آینده فاز ۶ پرند | املاک رفقا

آینده-فاز-۶-پرند

در این چند سال اخیر با توجه به شرایط بازار مسکن، خیلی از مستاجران مجبور شدند هر سال مبالغ زیادی، حتی گاهی چندصد میلیون، روی رهن خانه‌شان بگذارند. به همین خاطر عده‌ای به این فکر کردند که بهتر است به جای این که چندصد میلیون را خرج رهن و اجاره خانه در تهران کنند، برای خرید خانه به شهرهای اطراف تهران بروند. برای مثال پرند شهر تازه‌ تاسیسی در اطراف تهران است که خیلی از افرادی که توان خرید و حتی اجاره خانه در تهران را نداشته‌اند، در پرند صاحب خانه شده‌اند. در ضمن از شهرهای دیگر هم جمعیت قابل‌توجهی برای خرید خانه در پرند، به تهران آمده‌اند. پرند می‌تواند فرصت خوبی برای مردم باشد تا سرمایه‌شان از دست نرود و خانه‌دار شوند. با توجه به این که افراد زیادی به خرید خانه در پرند روی آورده‌اند، در این مطلب زومیلا قصد داریم آینده فاز ۶ پرند را بررسی کنیم.

در ضمن در ادامه با املاک رفقا، آژانس املاک معتبر و مطمئن در پرند، آشنا خواهید شد.

پرند کجاست و چه امکاناتی دارد؟

افرادی که قصد خرید خانه در پرند را دارند قبل از هر چیز این سوال را می‌پرسند که آیا پرند برای زندگی مناسب است یا خیر. برای پاسخ به این سوال، باید به بررسی موقعیت و امکانات پرند بپردازیم.

پرند در شهرستان رباط‌کریم استان تهران و در فاصله حدودا ۳۰ کیلومتری تهران قرار دارد.

همچنین فاصله پرند تا شهریار و کرج به ترتیب ۲۰ و ۴۰ کیلومتر است.

برای رفتن به پرند از تهران می‌توانید به متروی صادقیه یا شاهد بروید و از آن‌جا با تاکسی یا اتوبوس خود را به پرند برسانید. خود پرند هنوز ایستگاه متروی اختصاصی ندارد؛ اما گفته می‌شود متروی آن به زودی افتتاح خواهد شد.

 

امکانات فازهای مختلف پرند

پرند ۷ فاز شامل فازهای صفر تا ۶ دارد. فازهای صفر تا ۳ شامل خانه‌های شخصی‌ساز و فازهای ۴ تا ۶ شامل آپارتمان‌های مسکن مهر می‌شود.

یکی از مواردی که افراد را نسبت به آینده فاز ۶ پرند و به طور کل آینده پرند امیدوار می‌کند، سرعت گسترش امکانات رفاهی آن است.

 امکانات-فاز-6-پرند

اکنون فازهای ۲ و ۳ مطلوب‌ترین و بهترین وضعیت را به لحاظ امکانات تفریحی و رفاهی و خدمات شهری دارند. بعد از آن برای فازهای صفر، یک و چهار نیز امکانات مطلوبی در نظر گرفته شده است.

فازهای ۵ و ۶ امکانات کم‌تری نسبت به سایر فازها دارند. اما با پروژه‌ها و امکاناتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده و در دست احداث است، می‌توان به آینده فاز ۶ پرند و همچنین فاز ۵ نیز امیدوار بود.

اگر قصد خرید یا اجاره خانه در هر کدام از فازهای پرند را دارید، با مراجعه به آژانس املاک رفقا می‌توانید بهترین فایل‌های ملکی را متناسب با بودجه و سلیقه‌تان مشاهده کرده و از میان آن‌ها مورد مناسبی را انتخاب کنید.

آینده فاز ۶ پرند ، فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری

برخی به قصد سکونت و برخی هم صرفا به قصد سرمایه‌گذاری، اقدام به خرید خانه در پرند می‌کنند. در هر صورت اگر شما هم قصد خرید خانه در مناطق اطراف تهران را دارید، پرند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌هاست.

نزدیکی به تهران، برخورداری از آب‌وهوای خوب و امکانات مناسب، پرند را به جای مناسبی برای سرمایه‌گذاری و زندگی تبدیل می‌کند.

علاوه بر این‌ها، واحدهای مسکن مهر در پرند، نسبت به سایر شهرهای جدید اطراف تهران، با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. همان‌طور که گفتیم در فاز ۶ پرند هم واحدهای مسکن مهر قرار دارد و به همین خاطر فرصتی عالی و مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

آینده فاز ۶ پرند ، فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری

قیمت آپارتمان در پرند

حالا می‌خواهیم دقیق‌تر آینده فاز ۶ پرند را بررسی کنیم. فاز ۶ پرند بزرگ‌ترین فاز این شهر است و بیش‌ترین تنوع در پروژه، شامل پروژه‌های شخصی‌ساز، تعاونی‌ساز و مسکن مهر را دارد. هسا، کیسون و کوزو سه پروژه بزرگ و معروف فاز ۶ هستند.

هم‌اکنون قیمت خانه در فاز ۶ و فازهای ۴ و ۵ که مسکن مهر در آن‌ها قرار دارد، ارزان‌تر از سایر فازهای پرند هستند. دلیل این موضوع هم امکانات کم‌تر نسبت به فازهای صفر تا ۳ است. اما از آن‌جایی که در این فازها به‌خصوص فاز ۶ پروژه‌های مهم و بزرگ مسکن مهر در حال اجراست، توسعه شهری و گسترش امکانات در آن‌ها قطعی است. پروژه‌های رفاهی متعددی قرار است در فاز ۶ اجرا شود و پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد.

به‌خصوص اگر قصدتان سرمایه‌گذاری است و فعلا قصد سکونت ندارید، با اطمینان می‌گوییم فاز ۶ مناسب‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در پرند است. مشاورین املاک و متخصصان حوزه مسکن نسبت به آینده فاز ۶ پرند بسیار امیدوار هستند.

در رابطه با قیمت خانه در پرند هم باید بگوییم در حال حاضر با ۴۰۰ میلیون می‌توان یک واحد مسکونی در پرند خریداری کرد.

بابت سند و مسائل قانونی ملک هم نگرانی نداشته باشید. مشاورین املاک رفقا با تسلط به مسائل حقوقی حوزه مسکن، معامله‌ای امن و مطمئن را برایتان رقم می‌زنند.

خرید-خانه-به-شهرهای-اطراف-تهران

آینده فاز ۶ پرند به لحاظ امکانات

شاید عده‌ای صرفا به خاطر قیمت مناسب و ارزان خانه در فاز ۶ اقدام به خرید خانه در این فاز کنند و بابت امکانات آن‌جا نگران باشد. درست است که اکنون فاز ۶ نسبت به فازهای صفر تا ۳ از امکانات کم‌تری برخوردار است؛ اما تصمیمات مهمی گرفته شده که سریع‌تر به امکانات این فاز افزوده شود.

در آینده‌ای نه چندان دور قرار است چندین پروژه رفاهی بزرگ در فاز ۶ تکمیل و احداث شود که همین موضوع، افراد را به آینده فاز ۶ پرند امیدوار می‌کند. همچنین فاز ۶ پرند دارای جایگاه پمپ بنزین است. از دیگر امکانات فاز ۶ پرند می‌توان به ساختمان پزشکان و داروخانه اشاره کرد. ضمن این که گفته می‌شود یک بیمارستان در این فاز در حال ساخت است.

یک نکته دیگر این که فاز ۶ با شهرک صنعتی پرند تقریبا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه فاصله دارد. این عامل باعث می‌شود فرصت‌های شغلی متنوع و زیادی برای ساکنین این منطقه فراهم شود. در ضمن فاز ۶ پرند خلوت و آرام است و به دلیل قرارگیری در مناطق مرتفع چشم‌انداز و آب‌وهوای بسیار خوبی هم دارد.

املاک رفقا یکی از بهترین و معتبرترین مشاورین املاک پرند

حال که از آینده فاز ۶ پرند گفتیم این را هم باید بگوییم که برای اجاره و خرید خانه در پرند به‌خصوص فازهای ۴، ۵ و ۶ برخی از افراد نگرانی‌های زیادی دارند. مسائل مختلفی مانند امکانات، زمان تحویل ملک، سند خانه و چنین موضوعاتی ذهن افراد را درگیر می‌کند و باعث می‌شود نسبت به خرید خانه و سرمایه‌گذاری در پرند تردید کنند.

با مراجعه به یک آژانس املاک معتبر و مطمئن در پرند مانند املاک رفقا می‌توانید نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با خیالی راحت معامله کنید. چرا که مشاورین باتجربه و حرفه‌ای املاک رفقا در کمال صداقت شما را راهنمایی می‌کنند و بهترین مسیر سرمایه‌گذاری را پیش روی شما می‌گذارند. در هر کدام از فازهای پرند که بخواهید خانه بخرید، املاک رفقا با بیان مزایا و مشکلات آن فاز، بهترین راهنمای شما خواهد بود.

جهت مشاهده لیست قیمت و یا خرید و اجاره خانه و آپارتمان در پرند و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

املاک رفقا

املاک-رفقا-پرند

خرید خانه در پرند با بهترین قیمت از املاک رفقا

آژانس املاک رفقا با تیم حرفه‌ای به مدیریت آقای علیرضا عبدالعلی‌زاده از سال ۹۹ در زمینه رهن و اجاره و خرید و فروش خانه در پرند در تمام فازها، به‌خصوص روی ملک‌های مسکن مهر، فعالیت می‌کند. این آژانس املاک تا کنون حدود ۲۰ معامله موفق را به ثبت رسانده و در همین دو سه سال به یکی از بهترین و معتبرترین آژانس‌های املاک منطقه تبدیل شده است.

آژانس-املاک-رفقا-با-تیم-حرفه‌ای-به-مدیریت-آقای-علیرضا-عبدالعلی‌زاده

برای خرید خانه در پرند با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید به املاک رفقا مراجعه کنید. در ضمن از بابت مسائل حقوقی هم خیالتان راحت باشد که معامله ملک در آژانس املاک رفقا کاملا قانونی و اصولی پیش می‌رود.

آدرس املاک رفقا

فاز ۶، بلوار امام علی، جنوب پروژه مهستان (کیسون)، بلوار المپیک، بین زون ۵ و ۶

شماره تماس آژانس املاک رفقا

۰۹۱۲۲۷۲۰۶۲۷

سخن پایانی درباره آینده فاز ۶ پرند

در این مطلب سعی کردیم مهم‌ترین نکات درباره سرمایه‌گذاری در پرند و همچنین مزایا و مشکلات خرید خانه در فاز ۶ پرند را با شما در میان بگذاریم. قیمت خانه در فاز ۶ نسبت به سایر فازها کم‌تر است و برای کسانی که سرمایه زیادی در دست ندارند و می‌خواهند خانه‌دار شوند، خانه‌های مسکن مهر فاز ۶ مورد مناسبی به نظر می‌رسند.

با این که در حال حاضر امکانات در فاز ۶ در مقایسه با فازهای دیگر کم‌تر است؛ اما به زودی قرار است پروژه‌هایی در آن‌جا اجرا شود و شرایط و امکاناتش بهبود یابد. خلاصه این که می‌توانید به آینده فاز ۶ پرند امیدوار باشید و برای سرمایه‌گذاری سراغ این فاز بروید. مشاورین باتجربه و کارآزموده املاک رفقا در پرند، صادقانه‌ترین و بهترین راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها را در اختیارتان می‌گذارند تا معامله‌ای امن و پرسود داشته باشید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید