراد با خیال راحت ویلایی خریداری کنند و حتی اگر هفته‌ها به ویلای خود نروند دیگر نگران ویلای خود نباشند.

همچنین فراموش نکنید که دسترسی به شهرک افشاریه بسیار آسان است و اگر ساکن تهران و یا کرج باشید رفت و آمد به این منطقه در کمترین زمان انجام می گیرد.

 

شهرک زعفرانیه

اغلب افرادی که قصد خرید ویلا دارند، به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت هستند که با این کار هم ویلایی برای تفریح و گذران اوقات فراغت دارند و هم سرمایه گذاری مطمئن را انجام می دهند اما به شرط اینکه در منطقه ای مناسب اقدام کنند.

ممکن است بارها اسم شهرک زعفرانیه را شنیده باشید، شهرک زعفرانیه از بهترین شهرک‌های ویلایی کرج هست که مناسب سرمایه گذاری است به همین خاطر سرمایه گذاران و متقاضیان خرید ویلا به سمت آن ترغیب شده‌اند.

شهرک زعفرانیه بسیار مناسب زندگی است و این به خاطر وجود امکاناتی همچون آب و برق و گاز است این شهرک دست کمی از کردان ندارد و در بسیاری از ویژگی ها برای زندگی از کردان نیز پیشی گرفته است.

 

شهرک الهیه

شهرک الهیه در چهارباغ کرج ازشهرک‌های ویلایی با امنیت بالاست و همانطور که می‌دانید چهارباغ از مناطق قدیمی کرج هست که از بسیاری از امکانات برای زندگی برخوردار است.

خرید ویلا در الهیه همان خرید ویلا باغ در چهارباغ به حساب می‌آید، افرادی که به این منطقه بکر و زیبا می‌روند و از طبیعت خوب آن بهره‌مند می شوند، دل کندن از این طبیعت و آب و هوای عالی برایشان سخت می‌شود.

الهیه، شهرکی لوکس و زیباست که در قدیم این منطقه مملو از باغ‌های سرسبز با گیاهان زیبا بود اما امروزه به منطقه‌ای باغ ویلایی تبدیل شده که روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود.

 

شهرک سهیلیه

شهرک-سهیلیه

سهیلیه شهرک مدرن با ویلاهای لوکس و باغ‌های فنس کشی شده است که افراد بسیاری این منطقه را به دلیل زیبایی بی نظیر آن دوست دارند.

در سهیلیه به جای دیوارهای بلند و آجری، فنس‌های زیبا که روی آن گیاهان رونده قرار گرفته است دیده می‌شود، همین موضوع موجب شده تا بر زیبایی سهیلیه افزوده شود.

در سهیلیه انواعی از ویلاها با متراژهای متفاوت و قیمت‌های گوناگون دیده می‌شود و از بهترین شهرک‌های ویلایی کرج محسوب می‌شود که مناسب خرید ویلاباغ در سهیلیه و سرمایه‌گذاری است.

 

خصوصیات شهرک‌های ویلایی کرج

  • دارای مدارک معتبر
  • آب و هوای خوب
  • مهندسی ساز بودن ویلاها
  • امنیت مطمئن
  • طبیعت بکر
  • نزدیکی به پایتخت
  • دسترسی آسان
  • روبه رشد بودن
  • مناسب سرمایه گذاری

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید