بهترین مارک پنکه ایرانی بازار کدام است؟ | آرتا الکتریک

برندهای ایرانی زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند برحسب بودجه شما بهترین کیفیت را ارائه دهند. شما با خرید بهترین مارک پنکه ایرانی بازار این مکان را دارید تا یک سرمایه‌گذاری مناسب انجام دهید. بدون شک یک پنکه مناسب می‌تواند در فصول گرم یک محصول کاربردی و مؤثر باشد و شما از گرمای تابستان رها کند. پس اگر می‌خواهید برای منزل یا محیط کار خود یک مدل پنکه ایرانی مناسب تهیه کنید، باید بهترین برندهای ایرانی بازار را بشناسید. در این مطلب از آرتا الکتریک به شما کمک می‌کنیم با شناخت برندهای معتبر بازار و بررسی لیست قیمت پنکه، محصول موردنظر خود را تهیه کنید.

https://artaelectric.ir/category/home-appliance/cooling-equipment/air-circulation-fans/

برند پارس خزر

پارس خزر (Pars Khazar) را باید یکی از بهترین و قدیمی‌ترین مارک‌های بازار کشور دانست. محصولات این شرکت از کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب نسبت به برندهای خارجی برخوردار هستند. از انواع پنکه‌های پارس خزر می‌توان به پنکه رومیزی پنکه پایه‌دار و رومیزی، دیواری، پنکه سقفی و بدون پره اشاره کرد. از ویژگی‌های پنکه‌های پارس خزر می‌توان به‌سرعت وزش و پرتاب باد خوب، تنظیمات آسان، کم بودن صدای دستگاه در زمان کار، زیبایی و مدرن بودن و داشتن آپشن‌های مختلف اشاره کند.

برند ارشیا

از دیگر برندهای خوب بازار کشور ارشیا (Arshia) است. محصولات این شرکت بر اساس روندهای جدید بازار و طبق استانداردهای رایج طراحی و تولید می‌شوند. هدف برند ارشیا ارائه پنکه‌های باکیفیت و مطابق با نیازهای امروز مردم عزیز کشور است. از محصولات این برند می‌توان به پنکه چند حالته، پنکه دیواری، پنکه رطوبت ساز، رومیزی و ایستاده و پنکه سقفی اشاره کرد. از مزیت‌‌های پنکه‌های ارشیا موتور قوی، کم‌مصرف بودن، صدای کم، طراحی زیبا و کاربردی و مجهز به کنترل از راه دور است.

برند سرمابان

سرمابان یک شرکت ایرانی واردکننده پنکه‌های صنعتی و مه پاش است. تنوع گسترده محصولات، طراحی زیبا، وجود آپشن‌های کاربردی و بسیاری موارد دیگر را باید جزئی از ماهیت برند سرمابان برای کسب حداکثر رضایت از مشتریان دانست. به‌ویژه مدل‌های مختلف پنکه مه پاش و پنکه صنعتی سرمابان را باید از محبوب‌ترین انواع پنکه بازار در نظر گرفت. از ویژگی‌های پنکه‌های این برند معتبر می‌توان به موتور قدرتمند، قابلیت تنظیم سرعت و تنظیم میزان رطوبت اشاره کرد. از پنکه‌های سارمابان می‌توان در منزل، محیط‌های کاری، باغ‌ها، تالارها، روف‌گاردن‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و غیره استفاده کرد.

پنکه-مه-پاش

برند لونا

شرکت نور خوزستان با نام تجاری لونا (luna) سابقه‌ای طولانی در تولید لوازم‌خانگی دارد. به‌ویژه پنکه‌های سقفی این شرکت جزء بهترین مارک پنکه ایرانی بازار هستند. محصولات این برند تحت استانداردها و گواهینامه‌های مختلف تولید می‌شوند. از انواع پنکه‌های لونا می‌توان به پنکه سقفی، زمینی، پایه‌دار (ایستاده، رطوبت ساز و صنعتی) و دیواری اشاره کرد. همچنین مواردی مانند قدرت بالای موتور، استحکام و ایمنی بالا، قابل تنظیم در پنج سرعت، سیستم رطوبت ساز، تنظیم نوع وزش باد، مجهز به نمایشگر LED و عملکرد وزش باد هوشمند از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پنکه‌های لونا هستند.

برند سانی

از مارک‌های خوب بازار که لوازم‌خانگی خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، سانی نام دارد. پنکه‌های این شرکت به‌ویژه مدل‌های ایستاده آن بسیار محبوب هستند و فروش بالایی دارند. پنکه‌های سانی برای فضاهای مسکونی، اداری و تجاری مناسب است. این محصولات دارای تنظیم ارتفاع هستند و با داشتن تایمر می‌توان مدت‌زمان استفاده از آنها را برنامه‌ریزی کرد.

برند دمنده

شرکت دمنده باسابقه طولانی در تولید انواع پنکه رومیزی، هواکش و الکترو فن توانسته در راستای نیازهای امروز جامعه قدم بردارد. این برند مشهور با داشتن مجهزترین و پیشرفته‌ترین آزمایشگاه تحقیق و توسعه در خاورمیانه تاکنون محصولات زیادی را به بازارهای جهانی ارسال کرده است. اما پنکه‌های رومیزی دمنده به دلیل قیمت ارزان و کیفیت مناسب، بسیار محبوب و پرکاربرد هستند. پنکه‌های این برند در محیط‌های مسکونی، اداری و فضاهای کوچک کاربرد دارند. از ویژگی‌های پنکه‌های دمنده می‌توان به بی‌صدا بودن، طراحی زیبا، توزیع مناسب هوا، سیستم خودکار محافظت در برابر حرارت و غیره اشاره کرد.

نکات مهم در خرید بهترین مارک پنکه ایرانی بازار

مهم است که در زمان خرید بهترین برند پنکه ایرانی به نکات مهم زیر توجه کنید:

اندازه اتاق

پنکه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به طور خاص در کاربردهای مختلف اعم از خانگی، اداری و تجاری قابل‌استفاده باشند. اما نکته مهم این است که پنکه خود را مطابق با اندازه فضای مورد نظرتان انتخاب کنید. اگر فضا بزرگی دارید باید پنکه باقدرت زیاد بیشتر خریداری کنید. همچنین ابعاد فضا می‌تواند نوع پنکه را نیز مشخص کند. برای فضاهای بزرگ‌تر بهتر است به سراغ پنکه سقفی بروید.

قدرت پنکه

قدرت پنکه معمولاً با جریان هوای تولید شده بر حسب فوت مکعب در دقیقه یا CFM اندازه‌گیری می‌‍شود. هرچه رتبه CFM بالاتر باشد، جریان هوا قوی‌تر است. اکثر پنکه‌ها، چه پنکه‌های خانگی و چه پنکه‌ صنعتی، بیش از یک سرعت فن دارند، بنابراین طیف وسیعی از جریان هوا را ارائه می‌دهند. باید حداکثر CFM را در بخش مشخصات محصول جستجو کنید تا بالاترین نرخ جریان هوا را بیابید. بر اساس مساحت فضای می‌توانید تعیین کنید که کدام فن به بهترین وجه نیازهای خنک‌سازی شما را برآورده می‌کند.

پنکه-صنعتی

ویژگی‌های پنکه

وقتی نوبت به ویژگی‌های پنکه می‌رسد، مهم است که به موارد زیر توجه کنید:

  • نوسان خودکار: بسیاری از پنکه‌ها دارای این ویژگی هستند که به آن اجازه می‌دهد به طور خودکار از یک سمت به سمت دیگر حرکت کند و پوشش جریان هوا را افزایش دهد.
  • قابلیت تنظیم سرعت: اگر در مورد جریان هوا دنبال گزینه‌های خاصی هستید، مطمئن شوید که پنکه بیش از یک سرعت را ارائه می‌دهد.
  • ارتفاع قابل تنظیم: این ویژگی بیشتر به پنکه‌های ایستاده مربوط است. این امکان را دارید ارتفاع پنکه را بسته راحتی خود تنظیم کنید.
  • کنترل از راه دور: قطعاً یک ویژگی مهم یک پنکه می‌تواند کنترل از راه دور باشد. با این ویژگی در هر نقطه‌ای که باشید می‌توانید پنکه خود را روشن و خاموش کنید.

به‌خاطر داشته باشید که پنکه‌های تخصصی مانند پنکه‌های مه پاش مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص خود را دارند که شامل مواردی مانند «سیستم دفع حشرات» و «مقدار پراکندگی مه» هستند.

خرید بهترین مارک پنکه ایرانی بازار از آرتا الکتریک

برای خرید بهترین پنکه‌های ایرانی با قیمت ارزان پیش از مراجعه به بازار به سایت «آرتا الکتریک» مراجعه کنید. این امکان را دارید تا پنکه موردنظر خود را بسته به مشخصات محصول و مقایسه لیست قیمت انواع پنکه از مارک‌های معتبر خریداری کنید. آرتا الکتریک به سراسر ایران پنکه ارسال می‌کند و ده روز ضمانت مرجوعی دارد. انواع محصولات برقی خانگی و صنعتی را در آرتا الکتریک می‌توانید بررسی و خریداری کنید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید