جزوه پاکسازی پوست

اگر قصد دارید به طور تخصصی پاکسازی پوست و اسکین کر را یاد بگیرید و این آموزش ها را تبدیل به شغل و حرفه خود کنید بهتر است که آکادمی ای را انتخاب کنید که تمامی آموزش های این حوزه را به صورت تخصصی به شما آموزش دهد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوره اسکین کر را گذرانده باشید اما به طور کلی تمامی مباحث به شما آموزش داده نشده باشد. همچنین شاید نیاز داشته باشید که در کنار تیمی مجرب و متخصص این آموزش ها را به صورت تخصصی فرا بگیرید.

مجموعه مانیا آکادمی جزوه پاکسازی پوست را برای شما طراحی کرده است و این جزوه تمامی مباحث اسکین کر و پاکسازی را شامل می­شود.

تمامی آموزش های این آکادمی به روز است و با یادگیری این مباحث به سادگی می­توانید وارد این حرفه شوید و به صورت کاملا تخصصی پاکسازی پوست را برای افراد دیگر نیز انجام دهید.

 

مباحثی که باید در جزوه پاکسازی پوست بیاموزید :

اگر به دنبال یک جزوه پاکسازی پوست که به صورت تخصصی طراحی شده است هستید باید به نکاتی توجه کنید و مطمئن شوید که آن جزوه دارای این مباحث مهم باشد. مانیا آکادمی تمامی مباحث مهم در زمینه اسکین کر و پاکسازی پوست را مد نظر قرار داده است و شما می توانید مباحث زیر را در این آکادمی تخصصی بیاموزید.

 

  • آشنایی با انواع پوست

هر فردی دارای یک نوع پوست است و نحوه پاکسازی آن نوع از پوست هم متفاوت از نوع دیگر خواهد بود. شما باید بتوانید تشخیص دهید که فردی که قصد پاکسازی پوست آن را دارید چه نوع پوستی دارد. به طور مثال نحوه پاکسازی شخصی که دارای پوست چرب است با شخصی که دارای پوست خشک است متفاوت است و اگر شما نتوانید به درستی این مسئله را تشخیص دهید فردی که پوستش پاکسازی شده دچار زیان می­شود.

  • آشنایی با انواع ماسک­ها

امروزه ماسک های متنوعی با برندهای مختلف در بازار موجود است. اما قبل از هر کاری شما باید یاد بگیرید که چگونه از این ماسک ها استفاده کنید و بتوانید تشخیص دهید که چه نوع ماسکی برای فردی که پوست آن به پاکسازی نیاز دارد مفید است.

یکی از ماسک های پر استفاده در اسکین کر ماسک های لاتکسی هستند که با جزوه پاکسازی پوست می­توانید آن را بیاموزید.

  • کار با انواع دستگاه های پاکسازی پوست

کار با دستگاه هایی همچون کار با دستگاه آراف،  دستگاه درمااف،  دستگاه آکوفیشیال و هیدروفیشیال، دستگاه تجهیزات پزشکی و… را باید یاد گرفته و به راحتی در هنگام کار از آنها استفاده کنید.

 

  • آشنایی با انواع قارچ و انگل و باکتری

شما به عنوان یک شخص متخصص در زمینه پاکسازی پوست و اسکین کر باید توانایی شناخت انواع قارچ و انگل و باکتری که بر روی پوست مشاهده می­شود را داشته باشید.

همه ی افراد دارای پوست سالم نیستند و پاکسازی پوست را برای این انجام می­دهند که هر چه زودتر بیماری های پوستی آن ها رفع شود. بنابراین باید با این مشکلات آشنایی داشته باشید و راه های حل آن ها را نیز یاد گرفته باشید.

  • آشنایی و آموزش انواع ماساژها

یکی از لذت بخش ترین قسمت های اسکین کر برای افراد ماساژ است. آموزش انواع ماساژ را باید از افراد متخصص یاد بگیرید و یک دوره تخصصی را بگذرانید.

ماساژ گونه ، ابروها، پلک ها ، دور چشم، شقیقه ها ،چانه و گردن هر کدام به صورتی تخصصی انجام گرفته می­شود که با فراگیری جزوه پاکسازی پوست مانیا آکادمی می­توانید آنها با جزئیات بیاموزید.

 

  • آموزش پدیکور و مانیکور

یکی از مراقبت های پوستی پدیکور و مانیکور است که برای بیشتر خانم ها جذاب است و معمولا بعد از اسکین کر پوست دوست دارند که آن را انجام دهند.

این آموزش ها شامل کف سابی و پارافین تراپی و ماساژ پا و ژلیش ناخن و … است که تمامی آنها را می­توانید در جزوه پاکسازی پوست فرا بگیرید.

جزوه پاکسازی پوست

  • آموزش انواع درمان های پوستی

امروزه دستگاه ها و درمان های متفاوتی وجود دارد که هر کدام برای معالجه یک یا چند مشکل پوستی کارایی دارند. به همین علت مانیا آکادمی تمامی آنها را به شما آموزش خواهد دارد تا دیگر دغدغه ای برای آموزش آنها نداشته باشید.

آموزش هایی همچون کربن تراپی، پلاژن تراپی، سکرابر و الترا تراپی، کمبایند پیل تراپی، آنزیم تراپی تخصصی ، اسیدتراپی با متد اروپایی، حلزون تراپی و کلاژن تراپی، اسکوم تراپی، نوتون تراپی و هیدروکسی تراپی و درماپلینگ و اسیدتراپی و .. است که به طور تخصصی به شما در مانیا آکادمی آموزش داده خواهد شد.

  • آموزش پاکسازی و جوانسازی تخصصی پوست

شاید مطالب بسیاری برای پاکسازی عمیق پوست مطالعه کرده باشید اما این مطالب برای شما کافی نبوده باشد و شما نیاز دارید که یک دوره کامل از این آموزش را داشته باشید.

مانیا آکادمی پاکسازی عمیق پوست را به همراه تمامی دوره های مرتبط این حوزه را به شما آموزش می­دهد و شما را به یک فرد کار بلد در این حوزه تبدیل خواهد کرد.

  • آموزش انواع مراقبت های پوستی

شما علاوه بر آموزش پاکسازی پوست باید مراقبت های بعد از آن را نیز آموخته باشید و به افراد آنها را بگویید تا بتوانند نتایج بهتری از اسکین کر خود داشته باشند.

به طور مثال افرادی که پاکسازی انجام می­دهند نباید به سونا بروند و یا صورتشان را ماساژ دهند و یا از لایه بردار یا اسکراب استفاده کنند و باید از آفتاب دوری کنند و شما به عنوان یک متخصص در این زمینه این نکته ها و نکات دیگر را باید به آنها یاد آوری کنید.

مانیا آکادمی

 

جمع بندی

تمامی آموزش های مانیا آکادمی به صورت تخصصی و ویژه است و می­تواند برای شما یک مرجع کامل از پاکسازی پوست و اسکین کر باشد.

اگر شما هم می­خواهید به جمع حرفه ای ها آمده و به صورت ویژه تمامی این آموزش ها را فرا بگیرید باید جزوه اسکین کر و پاکسازی پوست مانیا آکادمی را داشته باشید تا بهتر از هرکس دیگر این حرفه را بیاموزید. امیدواریم این مطلب مورد پسند شما زیبا رویان واقع شده باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید