تور خانه گردی؛ اول خونه رو خوب ببین بعد بخرش

تور خانه گردی

احتمالا شما هم هر خانه‌ای که به قصد خرید، رهن یا اجاره می‌بینید، ابتدا آن جا را برانداز و بعد، شروع به دکوراسیون و چیدمان ذهنی بخش‌های مختلف خانه می‌کنید. اینطور نیست؟ بعضی وقت‌ها تصور کردن، سخت‌تر از آن چیزی‌ست که به نظر می‌رسد. اینکار یک مهارت ذهنی می‌خواهد که معمولا با دیدن هرچه بیشتر نمونه‌های مشابه، بیشتر تقویت می‌شود. اینکه به خانه‌های مختلف بروید و جزئیات دکوراسیون هر خانه را به خاطر بسپارید.

در تورهای خانه گردی چیدانه می‌توانید به خانه‌های ایرانی سر بزنید و ببینید که افراد چگونه خانه‌هایشان را دکوراسیون می‌کنند.

ویدئوهای تور خانه گردی در چیدانه

با چند نفر از نزدیکانتان به حدی راحتید که بتوانید با خیال راحت بخش‌های مختلف خانه‌شان را تماشا کنید؟ اینکار در خانه غریبه‌ها نه تنها ممکن نیست، بلکه کمی دور از ادب است که در خانه سرک بکشید و به جزئیات دقت کنید.

همه‌ی ما می‌دانیم اینترنت نجات‌بخش است. ولی مشکل اینجاست که بیشتر خانه‌ها و دکوراسیون‌های جذابی که در اینترنت می‌بینیم، اغلب عکس‌های ادیت شده یا تصاویر خانه‌های خارجی هستند. نتیجه این می‌شود که یا ایده‌ مناسبی پیدا نمی‌کنیم، یا اگر ایده‌ای هم نظرمان را جلب کرد به راحتی قابل اجرا نیست. سبک مبلمان خانه‌های خارجی با مبلمان موجود در بازار ایران یکسان نیست، سلیقه‌ بسیاری از ایرانی‌ها با دیزاین‌های خارجی هماهنگ نیست یا حتی مدل نقشه‌ خانه‌های خارجی شبیه‌ خانه‌های ما در ایران نیست.

این‌ مشکلات باعث می‌شود نتوانیم به راحتی نمونه دلخواهمان را برای ایده گرفتن پیدا کنیم. نمونه‌ای که خانه و وسایلش شبیه خانه‌های ما باشد.

چیدانه اولین وبسایت فارسی بود که ایده‌ی ویدئوهای تور خانه گردی را مطرح و اجرا کرد. کارشناسان در چیدانه به سراغ خانه‌های جذاب ایرانی می‌روند و تورخانه گردی برگزار می‌کنند. از خانه افراد مشهور گرفته تا خانه شما که در حال خواندن این مطلب هستید.

امروز که در پاییز 1400 هستیم، چیدانه بیش از 200 تورخانه گردی دارد.

اگر با تورهای خانه گردی چیدانه همراه شوید، بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید به دل خانه‌های ایرانی بروید، با خیال راحت و در کمال ادب جزئیات خانه را تماشا کنید. کارشناسان دکوراسیون در چیدانه این جزئیات را برایتان بازگو می‌کنند تا نگاه نو و جدیدی نسبت به دکوراسیون خانه پیدا کنید.

تورهای خانه گردی چیدانه

منتخب بهترین تورهای خانه گردی چیدانه در هر سال

شاید برایتان جالب باشد اگر بتوانید به منتخب مطالب تور خانه گردی چیدانه در هر سال دسترسی داشته باشید. مثلا اینکه 10 خانه برتر سال 99 از نگاه مخاطب‌های چیدانه کدام خانه‌ها بودند؟ این خانه‌ها چه شکلی بودند و چه دکوراسیونی داشتند؟

علاوه بر این به مطالب و آمار جذاب دیگری از تورهای خانه گردی نیز دسترسی خواهید داشت. مثلا خانه‌هایی که آشپزخانه‌هایی مدرن داشتند، یا چیدمان خانه‌هایی که نشیمن آن‌ها کوچک بود، دکوراسیون خانه‌های تک‌خوابه، دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک و…

این مطالب به شما کمک می‌کند خانه‌هایی را ببینید که احتمالا به خانه رویایی شما بیشترین شباهت را دارند.

ایده‌های دکوراسیونی جذاب و متنوع در خانه‌های شما

هر چقدر هم آدم خلاق و ایده‌پردازی باشید، احتمالا از یکجایی به بعد ایده‌هایتان تمام می‌شود. از قدیم‌ها می‌گویند که «همه چیز را همه‌گان دانند». این در مورد ایده‌های دکوراسیونی هم صدق می‌کند. هر خانه‌ای رنگ و بوی خودش را دارد. آدم‌های مختلف سلیقه‌های مختلف و نظرات متفاوتی دارند.

هرچقدر با جمع بزرگتری در ارتباط باشید، ایده‌های بیشتری هم به ذهنتان می‌رسد. شک نکنید که دنبال کردن تورهای چیدانه به شما کمک می‌کند تا رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

فکر می‌کنید چند روش برای چیدمان روی میز کنسول پذیرایی وجود دارد؟ یا چه ترکیب رنگ‌هایی برای دکوراسیون آشپزخانه جذاب هستند؟ باور کنید چیزی نزدیک به بی‌نهایت! در تورهای خانه گردی می‌بینید که چه آشپزخانه‌های متنوعی وجود دارد و بسیاری از خانه‌های ساده ایرانی چه دکوراسیون‌های جذابی دارند.

با ویدئوهای تور خانه گردی یاد می‌گیرید که چطور و با چه‌ ایده‌هایی می‌توانید سبک مدرن و امروزی را با سبک‌های سنتی و کلاسیک تلفیق کنید.

ایده‌های دکوراسیونی جذاب و متنوع در خانه‌های شما

هر تور خانه گردی یک دنیا تجربه

افرادی که میزبان تور خانه گردی چیدانه می‌شوند، از تجربه‌ها، چالش‌ها، اهداف و مسیر رسیدن به خانه رویایی‌شان می‌گویند. اینکه چطور این خانه را پیدا کردند، چه ایده‌هایی داشتند، برای اجرا کردن ایده‌هایشان چه کار کردند، از چه شرکت‌هایی کمک گرفتند، با چه مشکلاتی روبرو شدند و چه توصیه‌هایی دارند؟

مثلا یک خانواده شیرازی می‌گفتند که «وقتی خانه را انتخاب کردیم، هنوز تکمیل نبود تا زمانی که کامل شود چالش زیادی پیش رویمان قرار گرفت. تا چند ماه بعد از جا به جایی به این خانه هنوز ساختمان تکمیل نبود و ریزه‌کاری‌های بسیاری داشت. در کنار این نیز باید بگوییم که بیشترین میزان از چالش ما مربوط به برق کشی ساختمان می‌شد».

یا خانواده دیگری در تهران که برای بازسازی و دکوراسیون خانه 95 متری‌شان چیزی حدود 15 میلیون در سال 95 هزینه کرده بودند می‌گویند «بیشترین و بهترین توصیه‌ام به مخاطبان این است که حتما فضایی که انتخاب می‌کنند نورگیر باشد و پنجره داشته باشد. علاوه بر این توصیه می‌کنم که وسایل خود را متناسب با ابعاد فضای خانه‌شان انتخاب و خریداری نمایند»

با مطالعه مطالب تور خانه گردی و تماشای ویدئوها می‌توانید از تجربیات افرادی که در همین کشور با همین گرانی و نوسانات قیمت، محدودیت‌ها و اجناس موجود در همین بازار زندگی می‌کنند استفاده کنید. داشتن این تجربیات به شما می‌کند که آگاهانه‌تر قدم بردارید و اشتباهات دیگران را تکرار نکنید.

در پایان

هر کسی یک روزی وارد خانه‌ای می‌شود که دیگر خانه والدینش نیست؛ خانه خودش است. خانه‌ای که قرار است در آن زندگی جدیدی جاری شود. فرقی نمی‌کند صاحب‌خانه شوید یا مستاجر؛ صاحب فعلی خانه کسی‌ست که به آرامش فضای خانه اهمیت بدهد و تک تک وسایل خانه و چیدمانشان برایش مهم باشد. هر خانه‌ای، صاحبخانه‌اش را فریاد می‌زند.

اگر به مباحث دکوراسیون داخلی علاقه‌مند هستید و دلتان خانه‌ای میخواهد که رنگ‌وبوی خودتان را بدهد؛ بدون شک مطالب تور خانه گردی و تماشای ویدئوهای خانه‌گردی جذابیت زیادی برایتان دارد. البته شما هم می‌توانید میزبان تور خانه گردی باشید. پس با تورهای چیدانه همراه و میهمان خانه‌های هم شوید و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

نویسنده: مژگان احمدی

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید