مشکلات تهراندشت که باید قبل از خرید ملک بدانید | املاک ارگ

املاک-ارگ-تهراندشت

اگر قصد خرید ویلا یا زمین و سرمایه‌گذاری در بازار مسکن را دارید، باید بدانید در اطراف تهران جاهایی هستند که آب‌وهوای معتدل و طبیعت سرسبز دارند، دقیقا ویژگی‌هایی که هر فردی برای خرید ویلا به دنبال آن‌ها می‌گردد. تهراندشت یکی از این مناطق است که به خاطر سرسبزی چشم‌نواز و هوای خنک و همچنین نزدیکی به تهران، در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه خریداران ویلا قرار گرفته است. با قیمت مناسب‌تر نسبت به دیگر مناطق اطراف تهران، می‌توانید در تهراندشت ویلا، باغ و زمین بخرید و در بلندمدت به سود قابل‌توجهی برسید. با وجود این مزایا، مشکلاتی هم وجود دارد که پیش از خرید ملک باید آن‌ها را بدانید. در این مطلب زومیلا به مشکلات تهراندشت می‌پردازیم. در ضمن با املاک ارگ کرج آشنا خواهید شد تا بتوانید معامله‌ای امن و سودآور را رقم بزنید.

تهراندشت کجاست؟

فاصله تهران تا تهراندشت: حدود ۶۹ کیلومتر (این فاصله از میدان آزادی تا تهراندشت است.)

تهراندشت تا کرج: تقریبا ۱۵ کیلومتر

بین یک ساعت نهایتا یک ساعت و نیم که رانندگی کنید از تهران به بهشت گمشده‌ی تهراندشت می‌رسید. نیازی نیست ساعت‌ها در ترافیک ماندن را هم تحمل کنید.

تهراندشت-کجاست

مزایای تهراندشت نسبت به سایر مناطق ویلایی

شاید بپرسید تهراندشت در مقایسه با سایر مناطق ویلایی اطراف تهران یا شهرهای شمالی چه مزیت و ویژگی‌هایی دارد که باید تهراندشت را برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک انتخاب کنیم. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین دلایل آن اشاره می‌کنیم.

قبل از پرداختن به مشکلات تهراندشت لازم است درباره مهم‌ترین مزایای آن نیز بدانید.

  • هوای تمیز و طبیعت سرسبز
  • نزدیکی به تهران و کرج
  • قیمت معقول‌تر و مناسب‌تر ملک در تهراندشت نسبت به سایر مناطق
  • وجود باغ‌های متعدد به خاطر آب فراوان و خاک حاصلخیز
  • منطقه‌ای مناسب برای باغداری و کشاورزی
  • بهترین منطقه اطراف تهران برای خرید ویلا استخردار به دلیل آب زیاد و همچنین آفتاب پرنور
  • بالا رفتن مداوم ارزش املاک تهراندشت
  • منطقه‌ای آرام و بی‌سروصدا (تهراندشت مثل مناطق اطرافش همچون دماوند و کردان شلوغ نیست و آرامش خاصی دارد.)
  • تنوع ویلاهای تهراندشت شامل ویلاهای لوکس، ویلای ارزان، ویلاهای شهرکی و…

این ویژگی‌ها سبب شده تا در این چند سال جمعیت زیادی برای خرید ویلا، باغ ویلا و زمین به تهراندشت بیایند و تهراندشت را به شهرهای شمالی و دیگر مناطق اطراف تهران و کرج، ترجیح بدهند. اگر شما هم می‌خواهید صاحب بهترین ملک با مناسب‌ترین قیمت در تهراندشت شوید، می‌توانید به آژانس املاک ارگ کرج مراجعه کنید. مشاورین املاک ارگ متناسب با بودجه‌تان بهترین فایل‌های ملکی را به شما معرفی می‌کنند.

آژانس-املاک-در-تهراندشت

کلاهبرداری در تهراندشت

حالا برسیم به مشکلات تهراندشت. کلاهبرداری در منطقه تهراندشت یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که مطرح می‌شود. البته این مساله فقط مخصوص تهراندشت نیست و وقتی منطقه‌ای در حال رشد است و متقاضیان خرید ملک در آن‌جا زیاد می‌شوند، به دنبال آن، کلاهبرداران بازار مسکن در آن منطقه هم بیش‌تر می‌شوند.

وقتی مردم از منطقه‌ای استقبال می‌کنند عده‌ای افراد سودجو و مشاورین نامعتبر هم پیدا می‌شوند که دست به کارهای غیرقانونی و کلاهبرداری از مردم می‌زنند. برای مثال ممکن است سند ملک دارای مشکل باشد یا در صورت پیش‌خرید زمین مشکلی پیش بیاید. این احتمال هم وجود دارد که زمین یا ویلایی با قیمت بسیار ارزان‌تر از آن‌چه که باید به شما فروخته شود؛ اما همه چیز ویلا غیرقانونی باشد و اصلا مجوز ساخت نداشته باشد.

معامله‌ای مطمئن و قانونی در آژانس املاک ارگ

متاسفانه روش‌های کلاهبرداری زیاد است. برای این که درگیر کلاهبرداری، مسائل غیرقانونی و مشکلات تهراندشت نشوید و معامله قانونی و امنی داشته باشید، باید سراغ مشاور املاک معتبر بروید. مشاورین املاک ارگ کرج با تسلط به مسائل حقوقی مربوط به خرید و فروش ملک و همچنین آگاهی از مشکلات این منطقه، معامله شما را بدون هیچ مشکل قانونی و حقوقی پیش می‌برند. با مشاوره و راهنمایی مشاورین املاک ارگ می‌توانید با خیال راحت ملک بدون ایرادی را با بهترین قیمت خریداری کنید.

نکات-مهم-برای-خرید-ملک-در-تهراندشت

نکات مهم برای خرید ملک در تهراندشت

اگر می‌خواهید مشکلات تهراندشت گریبانگیر شما نشود، برای خرید ویلا و زمین در تهراندشت علاوه بر مسائل حقوقی، باید به نکات دیگری هم توجه کنید. برای مثال مسیر دسترسی و رفت‌وآمد را بررسی کنید تا با توجه به آن تصمیم بگیرید که بهتر است در کدام منطقه تهراندشت ویلا بخرید. در ضمن اگر شهرک و منطقه‌ای که در آن‌جا ویلا می‌خرید از امکانات رفاهی و خدماتی مثل مراکز خرید یا مراکز درمانی خیلی دور باشد، با مشکل مواجه خواهید شد.

امنیت منطقه و همچنین نکات ایمنی مربوط به ویلا، امکانات ویلا مثل سیستم سرمایش و گرمایش، آب و برق و گاز، میزان استحکام و کیفیت ساخت ویلا و… از جمله موارد مهم دیگری است که باید موردتوجه قرار بگیرد. البته وقتی به آژانس املاک ارگ کرج مراجعه کنید، دیگر نیازی نیست بابت این مسائل نگران باشید. مشاورین ارگ شناخت کاملی از وضعیت منطقه، مشکلات تهراندشت و ساخت‌وساز ویلا دارند و بهترین فایل‌های ملکی را به شما معرفی خواهند کرد.

املاک ارگ کرج، بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه مسکن

یکی از مهم‌ترین مواردی که به یک آژانس املاک اعتبار می‌بخشد، تجربه و سابقه زیاد آن در زمینه خرید و فروش ملک است. آژانس املاک ارگ با مدیریت آقای جواد دهقان فر از سال ۸۹ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ویلاهای کلاسیک و مدرن از ۲۵۰ الی ۵۰۰۰ متر، زمین، باغ و باغچه از قطعات ۲۵۰ متر الی یک هکتار، آغاز کرده است.

آژانس-املاک-ارگ-با-مدیریت-آقای-جواد-دهقان-فر

حوزه فعالیت و مناطق تحت پوشش املاک ارگ شامل چهارباغ کردان، تهراندشت و کل مناطق ساوجبلاغ می‌شود. در این مناطق می‌توانید بهترین ملک‌ها را با مناسب‌ترین قیمت از مشاورین املاک ارگ بخواهید. گروه املاک ارگ به دلیل داشتن فایلینگ جامع و قوی و همچنین عملکرد صادقانه و منصفانه در برابر طرفین معامله (خریدار و فروشنده)، در طی این سال‌ها همیشه توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و از بهترین‌های منطقه باشد.

تعدادی از افراد معروف که ملک موردنظرشان را از املاک ارگ خریده‌اند و با این آژانس همکاری داشته‌اند:

  • مهدی احمدوند (خواننده)
  • امیرهوشنگ سعادتی (فوتبالیست)
  • جواد آشتیانی (فوتبالیست)
  • مصطفی کیایی (کارگردان)

سخن پایانی درباره مشکلات تهراندشت

تهراندشت منطقه‌ای است که طی چند سال اخیر بسیار موردتوجه مردم و ویلاسازان قرار گرفته و روز به روز ارزش املاک آن بالاتر می‌رود. خرید ویلا، زمین و باغ در تهراندشت، به خاطر موقعیت مناسب و پتانسیلی که دارد، یک تصمیم هوشمندانه است و در بلندمدت سود بسیار خوبی از سرمایه‌گذاری در تهراندشت به دست می‌آید. در این مطلب به بررسی این منطقه و مشکلات تهراندشت پرداختیم.

اگر تصمیم دارید در تهراندشت ملک بخرید، مشاورین و متخصصین آژانس املاک ارگ با اشراف کامل به منطقه تهراندشت، با توجه به سلیقه شخصی و بودجه‌تان، مناسب‌ترین ملکی که می‌توانید خریداری کنید را به شما معرفی می‌کنند. همراه مشاورین املاک ارگ باشید تا بتوانید معامله‌ای پرسود را به سرانجام برسانید.

معامله‌ای-مطمئن-و-قانونی-در-آژانس-املاک-ارگ

آدرس املاک ارگ

کرج، چهارباغ، خیابان دهکده ورزشی، نبش ظفر ۳

تلفن تماس

09196462604

برای مشاهده قیمت ملک در تهراندشت و مشاوره رایگان با مطمئن ترین آژانس املاک این منطقه روی لینک زیر کلیک کنید.

املاک ارگ

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید