راه‌های آسان و ارزان برای بازسازی خانه

راه-های-آسان-و-ارزان-برای-بازسازی-خانه

تغییر خانه هیجان انگیز است، اما پتانسیل خانه خود را فراموش نکنید. با این نکات ساده می توانید دوباره از احساس خانه ای جدید لذت ببرید.

ممکن است متوجه قیمت و هزینه های زیاد برای خرید خانه شده باشید. در صورتی که خرید یک خانه قدیمی و بازسازی خانه بسیار کم هزینه تر است.

در حالی که پروژه های بازسازی نیز میتوانند پر هزینه تمام شوند ولی  شما همچنان می‌توانید از بازسازی خانه خود سود ببرید. بازسازی خانه نه تنها ارزش آن را افزایش می دهد، بلکه احساس شما را نسبت به آن بهبود می بخشد. از این گذشته، چه کسی دوست ندارد در یک آشپزخانه تازه بازسازی شده آشپزی کند؟

استودیو معماری و دکوراسیون داخلی آشینه چند راهکار آسان و ارزان ارائه می نماید که واقعاً می تواند نظرتان را به بازسازی خانه جلب کند.

یک لایه رنگ جدید اضافه کنید.

اگر تصمیم به رنگ آمیزی آشپزخانه، حمام یا اتاق خواب خود داشته باشید (یا هر سه!)، یک لایه رنگ می تواند فوراً ظاهر و احساس یک اتاق را تغییر دهد. بهترین بخش در مورد رنگ آمیزی خانه خود این است که مجبور نیستید به رنگ های خنثی پایبند باشید، زیرا سعی نمی کنید هیچ خریداری را جذب کنید.

اگر می‌خواهید آشپزخانه‌تان را قرمز یا  حمامتان را آبی کنید، این کار را انجام دهید! این فرصتی است که خانه خود را با رنگ هایی رنگ کنید که شما را خوشحال می کند. رنگ نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی منزل دارد که در تمامی بخش ها و مکان ها بسیار مورد توجه قرار میگیرد .

دکوراسیون-داخلی-آشینه

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه یکی از پرکاربردترین فضاهای خانه است، بنابراین باید یکی از اولین اتاق‌هایی باشد که بازسازی می‌کنید.  مگر اینکه به یک خانه کاملاً جدید نقل مکان کنید که در آن بتوانید طراحی آشپزخانه خود را انجام دهید .  به احتمال زیاد چیزهایی وجود دارد که مشتاق تغییر آنها بوده اید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که کابینت های چوبی خوبی دارید، نگران تعویض آنها نباشید. رنگ و مقداری یراق آلات جدید می‌تواند معجزه کند و آشپزخانه منزل شما را کاملاً جدید جلوه دهد، بدون اینکه نیازی به صرف هزینه جهت کابینت جدید باشد.همین امر در مورد میزهای لمینت یا چوبی نیز صدق می کند. یک سقف مجازی جدید همچنین یک راه ارزان قیمت برای اضافه کردن زندگی به دکوراسیون آشپزخانه شما است ، لازم به ذکر است که نصب آن نیز بسیار ساده است.

همچنین میتوانید برای پیاده سازی بازسازی مورد نظرتان از تیم اجرایی قوی و خدمات استودیو معماری و دکوراسیون داخلی آشینه استفاده کنید .

دستگیره های درب، شیرآلات و چراغ های جدید نصب کنید.

پروژه-های-بازسازی

  • دستگیره ها : در صورتی که معمولا دستگیره ها تقریبا کم تر مورد توجه اند اما می توانند تفاوت زیادی در یک اتاق ایجاد کنند. بسته به نوع دستگیره‌هایی که خریداری می‌کنید و با توجه به اینکه اکثر خانه‌ها دستگیره‌های کمی ندارند، قیمت می‌تواند به سرعت افزایش یابد.

اگر وقت یا پول ندارید که همه دستگیره‌های در را به یکباره عوض کنید، هر ماه فقط چند دستگیره را تعویض کنید و از نمایان ترین آنها شروع کنید.

  • شیر آلات : شیرآلات نیز می توانند بسیار گران باشند، به خصوص اگر بخواهید آنها را هم در آشپزخانه و هم در حمام و دستشویی خود تعویض کنید. اگر می خواهید مقداری پول پس انداز کنید، توصیه می کنم به صورت آنلاین جستجو کنید یا به بخش ترخیص کالا از فروشگاه لوازم خانگی محلی خود بروید.

اگر خوش شانس باشید، می‌توانید قیمت‌های عالی را روی چند شیر آب زیبا پیدا کنید. تعویض یک‌باره همه شیرهای آب ممکن است امکان‌پذیر نباشد، بنابراین نترسید که وقت خود را با این پروژه صرف کنید. با این که ممکن است شیرآلات کمتر به چشم بیایند اما  می توانید از لوکس و نو بودن شیرهای آب جذابتان در تمامی اتاق های خود لذت ببرید.

  • وسایل روشنایی : ممکن است از قبل وسایلی داشته باشید که دوست دارید، اما آنها فقط نیاز به به روزرسانی رنگ دارند. به جای خرید وسایل جدید، یک قوطی اسپری رنگ بردارید و به خانه بروید. شگفت انگیز است که یک قوطی رنگ اسپری 10 هزار تومانی می تواند چه تفاوتی ایجاد کند!

بازسازی حمام

یک لایه رنگ و یک پرده حمام تازه و تعویض شیرآلاتی که قبل تر راجب بهشون صحبت کردیم همگی راه‌های بسیار آسانی هستند که فوراً حمام قدیمی و کهنه شما را تغییر می‌دهند.

اگر بودجه بیشتری دارید ، حتی می توانید کفپوش را تعویض کنید یا روشویی را تغییر دهید. اگر بتوانید در یک حمام زیبا این کار را انجام دهید، آماده شدن صبح ها بسیار لذت بخش تر خواهد بود. در نظر داشته باشید که شما با اهمیت دادن به طراحی دکوراسیون داخلی جای جای منزلتان می توانید انرژی خوب و مثبتی را در وجودتان ایجاد کنید .

جذابیت بازسازی خانه خود را افزایش دهید.

بازسازی فضای داخلی خانه همیشه جذاب است، اما نمی توان نمای بیرونی را فراموش کرد. خوشبختانه، چند تغییر ساده وجود دارد که می توانید برای افزایش جذابیت خانه خود ایجاد کنید.

اگر توانایی تعویض درب ورودی را ندارید، در عوض آن را رنگ آمیزی کنید. یک چراغ جدید ایوان، شماره خانه و یک صندوق پستی نیز می تواند تفاوت بزرگی برای نمای بیرونی خانه شما ایجاد کند.

همچنین شما برای دریافت مشاوره جهت اعمال تغییرات جزئی اما چشم گیر بیشتر می توانید از مشاوره و بازدید رایگان استودیو معماری و دکوراسیون داخلی آشینه بهره مند شوید .

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید