بهترین رستوران های آمل ، از کباب تا پیتزا

بهترین رستوران های آمل

آمل یکی از  شهرهای زیبای مازندران با طبیعتی حیرت‌انگیز است و سالانه طبیعت‌گردان و مسافران زیادی راهی این شهر می‌شوند. آب‌وهوای پاک و مطبوع، طبیعت سرسبز و زیبا و امکانات تفریحی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آمل هستند. اما وقتی با بهترین رستوران های آمل آشنا شوید، از این به بعد یک دلیل خوب دیگر هم برای سفر به این شهر دارید. آمل رستوران‌ها و کافه‌های بسیار خوبی دارد که انواع غذاهای ایرانی، محلی، فرنگی و… را سرو می‌کنند و با کیفیت بالا در حال سرویس‌دهی به مشتریان هستند. به خاطر همین رستوران‌های زیاد و باکیفیت است که رستوران‌گردی در آمل به یکی از پرطرفدارترین تفریحات چه برای مسافران و چه اهالی شهر، تبدیل شده است. در این مطلب از مجله زومیلا رستوران‌های خوب آمل را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر بعدی به این شهر، لحظات خاطره‌انگیزی را در رستوران‌هایش سپری کنید.

بهترین کبابی آمل

رستوران حاج محسن با متنوع‌ترین منو

حاج محسن یکی از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین و بهترین رستوران های‌آمل است. در این رستوران می‌توانید منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی و فرنگی را ببینید و پاستا، پیتزا، استیک، انواع کباب و غذاهای شمالی، خلاصه هر چه می‌خواهد دل منتظر و گرسنه‌تان را سفارش دهید. همچنین رستوران حاج محسن منوی کافی‌شاپ هم دارد و به جرات می‌توان گفت متنوع‌ترین منوی رستورانی برای رستوران حاج محسن است. در این رستوران موسیقی زنده در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه اجرا می‌شود و همه چیز برای گذراندن یک روز فراموش‌نشدنی فراهم است. سطح قیمت هم با توجه به کیفیت غذاها و سرویس‌دهی عالی، چندان بالا نیست و کاملا معقول است.

آدرس رستوران حاج محسن شعبه مرکزی: آمل، بلوار امام خمینی، نبش آفتاب ۴۲

شعبه محمودآباد: جاده آمل به محمودآباد، مجتمع مجلل اهورا

رستوران حاج محسن آمل

لاله‌زار از بهترین رستوران های آمل

اگر می‌خواهید در یک رستوران با فضای دلنشین و شیک غذاهای لذیذی نوش جان کنید، رستوران لاله زار پیشنهاد ما به شماست. علاوه بر این، رستوران لاله‌زار موسیقی زنده هم دارد و در حال خوردن غذا می‌توانید از موسیقی هم لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی برای ناهار و شام سرو می‌شود و قیمت‌ها نیز با توجه به کیفیت، معقول است. نکته جذاب دیگر این که وقتی وارد رستوران می‌شوید ابتدا باید از یک مسیر زیبا و سرسبز بگذرید، سپس وارد محیطی سنتی می‌شوید.

رستوران لاله‌زار دو شعبه دارد.

آدرس رستوران لاله زار شعبه مرکزی: جاده هراز، منطقه توریستی رزکه

آدرس شعبه ۲ رستوران لاله‌راز: آمل، نبش آفتاب ۲۲

غذاهای محلی مازندران

رستوران باغ پدری

یکی دیگر از بهترین رستوران های آمل رستوران باغ پدری است که در آن‌جا انواع غذاهای لذیذ ایرانی، محلی و فرنگی و دسرهای خوشمزه سرو می‌شود. این رستوران فضای بسیار زیبا و دنجی هم دارد و در محیطی سرسبز و دلنشین از مهمامان پذیرایی می‌کنند. برای این که یک روز فراموش‌نشدنی را در کنار خانواده و دوستان در آمل بگذرانید و غذاهای بسیار باکیفیتی هم نوش جان کنید، رستوران باغ پدری پیشنهادی عالی برای شماست. از سوشی، چیز برگر و استیک گرفته تا مرغ شکم‌پر و انواع کباب و غذاهای محلی خوش‌طعم و عطر، باکیفیت‌ترینش در رستوران باغ پدری موجود است. این رستوران فقط برای ناهار و شام سرویس‌دهی ندارد، بلکه دارای متنوع‌ترین منوی صبحانه است و صبحانه خوشمزه‌ای می‌توانید آن‌جا نوش جان کنید.

آدرس رستوران باغ پدری: آمل، دوراهی اوجی‌آباد، کیلومتر یک جاده سرخرود

رستوران های لاکچری آمل

رستوران بی بی یکی از بهترین رستوران های آمل

رستوران بی بی آمل که خیلی‌ها آن را با نام آشکده بی بی هم می‌شناسند، یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های این شهر است. این رستوران تقریبا پنج شش سال پیش افتتاح شده و به خاطر غذاهای بسیار باکیفیت و البته قیمت‌های مناسبش، از همان ابتدا تا به حال همیشه به‌عنوان یکی از رستوران‌های خوب آمل معرفی می‌شود. منوی رستوران بی بی دو بخش دارد، یک بخش منوی آش و حلیم و غذاهایی مانند سوپ و عدسی و… بخش دیگر شامل انواع کباب‌های خوشمزه، غذاهای ایرانی و غذاهای محلی. اگر به دنبال بهترین کبابی آمل باشید باز هم رستوران بی بی را به شما معرفی می‌کنند. همچنین بی بی به خاطر آش و حلیم‌های لذیذی که برای وعده صبحانه سرو می‌کند هم بسیار پرطرفدار است.

آدرس رستوران بی بی: آمل، خیابان امام خمینی، روبه‌روی فرمانداری

رستوران کوک آمل با بهترین غذاهای فرنگی و فست‌فود

درست است که غذاهای محلی آمل و کباب‌های این شهر بسیار خوشمزه هستند؛ اما نمی‌شود که در آمل فقط غذای محلی خورد. اگر دوست دارید یک بعدازظهر به همراه دوستان‌تان به یک رستوران فرنگی بسیار خوب در آمل بروید و تجربه متفاوتی از رستوران‌گردی در آمل داشته باشید، قطعا رستوران کوک را به شما توصیه می‌کنیم. رستوران کوک یکی از بهترین رستوران های آمل است که فضای دلنشین و دنجی دارد و در آن‌جا انواع پیتزا، پاستا، ساندویچ، سوخاری، برگر، گریل و همچنین نوشیدنی و پیش‌غذا سرو می‌شود. اگر بپرسید بهترین غذاهای کوک کدامند باید بگوییم پاستا، سزار و پیتزاهای کوک فوق‌العاده هستند. در واقع در منوی رستوران کوک بدون اغراق می‌توان گفت هیچ غذای بی‌کیفیتی پیدا نمی‌شود.

آدرس رستوران کوک: آمل، خیابان هراز، بین آفتاب ۷۶ و ۷۸

فست فودهای آمل

کافه فست فود ژو در لیست بهترین رستوران های آمل

گاهی برای این که یک روز سخت را با خاطرات خوش تمام کنید و در آخر روز حال‌تان خوب باشد، فقط به یک کافه دنج و دوست نیاز دارید. کافه فست فود ژو محیط قشنگ و دنجی دارد و با یک فنجان قهوه یا یک برگر بسیار خوشمزه، می‌تواند حال شما را از این رو به آن رو کند. انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، پاستا، استیک و دیگر غذاهای فست‌فودی در منوی فست‌فود کافه موجود است. منوی دیگر این کافه شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیک‌ها، گلاسه‌ها، اسموتی و آبمیوه‌های طبیعی فصل و همچنین کیک‌ها و دسرهای لذیذ می‌شود. در کافه ژو می‌توانید مراسم تولد هم برگزار کنید و حسابی خوش بگذرانید.

آدرس کافه فست فود ژو: آمل، خیابان هراز، انتهای آفتاب ۴۰

کافه رستوران ایتالیایی جونو

اگر طرفدار رستوران ایتالیایی هستید و در هر شهری دنبال بهترین پیتزاها و پاستاهای آن‌جا می‌گردید، حتما به رستوران ایتالیایی جونو سر بزنید. جونو یکی از بهترین رستوران های آمل است که در منوی آن انواع پیتزا تنوری و هیزمی ایتالیایی، پاستا، برگر، استیک و دیگر غذاهای ایتالیایی و فست‌فودی خوشمزه یافت می‌شود. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی، کیک و دسر را هم سفارش دهید. کیفیت غذاهای جونو بسیار بالاست و مشتریان پروپاقرص زیادی دارد. یکی از بهترین پیتزاهای زندگی‌تان را می‌توانید در جونو نوش جان کنید تا برای همیشه مزه آن زیر زبان‌تان بماند. در ضمن رستوران جونو اولین رستوران آنلاین آمل است.

آدرس کافه رستوران جونو: آمل، بالاتر از میدان قائم، بین آفتاب ۳۳ و ۳۵

رستوران ایتالیایی آمل

سخن پایانی درباره بهترین رستوران های آمل

آمل یکی از بهترین شهرهای ایران برای رستوران‌گردی و خوردن غذاهای باکیفیت و لذیذ است. به دنبال یک کبابی خوب در این شهر هستید؟ یک رستورانی می‌خواهید که خوشمزه‌ترین غذاهای محلی را سرو کند؟ نمی‌دانید بهترین فست‌فود آمل کجاست؟ کافه‌های خوب و دنج آمل را می‌شناسید؟ در این مطلب زومیلا سعی کردیم به تمام این سوال‌ها جواب بدهیم و بهترین رستوران های آمل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک رستوران‌گردی ناب را در این شهر تجربه کنید. البته آمل رستوران‌های زیادی دارد که فقط به این موارد محدود نمی‌شود؛ اما ما بهترین‌ها را برایتان لیست کرده‌ایم.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید