بهترین منطقه نور برای خرید ویلا کجاست؟

بهترین-منطقه-نور-برای-خرید-ویلا-کجاست

شهرهای شمالی کشور به دلیل موقعیت بی‌نظیر و آب‌وهوای مطلوبی که دارند، همیشه انتخاب اول برای سفر و خرید ویلا بوده‌اند. البته این روزها و به دلیل گسترش ویلاسازی در شهرهای شمالی، انتخاب محل مناسب برای خرید ویلا کار آسانی نیست. شهرستان نور در استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و روستاها و مناطق جذاب و دیدنی خود، به یکی از بهترین مقاصد خریداران ویلا در شمال تبدیل شده‌ است. اما بهترین منطقه نور برای خرید ویلا کجاست؟

در این مقاله از زومیلا تلاش می‌کنیم که بهترین منطقه نور برای خرید ویلا را به شما معرفی کرده و شما را در این فرآیند همراهی کنیم. همچنین در این مطلب با بهترین مشاور املاک چمستان و نور یعنی املاک پارمیس آشنا خواهید شد. کارشناسان مجرب املاک پارمیس در تمامی مراحل پیدا کردن ویلا و بررسی و خرید ویلا شما را همراهی می‌کنند.

بهترین منطقه نور برای خرید ویلا چمستان

شهرستان نور کجاست؟

در کنار ساحل زیبای دریای خزر و در مجاورت شهرستان‌های آمل، چالوس و بابلسر، شهرستان زیبای نور قرار دارد. وقتی که در خیابان‌های شهرستان نور قدم بزنید، با منظره بسیار زیبایی مواجه می‌شوید؛ منظره‌ای که یک طرف آن دریا و طرف دیگر جنگل است. شهرستان نور از سمت شرق با شهرستان محمودآباد و شهرستان بابلسر و از سمت غرب با نوشهر و چالوس در ارتباط است. با حرکت به سمت جنوب نیز به منطقه زیبای چمستان وارد می‌شویم. اما به جز موقعیت جغرافیایی، یکی از مواردی که در هنگام خرید ویلا در نور باید به آن توجه کنید، فاصله آن با شهرهای دیگر و با تهران است.

از سمت تهران تا نور چندین مسیر مختلف وجود دارد. جاده چالوس انتخاب زیبا و اول شما برای رسیدن به شهرستان نور است. فاصله نور تا تهران از سمت جاده چالوس حدود ۱۵۰ کیلومتر بیشتر نیست. شما فقط با  ۶۰ کیلومتر رانندگی در جاده ساحلی و بعد از عبور از شهرهای چالوس و نوشهر و روستاهای کوچک بین مسیر، به نور می‌رسید.

این مطلب را از دست ندهید: خرید ویلا در نور بهترین فرصت برای سرمایه گذاری

بهترین منطقه نور برای خرید ویلا

بهترین مناطق نور برای خرید ویلا

شهرستان نور از سه بخش اصلی تشکیل شده‌است؛ بخش مرکزی، بلده و چمستان. هرکدام از این مناطق ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آن را به یک گزینه مناسب برای خرید ویلا تبدیل می‌کند. بخش مرکزی شهرستان نور از شهرهای نور، رویان و ایزدشهر تشکیل شده و دو بخش دیگر هم از شهرهای کوچکی مانند بلده و چمستان و چندین دهستان تشکیل شده‌اند. ویژگی اصلی شهرستان نور قدمت بسیار زیاد آن است که باعث می‌شود تا علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی زیادی هم در این منطقه وجود داشته باشد.

املاک پارمیس به‌عنوان قدیمی‌ترین و معتبرترین مشاور املاک منطقه بهترین ویلاها در بهترین مناطق نور را به خریداران پیشنهاد می‌دهد. با کارشناسان حرفه‌ای و مجرب املاک پارمیس می‌توانید معامله‌ای امن و مطمئن را رقم بزنید.

املاک پارمیس

خرید ویلا در رویان

یکی از بهترین مناطق نور برای خرید ویلا شهر رویان است جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوان رویان آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده‌است. این مسئله باعث می‌شود تا ارزش زمین و ویلا در رویان روزبه‌روز افزایش پیدا کند و خرید ویلا در این منطقه به نوعی یک سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. همچنین جاذبه‌های طبیعی فراوان این منطقه امکان گردش و لذت بردن از طبیعت را برای شما فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال آبشار آب پری یکی از جاذبه‌های طبیعی است که در نزدیکی شهر رویان قرار گرفته است. فضای اطراف این آبشار به قدری آرامش‌بخش است که تنها چند دقیقه حضور در کنار این آبشار، تمام غم‌ها و ناراحتی را از ذهن شما پاک می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید: 4 نکته فوق العاده مهم قبل از خرید ویلا جنگلی ارزان

بهترین منطقه نور برای خرید ویلا

خرید ویلا در چمستان

یکی دیگر از بهترین مناطق شهرستان نور برای خرید ویلا شهر چمستان است. این منطقه مملو از جاده‌های منتهی به جنگل و دریاچه است و طبیعت بی‌نظیر آن شما را برای لحظاتی از سختی‌های زندگی رها می‌کند. از جاذبه‌های طبیعی این منطقه می‌توان به دریاچه‌ی زیبای الیمالات و جنگل کشپل نام برد. با خرید ویلا در چمستان می‌توانید به صورت همزمان از طبیعت جنگل و دریا و دریاچه بهره‌مند شوید. ضمن این که در چمستان انواع ویلاها با متراژهای مختلف ساخته می‌شود و به همین خاطر برای خرید ویلا ارزان در شمال معمولا چمستان یکی از پیشنهادات است. با این توضیحات می‌توان چمستان را به عنوان یکی از بهترین منطقه‌های نور برای خرید ویلا دانست.

 

املاک پارمیس معتبرترین و بهترین مشاور املاک در چمستان

بارها درباره کلاهبرداری در شهرهای شمالی شنیده‌ایم؛ چه بسیار کسانی بوده‌اند که سرمایه چندین ساله خود را با هزاران امید برای خرید ویلا داده‌اند؛ اما در نهایت در دام کلاهبرداران افتاده‌اند و ویلاهای مشکل‌دار خریده‌اند، مثلا زمین‌های وقفی یا ویلاهای بدساخت و… به‌خصوص در جایی مثل چمستان که متقاضیان خرید ویلا در آن‌جا زیاد هستند، بازار شیادی هم متاسفانه داغ است. راه‌حل این است که با مراجعه به مشاور املاک مطمئن و معتبر خیال خود را از تمام جهات راحت کنید. مشاور املاک پارمیس یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های املاک چمستان است که از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا فعالیت می‌کند. تسلط بالای مشاورین املاک پارمیس بر ملک‌های منطقه و همچنین تجربه و اعتباری که طی سالیان کسب کرده‌اند باعث می‌شود تا بهترین فایل‌ها را با مناسب‌ترین قیمت به شما معرفی کنند.

این مطلب را از دست ندهید: 5 مورد از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در چمستان

املاک پارمیس در چمستان

مناطق تحت پوشش املاک پارمیس

در املاک پارمیس با مدیریت آقای شاهرخ خراط تا کنون بیش از ۲۰۰۰ معامله موفق ثبت شده است و این آژانس املاک در تمام شهرها و روستاهای مناطق نور، چمستان، سرخرود، محمودآباد، رویان، نوشهر، آمل، امامزاده عبدالله، سیسنگان، کلوده، بابلسر و چالوس فعالیت می‌کند. برای خرید انواع ویلا از جمله ویلای ساحلی، ویلا جنگلی چمستان، ویلا استخردار، ویلای مبله، باغ ویلا، کاخ ویلا و ویلای کلنگی در انواع متراژ و قیمت از مشاورین مجرب املاک پارمیس مشاوره و راهنمایی بگیرید.

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در نور و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

گروه املاک پارمیس در نور و چمستان

بهترین-مناطق-نور-برای-خرید-ویلا

سخن پایانی

در این مقاله از زومیلا ما تلاش کردیم تا شما را در پیدا کردن بهترین منطقه نور برای خرید ویلا و همچنین شناخت بهترین مشاور املاک چمستان املاک پارمیس راهنمایی کنیم. شهرهای رویان و چمستان بهترین مناطق برای خرید ویلا هستند. اما پیدا کردن بهترین ویلا در هرکدام از این شهرها کار آسانی نخواهد بود و باید با منطقه و فروشندگان و سازندگان ویلا آشنا باشید تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. کارشناسان مجرب املاک پارمیس همراه شما خواهند بود و در تمامی مراحل به شما کمک می‌کنند تا بهترین ویلای مناسب خود را در منطقه نور پیدا کنید و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید.

آدرس املاک پارمیس

مازندران، چمستان، ابتدای شهر، روبه‌روی آپادانا(عبدالده)، املاک پارمیس

شماره‌های تماس املاک پارمیس

۰۱۱-۴۴۶۶۲۱۹۱

۰۹۱۱۹۰۶۲۷۹۲

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید