کتاب درسی از کجا بخرم؟

برخلاف دید عموم که بر اساس تبلیغات انتشارات کتاب های کمک درسی شکل گرفته است، کتاب درسی اهمیت بسیار زیادی برای کنکور دارد و شما نباید از آن غافل شوید.

در صورتی که شما هم به دنبال کتاب‌های درسی می‌گردید ولی جایی مطمئن برای خرید سراغ ندارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تلکتاب مراجعه کنید. این وب سایت با برخورداری از انواع کتاب‌های درسی در خدمت شماست و شما هم می‌توانید همانند سایر افراد کتاب‌های درسی خود را از سایت تلکتاب خریداری کرده و از طریق خرید کتاب درسی تخفیف‌های بسیاری نیز کسب کنید.

در ادامه به مطالب بیشتری در مورد کتاب درسی از کجا بخرم می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشیم.

کتاب درسی چیست و چه کاربردی دارد؟

کتب درسی جزو بهترین کتاب‌ها به حساب می‌آِیند که توسط اساتید به قصد فراگیری اصولی تدریس می‌شود. طبق تحقیقات انجام شده می‌توان گفت: بسیاری از افراد تیزهوش و موفق با استفاده از کتاب‌های درسی قادر به کسب مقام و رتبه بالایی شده‌اند و توانستند آینده خوبی را برای خود رقم بزنند. خرید کتاب درسی از بهترین انتخاب‌هایی است که شما با استفاده از آن خواهید توانست به فردی موفق تبدیل شده و از آینده روشنی برخوردار شوید. به همین منظور در صورتی که قصد خرید داشته باشید، می‌توانید به سایت تلکتاب مراجعه کرده و کتب مورد نظر را سفارش دهید.

 

نحوه خریداری کتاب درسی از فروشگاه تلکتاب

تلکتاب جزو فروشگاه‌های معتبری است که هر فردی تنها با یک ‌بار خرید، به مشتری دائمی آن تبدیل خواهد شد. انتشاراتی تلکتاب دارای میزان سابقه بسیاری بوده و در این مدت تمامی سعی و تلاش خود را کرده تا بتواند رضایت اکثریت مشتریان خود را کسب کند. تلکتاب با برخورداری از تنوع و کتاب‌هایی که دارای قیمت مناسبی هستند، تا به حال کاربران و مشتریان بسیاری را مجذوب کرده است.

این فروشگاه با برخورداری از چندین تیم متخصص این امکان را فراهم کرده‌ تا افراد با استفاده از روش‌های گوناگونی اقدام به خریداری کتاب کنند. چگونگی خریداری از آن دارای 3 روش است که شما بسته به دلخواه خود می‌توانید از هر کدام استفاده کرده و کتاب‌های مد نظر خود را خریداری کنید.

خرید به صورت حضوری

یکی از روش‌هایی که برای خریداری از تلکتاب وجود دارد، مراجعه حضوری به فروشگاه است. با این روش خواهید توانست به آدرس تهران- بین انقلاب، خیابان وحید نظری واقع در بین فخررازی و دانشگاه، پلاک 61 واحد b24 مراجعه کرده و نسبت به خریداری کتاب دلخواه خود اقدام کنید.

خرید به شکل تلفنی

یکی از راه‌های دیگر، استفاده از مزیت خریداری تلفنی است. در این حالت می‌توانید وجه کتاب را در هنگام تحویل کتاب پرداخت کرده و سپس از مطالعه کتاب خود لذت ببرید. برای استفاده از این روش می‌توانید با شماره تلفن 66470470-021 تماس حاصل فرمایید.

خرید به صورت اینترنتی

خرید به صورت اینترنتی یکی از بهترین روش‌های خریداری از سایت تلکتاب بوده که این حالت دارای مزیت و ویژگی‌های بسیاری نسبت به سایر روش‌ها است. شما با استفاده از این روش به راحتی می‌توانید علاوه بر دریافت کتاب‌های خود، از ارسال رایگان و تخفیفات ویژه‌ای نیز برخوردار شوید.

نکته: در صورتی که بخواهید با خریداری دارای تخفیف و ارسال رایگان کتاب شوید، باید خرید خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت تلکتاب انجام دهید. در غیر این صورت تخفیفات شامل شما نخواهد شد.

جاماندگان از ثبت نام کتب درسی فقط تا شنبه فرصت دارند

نحوه و مدت زمان ارسال کتب

تمامی کتاب‌های فروشگاه تلکتاب با زبانی ساده و روان نوشته شده و به همین منظور طرف‌داران بسیاری دارند. کتبی که دارای لحن و بیان ساده‌ای باشد، افراد به راحتی می‌توانند مطالب آن را آموخته و استفاده کنند. این کتاب دارای موضوعات و عنوان‌های گوناگونی هستند که شما می‌توانید با مطالعه و بررسی تک به تک آن‌ها دروس خود را به صورت کامل یاد بگیرید.

موضوع حائز اهمیت این است که مدت زمان ارسال سفارش مشتریان بستگی به شهر آن‌ها خواهد داشت. البته توجه داشته باشید در برخی اوقات هزینه ارسال رایگان و در برخی دارای هزینه خواهد بود. در ادامه به شرایط ارسال کتب و مدت آن‌ها می‌پردازیم.

  1. در صورتی که مشتری ساکن شهر تهران بوده و خرید را قبل از ساعت 16 انجام داده باشد، سفارش او در همان روز بین ساعت 18 تا 22 شب و به صورت رایگان تحویل داده خواهد شد.
  2. تمامی ساکنان شهر تهران، می‌توانند از مزیت ارسال رایگان فروشگاه تلکتاب برخوردار شوند.
  3. اگر مشتری ساکن شهر دیگری بوده باشد با خرید بالای 300 هزار تومان دارای ارسال رایگان و با خرید پایین 300 هزار موظف به پرداخت 20 هزار تومان هزینه ارسال خواهد بود.
  4. هزینه ارسال کتاب بسته به نوع آن متفاوت خواهد بود.

در صورتی که بخواهید کتب سفارش داده‌تان در مدت زمان سریع‌تری به دستتان برسد، می‌توانید با مجموعه تلکتاب تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی‌های لازم مقدار هزینه‌ای را پرداخت کنید. در این حالت سفارش در زمان بسیار کمی نسبت به مدت بیان شده تحویل داده خواهد شد.

روش ثبت نام و خریداری از تلکتاب

برای اینکه بتوانید در سایت تلکتاب ثبت نام کرده و کتبی را خریداری کنید، باید یکسری مراحل را طی کرده باشید. از این طریق خواهید توانست پس از روند ثبت نام، با تنوع کتاب‌ها آشنا شده و نسبت به خریداری آن‌ها اقدام کنید. مراحل ثبت نام به شکل ذیل هستند:

  1. وارد مرورگر خود شده و سپس عبارت تلکتاب را در قسمت جستجو سرچ کنید.
  2. پس از ورود به سایت، روی دکمه ثبت نام کلیک کرده و وارد صفحه آن شوید.
  3. حال باید اطلاعات نام نویسی را در فرم باز شده تکمیل کرده و روی گزینه ثبت کلیک بزنید.
  4. پس از اتمام روند ثبت نام به صورت اتوماتیک وارد سایت تلکتاب می‌شوید.
  5. حال خواهید توانست هر نوع کتاب مد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده و سپس آن را ثبت کنید.

با استفاده از این روش می‌توانید روند ثبت نام خود را در سایت انجام داده و از این پس کتاب‌های مورد نظرتان را سفارش داده و از مطالعه آن‌ها لذت ببرید.

 

سخن پایانی

کتاب‌های درسی امکان زیرورو کردن میزان یادگیری هر فردی را داشته و می‌توانند آن‌ها را به درک درستی از مطالب برسانند. همین موضوع سبب شده بسیاری از افراد جذب این نوع کتاب‌ها شده و اقدام به خریداری کنند.

این فروشگاه دارای انواع بسیاری از کتاب‌های درسی دوره اول و دوم دبیرستان، پیش دانشگاهی، دانشگاهی و… بوده که هر کدام می‌توانند نقش بسزایی را روی یادگیری و تحصیل افراد بگذارند. اگر شما هم مایل به رسیدن موفقیت و داشتن آینده روشنی هستید، می‌توانید به سراغ کتاب‌های درسی تلکتاب بروید. مجموعه تلکتاب با برخورداری از 22 سال سابقه درخشان توانسته به یکی از بهترین فروشگاه‌ها تبدیل شود و عملکرد خوبی نسبت به سایر فروشگاه‌ها داشته باشد.

امیدواریم از مطالب بیان شده لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی راجع به کتاب‌های درسی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید