تور مشهد هوایی هتل ۵ ستاره + 40 درصد تخفیف

تور-مشهد-هوایی-هتل-۵-ستاره-+-40-درصد-تخفیف

تور مشهد هوایی هتل ۵ ستاره از جمله تورهایی است که همیشه طرفداران زیادی دارد اما علت چیست ؟چرا بسیاری از افراد این تور را انتخاب می کنند.؟ اگر شما هم تمایل دارید که تور مشهد هوایی ارزان  یا لوکس را خریداری کنید اما نمی دانید که این تورها چه مزیت هایی می توانند داشته باشند یا چه امکاناتی را در اختیار افراد قرار می دهند، با ما تا پایان این محتوا همراه باشید.

 

تور مشهد هوایی هتل ۵ ستاره  و زمان مناسب برای سفر

زمانی که می خواهید یک سفر را آغاز کنید باید در نظر داشته باشید که چه زمانی می تواند برای این سفر مناسب تر باشد. زیرا در بعضی از ماه ها یا روزهای سال، خرید تور مسافرتی بسیار گران تر اززمان های دیگر سال است. به طور کلی می توان گفت  تعطیلات عید نوروز و تابستان از جمله ایامی محسوب می شوند که تقاضای مردم برای خرید تور مسافرتی  مشهد بالا می رود و در نتیجه هزینه بیشتری را باید برای آن  پرداخت کنند.

بنابراین  عامل زمان، از جمله عوامل مهمی است که باید در زمان خرید تور مسافرتی به مشهد در نظر داشته باشید.همچنین این مورد را باید در زمان خرید تور کیش عید نوروز و تور شیرازهم به آن توجه کنید.

تور-کیش-عید-نوروز

نوع تور

نوع تور از جمله عواملی دیگری محسوب می‌شود که می‌تواند بر روی مسافرت شما تاثیر بگذارد اما چگونه؟ باید بگوییم زمانی که می خواهید با یک تور مسافرتی زمینی به مسافرت بروید هزینه هایی که باید برای آن  پرداخت کنید بسیار کمتراز هزینه های تور مسافرتی با هواپیما است. اما سفر با تور مسافرتی زمینی، معایبی نیز دارد و آن هم این است که زمان زیادی را مجبور هستید در مسیر بگذرانید.

اما زمانی که یک تور مسافرتی با هواپیما را انتخاب کنید، گرچه  ممکن است هزینه زیادی را برای شما داشته باشد، اما زمان رسیدن به مقصد را برایتان بسیار کوتاه تر می کند. در این مسیر، دیگر خسته راه نخواهید بود. همچنین امکاناتی مناسبی را در اختیارتان قرار می دهند.

 

تور مشهد هوایی هتل ۵ ستاره – نوع هواپیما

 

خطوط هواپیمایی به واسطه کیفیت و امکاناتی که در اختیار افراد قرار می دهند قیمت گذاری می شوند. بنابراین تورهای لوکس هواپیمایی قیمت بسیار بالاتری دارند . اما خدمات رفاهی بیشتری و کیفیت بالاتری دارند. اما تورهای ارزان قیمت کمتری دارند  و کمک می کنند که در هزینه های خود برای سفر، صرفه جویی کنید.

تورهای-ارزان-قیمت

مدت اقامت

 

بی‌شک مدت اقامت هم از جمله عواملی محسوب می شود که می تواند بر روی مسافرت تاثیر بگذارد.

بنابراین زمانی که به سفر می روید و یک هتل لوکس را انتخاب می کنید باید تعداد روزهایی که در آن هم قرار است بمانید را، در نظر داشته باشید.

 

 هتل پنج ستاره و امکاناتی که دارد

افرادی که هتل پنج ستاره را برای مسافرت انتخاب می کنند امکانات بسیاری در اختیار آن ها قرار

می گیرد. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که هزینه بالاتری را هم باید برای این هتل ها پرداخت کنند.

امکانات این هتل های ۵ستاره شامل مواردی مانند وعده های غذایی مناسب و خوشمزه و دارا بودن استخر، جکوزی، کافی شاپ و همچنین رستوران و سالن های بدنسازی و سالن های ورزشی اختصاصی است.

 

تور مشهد هوایی هتل ۵ ستاره – هتل های معروف مشهد

 

اگر به مشهد سفر می کنید و اما جایی را برای ماندن در آن شهر ندارید، میتوانید از هتل های ۵ستاره استفاده کنید. این هتل ها گرچه چه گران هستند، اما امکانات رفاهی زیادی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. چند مورد از این هتل های پنج ستاره شامل موارد زیر می شود.

 

هتل بین المللی قصر

این هتل در نزدیکی حرم امام رضا و در خیابان امام رضا قرار گرفته است . هتل قصر طلایی، یک هتل هفت طبقه است و ۲۲۰ اتاق را می‌تواند به زائرین و گردشگران اختصاص دهد.

امکانات رفاهی که در این هتل به کار رفته بسیار بی نظیر می باشد از فضای بازی برای کودک گرفته تا چای خانه ، استخر، سونا، یک مجموعه ورزشی ، کافی شاپ و حمام سنتی اشاره کرد

از مزیت های دیگر این هتل این است که،  بسیاری از مکان های تاریخی و دیدنی مشهد فاصله کمی با مکان های دیدنی مانند گنبد خشتی، پارک میرزا کوچک خان، آرامگاه نادرشاه افشار و … دارد.

هتل بین المللی قصر

هتل الماس ۲ مشهد

 

این هتل ۵ ستاره معماری و طراحی بی نظیر دارد و به سبک های مختلفی چون سبک ایران باستان ،سبک روسی ، آفریقایی، عربی طراحی شده‌است.

هتل الماس ۲ در نزدیکی حرم امام رضا علیه السلام قرار گرفته ، ۱۲۵ طبقه و ۲۱۷ اتاق دارد. این هتل امکانات بی نظیری نیز دارد که می‌توان از بین آنها به مواردی مانند استخر، صندوق امانات، سرویس فرنگی، اینترنت، سالن اجتماعات، سالن ماساژو فروشگاه اشاره کرد.

 

هتل هما

این هتل از نظر موقعیت مکانی در موقعیت بسیار خوبی واقع شده است و به مکان های گردشگری و تاریخی مانند مقبره نادرشاه، حرم امام رضا، فرودگاه و بازار احمد آباد دسترسی دارد.

از امکانات بی نظیر این هتل می توان به مواردی مانند رستوران گل سرخ با بهترین آشپزها، کافه رستوران، باغ ، چای خانه ها، مجموعه ورزشی آبی، سالن بدنسازی، پیست دوچرخه سواری و  پیاده روی  همچنین پارک بازی اشاره کرد.

این هتل همچنین چند سالن پذیرایی چند منظوره نیز دارد که می‌توان از آن برای ضیافت و مهمانی ها به راحتی استفاده نمود.

 

هتل پارس مشهد

 

این هتل به مکان هایی مانند وکیل آباد ، شهربازی کوهستان و مرکز خرید زمرد بسیار نزدیک بوده و به دور از  شلوغی های شهر واقع شده است.از امکانات خوبه  که این هتل دارد می توان به اینترنت پرسرعت برای همه واحدها، رستوران، کافی شاپ ،یک دریاچه مصنوعی، دو کورت اسکواش،مرکز تجاری با فروشگاه و غرفه های متعدد و یک سالن با همه امکانات صوتی و تصویری اشاره کرد.

 

هتل پردیسان مشهد

این هتل مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده و دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد

از امکانات بی نظیر این هتل می توان به مواردی مانند  اتاق۱۶۲ به همراه چشم انداز باغ و سالن های همایش آمفی تئاتر،  خانه ، کافی شاپ،  رستوران، سالن بازی برای کودکان، خشکشویی ، سالن بدنسازی  وآژانس مسافرتی اشاره کرد

 

هتل سی نور

هتل سی نور ۲۲ طبقه و ۸۶ اتاق و سوئیت  دارد. این هتل  یکی دیگر از هتل های پنج ستاره مشهد است و دارای امکانات بی نظیری می باشد که می توان از بین این امکانات به مواردی مانند نزدیکی به راه آهن،  ترمینال ، فرودگاه ، بازار رضا اشاره کرد.

همچنین این هتل دارایی کافی شاپ ، استخر سرپوشیده، رستوران های لوکس با چشم اندازهای زیبا، سالن بدنسازی، سالن آمفی تئاتر و کنفرانس نیزمی باشد.

 

سخن آخر

اگر می خواهید یک تور هوایی مناسب مانند تور چابهار هوایی یا تورمشهد هوایی  یا هر تور مناسب تری بخرید حتما این محتوا را بخوانید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید