بهترین منطقه تهراندشت کجاست؟ | املاک عمارت

بهترین منطقه تهراندشت

در ذهن اکثر ما خرید ویلا با استان‌های مازندران و گیلان پیوند خورده است. اما این بار می‌خواهیم به شما بگوییم برای این که در جایی سرسبز و خوش‌آب‌وهوا صاحب ویلا شوید، نیازی نیست خیلی دور بروید. در فاصله تقریبا یک ساعت الی یک ساعت و نیم از تهران، منطقه زیبای تهراندشت قرار دارد که یکی از بهترین و بکرترین مناطق برای خرید ملک است. به خاطر مزایا و ویژگی‌های خوب تهراندشت، تقاضا برای خرید ملک در این منطقه روز به روز در حال افزایش است. شما هم اگر قصد خرید ملک و سرمایه‌گذاری پرسود در مناطق در حال رشد را دارید و می‌خواهید بدانید بهترین منطقه تهراندشت کجاست، تا پایان این مطلب زومیلا همراه ما باشید. در ضمن در این مقاله بهترین و معتبرترین مشاورین املاک تهراندشت، یعنی مجموعه باغ ویلا عمارت نیز به شما معرفی می‌گردد.

تهراندشت، بهشتی در ۶۹ کیلومتری تهران

فاصله تهراندشت از میدان آزادی فقط ۶۹ کیلومتر است. با احتساب ترافیک، حدودا یک ساعت و نیم طول می‌کشد تا به تهراندشت برسید و قدم به بهشتی رویایی بگذارید. تهراندشت در استان البرز قرار دارد و دقیقا روبه‌روی کردان است. به منطقه تهراندشت، تهراندشت کرج یا تهراندشت کردان و کردان جنوبی هم می‌گویند.

نزدیکی به تهران و کرج یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده تا در این چند سال اخیر خیلی از افراد به جای خرید ویلا در شمال، برای سرمایه‌گذاری و خرید باغ، ویلا و زمین به تهراندشت بیایند.

فاصله تهراندشت تا کرج: ۱۰ کیلومتر

تهراندشت کجاست

چرا تهراندشت را انتخاب کنیم؟

برای خرید ملک در بهترین منطقه تهراندشت و رقم زدن یک معامله مطمئن و پرسود، می‌توانید از مشاورین حرفه‌ای و باتجربه‌ی باغ ویلا عمارت، مشاوره و راهنمایی بگیرید. اما قبل از آن باید بدانید اصلا چرا تهراندشت یکی از بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا و باغ ویلاست.

ویژگی‌های تهراندشت

  • نزدیکی به تهران و کرج و دسترسی آسان

به جای این که چند ساعت در ترافیک جاده‌های شمال بمانید، آسان و سریع به ویلای خود در تهراندشت می‌رسید.

  • طبیعت زیبا و سرسبز با آب‌وهوای عالی

به تهراندشت بهشت گمشده هم می‌گویند. تهراندشت زیبایی و سرسبزی شهرهای شمالی را دارد؛ اما خلوت‌تر و نزدیک‌تر است؛ چه موقعیتی بهتر از این؟

  • فراوانی آب‌های زیرزمینی به دلیل قرارگیری در جوار رشته‌کوه‌های البرز
  • منطقه‌ای عالی و مناسب برای کشاورزی و باغداری (آب زیاد و خاک حاصلخیز)
  • شرایط و موقعیت مناسب برای احداث استخر به خاطر پرآب بودن منطقه
  • آفتاب خوب و پرنور در حدود نصف سال

این ویژگی برای ویلاهایی که استخر روباز دارند، بسیار قابل‌توجه است.

  • منطقه‌ای در حال رشد با پتانسیل بالای سرمایه‌گذاری

می‌خواهید در بهترین منطقه تهراندشت ویلا بخرید؟ گروه املاک باغ ویلا عمارت با اشراف کامل به تهراندشت، مناسب‌ترین فایل‌های ملکی را زیر قیمت منطقه، به شما معرفی می‌کنند.

قیمت ویلا در تهراندشت

تهراندشت از بهترین مناطق اطراف تهران برای سرمایه‌گذاری

با خرید ویلا و زمین در تهراندشت فقط از آب‌وهوای بی‌نظیر و طبیعت زیبا و سرسبزش بهره نمی‌برید، بلکه یک سرمایه‌گذاری پرسود هم انجام داده‌اید. تهراندشت منطقه‌ای در حال رشد است که پتانسیل بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد. منطقه تهراندشت مثل مناطق اطرافش همچون کردان و دماوند هنوز اشباع نشده است و جای رشد و پیشرفت زیادی دارد.

در این سال‌های اخیر که متقاضیان خرید ویلا و زمین در تهراندشت افزایش یافته، ارزش زمین‌های این منطقه هم بالا رفته و قیمت زمین و ویلا همواره در حال افزایش است. این روند صعودی قیمت ملک در تهراندشت را که در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید خرید ملک در بهترین منطقه تهراندشت چه سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسودی است. چه ویلای آماده بخرید، چه زمین بخرید و ویلا بسازید، در هر صورت بُرد کرده‌اید و آینده مالی‌تان تضمین می‌شود. ضمن این که تهراندشت همان‌طور که گفتیم برای کشاورزی و باغداری هم مناسب است و سود خوبی نصیب‌تان می‌شود.

قیمت زمین و ویلا در تهراندشت

یک نکته مهم و قابل‌توجه دیگر این است که سرمایه‌گذاری در تهراندشت با بودجه‌های مختلف، زیر یک میلیارد تا چند ده میلیارد، امکان‌پذیر است.

زمین و باغ و باغچه در تهراندشت، از ۸۰۰ میلیون تا ۸۰ میلیارد بسته به موقعیت و امکانات به فروش می‌رسد. همچنین انواع ویلاهای استخردار، ویلای لاکچری و ویلاهای ارزان در بهترین منطقه تهراندشت از ۲ میلیارد تا ۳۵ میلیارد، قیمت‌گذاری شده‌اند. با هر بودجه‌ای هر نوع ملکی که بخواهید، مشاورین املاک عمارت بهترین فایل‌های ملکی را با مناسب‌ترین قیمت به شما پیشنهاد می‌دهند.

باغ ویلا عمارت، آژانس املاک مطمئن و معتبر در تهراندشت، برای خرید و فروش ملک با سود قطعی و صددرصد تضمینی، بهترین همراه و مشاور شما خواهد بود. درست‌ترین و پرسودترین مسیر سرمایه‌گذاری را با آژانس املاک عمارت طی کنید.

جهت مشاهده قیمت و یا خرید و اجاره ویلا و ملک در تهراندشت و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن زیر کلیک کنید.

 املاک عمارت

قیمت زمین در تهراندشت

بهترین منطقه تهراندشت برای خرید ویلا و زمین کجاست؟

اول این را بگوییم که در هر کجای تهراندشت سرمایه‌گذاری کنید، پشیمان نمی‌شوید و سود خوبی خواهید کرد. اما مسلما بعضی از مناطق تهراندشت برای خرید ملک بهترند و موقعیت مناسب‌تری دارند.

تهراندشت دارای شهرک‌های ویلایی زیادی است که هر کدام به نوبه خود برای سرمایه‌گذاری ارزشمند هستند. در هر کدام از این شهرک‌ها و هر منطقه‌ای از تهراندشت بخواهید ویلا و زمین بخرید، مشاورین املاک عمارت با شناخت بالایی که از املاک منطقه دارند، بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی می‌کنند تا معامله‌ای پرسود رقم بزنید. تعدادی از شهرک‌های تهراندشت عبارت‌اند از:

  • شهرک پزشکان
  • شهرک ویلایی کارینا
  • جهان ویلا (مسعودیه)

سرخاب به‌عنوان پرآب‌ترین منطقه تهراندشت، سعیدآباد، اسماعیل آباد و بعد از این‌ها مناطقی مثل حاجی‌آباد، احمدآباد، نمکلان، آران و قاسم‌آباد نیز از دیگر مناطق خوب تهراندشت برای سرمایه‌گذاری هستند. گروه املاک باغ ویلا عمارت به صورت تخصصی بهترین فایل‌های ملکی منطقه تهراندشت و تمامی روستاهای این منطقه را پوشش می‌دهد.

سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود با آژانس املاک عمارت

همان‌طور که می‌دانید تهراندشت منطقه‌ای عالی برای سرمایه‌گذاری است. برای این که بتوانید در بهترین منطقه تهراندشت صاحب بهترین ملک شوید، باید سراغ مشاور املاک معتبری بروید که در این زمینه سال‌ها تجربه و اعتبار دارد. مشاورین املاک حرفه‌ای و باتجربه، منطقه تحت پوشش خود را به خوبی می‌شناسند و بهترین‌ها را به مشتریان خود معرفی می‌کنند تا مشتری ملک موردنظرش را با مناسب‌ترین قیمت بخرد و به بالاترین سود از معامله دست یابد.

دقیقا کاری که آژانس املاک عمارت بیش از ۱۰ سال است در منطقه تهراندشت انجام می‌دهد. گروه املاک باغ ویلا عمارت از مالکین منطقه و مشرف به کل منطقه تهراندشت هستند. خرید و فروش ملک با هدف سرمایه‌گذاری از مالکین و بومیان منطقه، با سود قطعی و صددرصد تضمینی، توسط این گروه حرفه‌ای به مدیریت آقای محمد حسینی و محراب حسینی، انجام می‌گیرد.

تهراندشت ویلا

بیش از ۱۰ سال فعالیت تخصصی در منطقه تهراندشت

آژانس املاک باغ ویلا عمارت با دو شعبه فعال از سال ۸۹ فعالیت خود را در زمینه پیمانکاری و خرید و فروش باغ، ویلا و زمین آغاز کرده است. مجموعه مهندسین و مشاورین باغ ویلا عمارت به صورت تخصصی فقط منطقه تهراندشت و روستاهای آن را پوشش می‌دهند و تاکنون حدود ۲۰۰۰ معامله موفق را به ثبت رسانده‌اند. همیشه مناسب‌ترین قیمت‌ها و به عبارتی دیگر زیر قیمت‌های منطقه را از گروه املاک عمارت بخواهید.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و آگاهی از جدیدترین فایل‌های ملکی منطقه تهراندشت، می‌توانید با مدیریت املاک عمارت تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۰۰۶۲۸۷

آدرس املاک عمارت: البرز، کرج، اتوبان تهران کرج، خروجی ماموت، جاده قدیم کرج به هشتگرد، تهراندشت، ۱۰۰ متر بعد از پمپ بنزین

اینستاگرام: vilaemarat.co

بهترین منطقه اطراف تهران برای خرید ویلا

سخن پایانی درباره بهترین منطقه تهراندشت

تهراندشت جایی است خوش‌آب‌وهوا و سرسبز مثل شهرهای شمالی؛ اما نزدیک‌تر است، ازدحام شهرهای شمالی را ندارد و آرامش و سکوت در تهراندشت برقرار است. اگر می‌خواهید ویلایی دنج در یکی از زیباترین، آرام‌ترین و بهترین مناطق اطراف تهران داشته باشید و هر وقت هوس سفر کردید با یک ساعت رانندگی به ویلای خود برسید، باید سراغ تهراندشت بروید. علاوه بر این، خرید ویلا، زمین و باغ در تهراندشت یکی از مطمئن‌ترین و پرسودترین سرمایه‌گذاری‌های بازار مسکن است. اگر با شناخت بهترین منطقه تهراندشت قصد کردید در این منطقه سرمایه‌گذاری کنید، مشاورین املاک عمارت معامله‌ای مطمئن و پرسود را برای شما تضمین می‌کنند و می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که دارید بهترین ملک را بخرید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید