بهترین مشاور املاک شیراز | املاک پرچین

بهترین-مشاور-املاک-شیراز-املاک-پرچین

شیراز، شهری که با شور و شعر و زیبایی آمیخته شده، یکی از کلان‌شهرهای ایران است. شیراز پرجمعیت‌ترین شهر جنوب کشور محسوب می‌شود و با توجه به موقعیت خوبی که به لحاظ امکانات، اقتصاد و سطح فرهنگی دارد، مورد توجه افراد بسیاری برای سکونت قرار گرفته است. جمعیت زیادی برای سکونت یا صرفا به منظور سرمایه‌گذاری تمایل به خرید ملک در شیراز دارند. سرمایه‌گذاری در زمینه مسکن هم که گزینه‌ای امن و سودآور است و اگر انتخاب درستی داشته باشید می‌توانید از سوددهی آن مطمئن باشید. اما این انتخاب درست چطور حاصل می‌شود؟ به هر حال قرار است برای خرید ملک پول قابل‌توجهی صرف شود و معامله حساسی صورت بگیرد. به این منظور برای این که معامله امن، بی‌دردسر و پرسودی داشته باشید باید به مشاور املاک مطمئن، معتبر و باتجربه‌ای مراجعه کنید. در این مطلب از وبلاگ زومیلا با بهترین مشاور املاک شیراز یعنی املاک پرچین آشنا خواهید شد.

مشاور املاک بلوار جمهوری شیراز

زندگی در شیراز مهد ادب و هنر

شیراز از روزگاران قدیم تا امروز همیشه طرفداران زیادی داشته و خیلی‌ها مشتاقند که در این شهر زندگی کنند. شهری که مردمان صمیمی و باصفایی دارد و هر طرفش را نگاه کنی باغ و بوستان است، قطعا مورد توجه قرار می‌گیرد. در ضمن شیراز یکی از قطب‌های گردشگری ایران است و اگر در این شهر آپارتمان و ویلایی داشته باشید می‌توانید به مسافران اجاره دهید و از این طریق هم کسب درآمد کنید. البته برای خرید بهترین ملک و کسب حداکثر سود و بازدهی باید به بهترین مشاور املاک شیراز مراجعه کنید.

ویژگی‌ها و امکانات شیراز

چه چیزی در این شهر است که خیلی‌ها را عاشق خود می‌کند؟ زندگی در شیراز چه مزایایی دارد؟ شیراز چه امکاناتی برای ساکنین خود دارد؟

  • وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان
  • برخورداری از آب‌وهوای معتدل و مطلوب به خاطر وجود باغ و بوستان‌های بسیار
  • یکی از قطب‌های گردشگری ایران
  • نقش پررنگ گردشگری در اقتصاد شیراز و شغل‌آفرینی برای ساکنین
  • برخورداری از خدمات شهری و رفاهی در سطح بالا (خدمات درمانی، آموزشی، مراکز خرید، امکانات تفریحی و…)
  • بالا بودن سطح فرهنگ مردم شیراز
  • رشد روزافزون ارزش ملک (کلان‌شهر بودن شیراز تاثیر زیادی در رشد قیمت‌ها دارد)

جاهای دیدنی شیراز

قیمت مسکن در مناطق مختلف شیراز

قبل از این که برای خرید ملک سراغ بهترین مشاور املاک شیراز بروید قطعا برایتان سوال پیش می‌آید که قیمت مسکن در شیراز چقدر است؟ برای خانه‌دار شدن در این کلان‌شهر چقدر باید هزینه کرد؟ قبل از هر چیز باید بگوییم که شیراز هم مانند سایر کلان‌شهرها از افزایش قیمت مسکن در امان نمانده است. اما در مقایسه با تهران، به طور متوسط برای خرید خانه در شیراز به بودجه کم‌تری نیاز دارید. در ضمن همان‌طور که می‌دانید قیمت‌ها بر اساس امکانات ملک و منطقه و محله‌ای که ملک در آن واقع شده تعیین می‌شود. اما مانند سایر شهرها برخی مناطق ارزان‌ترند و برخی گران‌تر. محله‌هایی در شیراز هستند که با قیمت مناسبی می‌توانید در آن‌ها معامله ملکی انجام دهید. به طور کل تنوع قیمت در بازار مسکن شیراز بالاست. کافیست به بهترین مشاور املاک شیراز مراجعه کنید تا بتوانید متناسب با بودجه‌تان بهترین انتخاب را داشته باشید.

گران ترین محله های شیراز

در شیراز هم مانند دیگر شهرها، محله‌هایی هستند که خانه‌های بسیار لوکس و گران‌قیمتی دارند. همان‌طور که عده‌ای به دنبال محله های ارزان قیمت شیراز هستند، برخی هم می‌خواهند گران‌ترین و باکلاس‌ترین محله‌ها را بشناسند و در آن‌جا ساکن شوند.

برخی از گران‌ترین محله‌های شیراز عبارت‌اند از:

  • قصردشت
  • معالی آباد
  • ستارخان
  • نیایش
  • قدوسی
  • عفیف آباد
  • ارم
  • فرهنگ شهر

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیش‌تر با بهترین محله‌های شیراز، “بهترین محله های شیراز برای خرید یا اجاره خانه” را بخوانید.

خیابان ارم در پاییز

خرید خانه با قیمت مناسب از بهترین مشاور املاک شیراز

برای خرید یا اجاره خانه در شیراز گزینه‌های دیگری با قیمت نسبتا ارزان و مناسب هم وجود دارد. شما با یک پس‌انداز نسبتا متوسط هم می‌توانید در شیراز ملک خوبی تهیه کنید. برای یافتن خانه‌هایی با قیمت مناسب باید سراغ شهر جدید صدرا، شهرک گلستان و شهرک فرهنگیان بروید. قیمت مسکن در این مناطق مناسب و ارزان است؛ اما از خدمات شهری و امکانات رفاهی خوبی هم برخوردارند. فقط توجه کنید که شهر صدرا و شهرک گلستان در فاصله حدودا ۱۵ کیلومتری شمال‌غربی شیراز واقع شده‌اند.

چرا باید به بهترین مشاور املاک شیراز مراجعه کنیم؟

چه ضرورتی دارد که می‌گوییم برای خرید و فروش ملک باید حتما به مشاور املاک معتبر و مطمئنی مراجعه کرد؟ بدیهی است که معامله ملک امر حساسی است. به هر حال اندوخته و پس‌انداز سالیان خود را قرار است وسط بگذارید و مسلما دلتان نمی‌خواهد ضرر کنید. برعکس می‌خواهید متناسب با بودجه‌تان بهترین ملک ممکن را در یکی از بهترین مناطق شیراز بخرید و به حداکثر بازدهی برسید. خب این امر بدون وجود یک مشاور و متخصص باتجربه ممکن نیست؛ به‌خصوص اگر از افراد غیربومی باشید و هیچ شناختی از شهر و محله‌های آن نداشته باشید. ضمن این که شما از جزئیات حقوقی معاملات ملکی به طور کامل و دقیق آگاه نیستید. اگر بدون کمک گرفتن از  بهترین مشاور املاک شیراز اقدام کنید ممکن است در دام افراد شیاد و کلاهبردار بیفتید. همچنین این امکان وجود دارد که ملکی را با قیمتی بیش‌تر از ارزش واقعی آن بخرید.

این‌جاست که متوجه می‌شویم دریافت خدمات از یک مشاور املاک معتبر و مطمئن تا چه میزان اهمیت دارد.

خرید-خانه-با-قیمت-مناسب-از-بهترین-مشاور-املاک-شیراز

املاک پرچین بهترین مشاور املاک شیراز

همان‌طور که متوجه شده‌اید وقتی معامله را با مشورت و همراهی مشاور املاک حرفه‌ای و معتبری پیش ببرید، با دریافت بهترین پیشنهادها و راهنمایی‌هایی تخصصی، می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. در این صورت شانس شما برای بستن قراردادهایی با بیش‌ترین میزان سود و بازدهی افزایش می‌یابد. در ضمن امکان مواجه با کلاهبرداری و مسائل غیرقانونی هم تقریبا به صفر می‌رسد.

زمینه‌های فعالیت املاک پرچین

املاک پرچین با وجود تیم حرفه‌ای که اشراف کاملی بر وضعیت بازار دارند به عنوان بهترین مشاور املاک شیراز شناخته می‌شود. این آژانس املاک از سال ۹۸ با نام تجاری پرچین و در زمینه‌های رهن و اجاره و خرید و فروش زمین کشاورزی، مسکونی، تجاری و اداری شروع به فعالیت کرده است. اگر قصد معامله باغ، ویلا، باغ شهری، آپارتمان، منزل کلنگی و… دارید می‌توانید با خیال راحت به املاک پرچین مراجعه کنید. قیمت ملک در شیراز متنوع است و با میانگین بودجه ۲۰۰ میلیون به بالا می‌توانید ملک مورد نظرتان را بخرید. همچنین تا به حال حدود ۲۰۰ معامله در املاک پرچین انجام شده است و کادر متخصص و حرفه‌ای آن در تمام مراحل انتخاب و خرید ملک در کنار شما هستند.

مناطق تحت پوشش بهترین آژانس املاک شیراز

املاک پرچین تقریبا تمام مناطق شیراز را با تمرکز بر مناطق ۱ و ۴ و ۶ پوشش می‌دهد. مشاورین پرچین بهترین فایل‌های این مناطق را در اختیارتان می‌گذارند و با صداقت به شما در انتخاب بهترین‌ها کمک می‌کنند. از مناطق روستایی تحت پوشش این آژانس املاک نیز می‌توان به گویم، قلات، کودیان، کوهمره سرخی، سیاخ دارنگون و خان زنیان اشاره کرد.

املاک-پرچین-شیراز

دپارتمان تخصصی املاک پرچین با مدیریت آقای علیرضا امینی

آدرس : میدان معلم،همت شمالی، نرسیده به پل معلم، بین کوچه 3 و 5

شماره های تماس :
09109109030
09109109040
09109109050
07136317147

سخن پایانی

بازار مسکن در کلان‌شهرهایی مثل شیراز همیشه پرطرفدار بوده و افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری سراغ این شهر می‌روند. ضمن این که به خاطر امکانات شهرهای بزرگ، مهاجرت از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ افزایش یافته است. در این مطلب زومیلا سعی کردیم شما را با ابعاد مختلف سرمایه‌گذاری و خرید ملک در شیراز آشنا کنیم. مهم‌تر این که بهترین مشاور املاک شیراز یعنی املاک پرچین را شناختید. حال می‌توانید برای معامله ملک در شهر شیراز به املاک پرچین مراجعه کنید و مطمئن باشید معامله‌ای پرسود و عالی برایتان رقم می‌خورد.

1 نظر

  1. با عرض درود یک قطعه زمین 4 دیواری آجری با مساحت 7225 مترمربع دارای سند تک برگ 6 دانگ ملکی با عبور خیابان 20 متری از مقابل ملک با آب و برق مشترک واقع در شهر شیراز با فاصله 150متر از اتوبان صدرا و هتل و مجتمع عظیم خلیج فارس و400 متر از ایستگاه قطار شهری و نزدیک بزرگترین بیمارستان سوانح سوختگی در خاورمیانه با قیمت 72 میلیارد تومان قابل فروش و معاوضه با ویلا، آپارتمان و اتوموبیل در استان تهران، شیراز، مازندران میباشد شماره تماس از طریق واتساپ و تلگرام 09121164689

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید