بهترین مشاور املاک در ماسال | املاک رویای سبز

بهترین مشاور املاک در ماسال

خرید ملک در شمال سال‌هاست که به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب و مطمئن شناخته می‌شود. مزیت خرید ویلا در شمال فقط خوش‌گذرانی و سپری کردن تعطیلات در ویلای شخصی نیست؛ بلکه با سرمایه‌گذاری روی املاک شمال چه زمین و چه ویلا، به‌مرور و با افزایش قیمت مسکن، سرمایه شما نیز افزایش قابل‌توجهی پیدا می‌کند. در این راستا مناطق و شهرهایی هستند که ویلاسازی در آن‌ها به اوج خود رسیده است. برخی از افراد آگاه در حوزه املاک خرید ویلا در چنین مناطق شلوغی را برای سرمایه‌گذاری مناسب نمی‌دانند. در این مطلب از مجله زومیلا می‌خواهیم به شهر رویایی ماسال بپردازیم؛ منطقه‌ ییلاقی بکر و آرامی که تا چشم کار می‌کند آن‌جا سرسبزی خواهید دید. در ضمن بهترین مشاور املاک در ماسال یعنی دفتر فنی مهندسی و مشاور املاک رویای سبز را نیز به شما معرفی خواهیم کرد تا معامله‌ای امن و پرسود را رقم بزنید.

ماسال کجاست؟

ماسال شهری بسیار سرسبز و زیبا در ۶۰ کیلومتری تالش و ۵۵ کیلومتری رشت است. همچنین تهران تا ماسال حدود ۳۷۵ کیلومتر، یعنی ۵ ساعت رانندگی فاصله دارد. ماسال از مرتفع‌ترین شهرهای گیلان است و به خاطر طبیعت حیرت‌انگیز و آب‌وهوای بسیار خوبی که دارد، یکی از پرطرفدارترین و بهترین مناطق ییلاقی ایران نیز محسوب می‌شود. برای خرید ویلا در گیلان بسیاری از مشاورین املاک ماسال را پیشنهاد می‌دهند که به آن بهشت گمشده هم می‌گویند.

برای خرید ویلا و آپارتمان در ماسال می‌توانید از املاک رویای سبز بهترین مشاور املاک در ماسال راهنمایی و مشاوره بگیرید.

خرید-ویلا-در-ماسال

خرید ویلا در ماسال ، ییلاقی بر روی ابرها

ماسال یکی از زیباترین شهرهای گیلان است که طبعیت منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیزی دارد. در ماسال هر چه از طبیعت بخواهید را پیدا می‌کنید؛ چشمه، آبشار، جنگل، رودخانه، ییلاقات سرسبز و… هر چقدر که از شگفتی این شهر بگوییم باز هم نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم. باید با چشمان خودتان طبیعت بی‌نظیر ماسال را ببینید. در ییلاقات سرسبز ماسال آبشارهای باشکوهی جاری است و همه جا غرق در ابر و مه است. در طرفی دیگر گوسفندان و اسب‌ها را می‌بینید و به یاد کارتون‌های دوران بچگی می‌افتید. اما این‌جا کارتون و کوهستان آلپ نیست، این‌جا ماسال است.

هر کدام از شهرهای شمالی به‌نوعی زیبا و شگفت‌انگیز هستند؛ اما ماسال علاوه بر این‌ها، بکر و بسیار آرامش‌بخش است. در شهرهای شلوغ آن‌طور که باید نمی‌توان از جاذبه‌های طبیعی هم لذت برد و به تماشای شگفتی‌های طبیعت نشست. به همین خاطر بسیاری از افراد برای خرید ویلا در شمال سراغ شهرهای آرام‌تر و مناطق بکرتر می‌روند.

اگر می‌خواهید در زیباترین و خاص‌ترین مناطق ماسال صاحب ویلا شوید، بهترین مشاور املاک در ماسال املاک رویای سبز، این رویای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. مشاورین املاک رویای سبز با شناخت کامل منطقه، بهترین فایل‌های ملکی ماسال را به شما پیشنهاد می‌دهند تا معامله‌ای سودآور داشته باشید.

ماسال-کجاست

جاهای دیدنی ماسال

محبوبیت ماسال بیش‌تر از هر چیز به خاطر ییلاقات سرسبز و زیبای آن است. اولسبلنگاه در ۲۷ کیلومتری غرب ماسال معروف‌ترین ییلاق ماسال است که طبیعت بسیار خیره‌کننده‌ای دارد و هر ساله جمعیت زیادی برای طبیعت‌گردی به آن‌جا می‌روند. سوچاله با مناظر بکر و ابرهای شناور در فضا، خندیله پشت، ییلاق تلارگاه، خشکه دریا و اسپی دشت تعدادی دیگر از ییلاقات خوش‌آب‌وهوای ماسال هستند.

با خرید ویلا در ییلاقات ماسال می‌توانید تابستان را در بهشتی خنک و خوش‌آب‌وهوا بگذرانید و اصلا از گرمای هوا چیزی متوجه نشوید. برای خرید ویلا ارزان ماسال و کلبه جنگلی ماسال و همچنین خرید خانه روستایی در ماسال با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید به املاک رویای سبز مراجعه کنید. دفتر فنی و مهندسی و املاک رویای سبز کل روستاهای شهرستان ماسال را پوشش می‌دهد و به‌عنوان بهترین مشاور املاک در ماسال بهترین فایل‌ها را نیز در اختیارتان می‌گذارد.

سایر جاذبه‌های ماسال

طبیعت زیبای ماسال فقط به ییلاقات آن محدود نمی‌شود. در سفر به ماسال می‌توانید از تماشای آبشارهای خروشان و چشمه‌های این منطقه نیز لذت ببرید. تعدادی از معروف‌ترین جاهای دیدنی ماسال عبارت‌اند از:

  • بام سبز ماسال
  • آبشارهای رامینه، ویوز، تولی نسا و آبشار خون
  • غار آویشو
  • پارک جنگلی ریزه مندان

جاهای-دیدنی-ماسال

خرید ویلا در شاندرمن از بهترین مشاور املاک در ماسال

اگر ماسال را بشناسید حتما نام شاندرمن هم به گوش‌تان خورده است. شاید هم به این منطقه زیبا سفر کرده باشید که خوشا به حالتان. منطقه شاندرمن با چشم‌اندازهایی رویایی و خارق‌العاده و آب‌وهوایی خنک و مطبوع، در فاصله تقریبا ۱۰ کیلومتری شمال ماسال قرار دارد. اگر قصد خرید ویلا در منطقه جنگلی و بکر را دارید، خرید و اجاره ویلا و باغ ویلا در شاندرمن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. املاک رویای سبز علاوه بر ماسال منطقه شاندرمن را نیز پوشش می‌دهد و فایل‌های متناسب با بودجه و سلیقه‌تان را به شما معرفی می‌کند. منطقه ییلاقی شاندرمن به خاطر جاذبه‌های فراوان و همچنین امکانات رفاهی مناسب، سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

بهترین مشاور املاک در ماسال ، املاک رویای سبز

برای خرید ملک در شمال قبل از هر چیزی باید ابتدا مشاور املاک مطمئن و معتبری را پیدا کنید. حالا چرا این مساله تا این حد اهمیت دارد؟ یک مشاور املاک معتبر و باتجربه راه درست سرمایه‌گذاری را پیش روی شما می‌گذارد تا به بالاترین سودآوری برسید. در ضمن با انتخاب مشاور املاک معتبر می‌توان از سواستفاده افراد سودجو و کلاهبرداران بازار مسکن هم پیشگیری کرد. در کنار مشاور املاک رویای سبز خیال شما از بابت قانونی و اصولی بودن تمام مراحل معامله آسوده خواهد بود. املاک رویای سبز به‌عنوان بهترین مشاور املاک در ماسال از سال ۹۸ در زمینه خرید و فروش، رهن و اجاره و در صورت لزوم پیمان‌کاری و ساخت‌وساز زمین مسکونی و تجاری، ویلا (کلنگی و نوساز)، آپارتمان (نقد و پیش‌فروش)، زمین مزروعی، باغات و مستثنیات فعالیت می‌کند.

جهت مشاهده قیمت و یا خرید و اجاره ویلا و باغ در ماسال و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

املاک رویای سبز

املاک رویای سبز

دفتر فنی مهندسی و گروه مشاورین املاک رویای سبز با مدیریت آقای مهندس سید شهروز رضوی مشاور امن و مطمئن شما در اموز زیر خواهد بود:

  • خرید و فروش، رهن و اجاره انواع املاک و مستغلات و معاوضه
  • اخذ استعلام‌های ملکی از ارگان‌های مربوطه (بنیاد مسکن و منابع طبیعی)
  • اخذ اسناد و مجوزهای قانونی برای ساخت بنا شامل سند، پروانه ساخت و غیره
  • انجام امور مختلف ثبتی (اخذ سند مالکیت و تفکیک)
  • اجرای پروژه‌های ویلایی از خرید زمین تا تحویل کلید با بهره‌گیری از پیمانکاران حرفه‌ای
  • اخذ کد رهگیری معاملات

مناطق تحت پوشش املاک رویای سبز بهترین مشاور املاک در ماسال

املاک رویای سبز که یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین مشاورین املاک منطقه محسوب می‌شود، کل مناطق حوزه شهری و روستایی ماسال و شاندرمن از جمله روستاهای طاسکوه، مرکیه، وشمه سرا، خانقاه بر، وردم و… را پوشش می‌دهد. قیمت املاک نیز با توجه به موقعیت مکانی ملک، نوع سند (تک برگ یا نسق معتبر) و مستثنیات متفاوت خواهد بود. مشاور املاک رویای سبز با فایلینگ جامع و به‌روز و تسلط کامل به منطقه، بهترین فایل‌های ملکی با مناسب‌ترین قیمت را به شما پیشنهاد می‌دهد. با همراهی، مشاوره و پیگیری‌های مشاورین باتجربه و حرفه‌ای املاک سبز می‌توانید مطمئن باشید که معامله امن و پرسودی را خواهید داشت.

خرید-و-اجاره-ویلا-و-باغ-ویلا-در-شاندرمن از بهترین مشاور املاک در ماسال

آدرس مشاور املاک رویای سبز

ماسال، روبه‌روی بانک تجارت، داخل کوچه، دفتر فنی  مهندسی و املاک رویای سبز

شماره‌های تماس

۰۹۱۱۱۸۴۴۷۷۳ رضوی

۰۹۹۰۹۷۹۴۵۱۵ واحدی

سخن پایانی

اگر فقط یک بار به ماسال سفر کنید و طبیعت بی‌نظیر آن را از نزدیک ببینید، حتما دلتان می‌خواهد که در آن‌جا صاحب ویلا شوید. در ماسال به هر طرف که سر بچرخانید جلوه‌های زیبای طبیعت را می‌بینید و آرامشی وصف‌ناپذیر وجودتان را فرا می‌گیرد. برای خرید انواع ملک (ویلا، آپارتمان، زمین، باغ ویلا و…)، املاک رویای سبز به‌عنوان بهترین مشاور املاک در ماسال همراه شما خواهد بود تا ملک موردعلاقه خود را پیدا کنید. مشاورین املاک رویای سبز با شناخت کافی و با بهره‌گیری از تجربیات خود بهترین مسیر سرمایه‌گذاری را به خریداران محترم نشان می‌دهند.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید