توری باکیفیت رمز سازه‌ای با کیفیت

توری-با-کیفیت-رمز-سازه‌ای-با-کیفیت

توری از سری مصالح پر استفاده در ساختمان‌سازی و صنایع گوناگون می باشد که از سیم مفتول ساخته شده است. انواع بسیار گوناگونی دارند و برای انکه بتوانید مناسب ترین آن را انتخاب کنید باید بودجه و نوع مصرفی خود را مشخص کنید. البته اینکه توری متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب نمایید یک بخش ماجرا است، بخش دیگر کیفیت کار است و کیفیت همیشه حرف اول را میزند.

انواع توری را بشناسیم

تنوع توری ها بسیار زیاد است. اگر بخواهیم به چند نمونه از مدل های پر فروش و پر طرفدار ان اشاره کنیم می توان موارد زیر را نام برد:

معرفی توری حصاری

این محصول به نام فنس نیز شناخته می شود. شبکه ای از مفتول گالوانیزه و یا فولاد ضد زنگ است که دارای روکش می باشد. این روکش باعث می شود تا در برابر عوامل مختلفی من جمله رطوبت و … مقاوم باشد. توری حصاری دارای چشمه هایی چند ضلعی است که نظم و ترتیب مشخصی دارند و همین عامل نیز باعث می شود تا جنبه زیبایی داشته باشد و برای فضا هایی همچون باغ ها، مزارع و … مناسب باشد. قابلیت به کار گیری ان برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی باعث شده است تا بسیار محبوب شود.

معرفی-توری-حصاری

از طرفی به نسبت ساخت دیوار و … بسیار ارزان بوده و گزینه انتخابی مناسبی است. البته می توانید به صورت موقت نیز از آن استفاده نمایید. البته توجه داشته باشید که این مدل از توری ها دارای سایز بندی و ارتفاع متفاوتی هستند و شما باید مناسب ترین گزینه را برای رفع نیاز خود انتخاب نمایید. شما می توانید برای ایمنی بیشتر توری حصاری را با استفاده از سیم خاردار نیز به کار ببرید.

متداول ترین سایز های توری حصاری

این توری بسته به نوع آن که از گالوانیزه است یا فولاد و یا روکش پی وی سی، در ضخامت ها و اندازه های گوناگونی تولید می شود. رایج ترین سایز چشمه های ان برابر با 5.5، 5.7، 6.5، 6.7، 7.5 و 7.7 سانتی متر می باشد. طول رول های آن نیز به صورت 10 متری، 15 متری و 20 متری موجود می باشد. عرض آن نیز بین 100 الی 400 سانتی متر متغییر می باشد.

معرفی توری مرغی

توری مرغی در حال حاضر در دو نوع ایرانی و چینی در بازار موجود می باشد. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت توری مرغی، مدل های ایرانی بسیار مقرون به صرفه هستند. از طرفی با استفاده از متریال درجه یک این توری ها تولید می شوند و تحت نظر مهندسین با تجربه ساخته می شود و تضمین کیفیت دارد. توری مرغی شباهت بسیار زیادی به مدل های گابیون و فرنگی دارد. این توری از مفتول گالوانیزه  ساخته شده و مهم ترین ویژگی آن نازک بودن آن در کنار این استحکام است. بسیار منعطف می باشد و همین امر نیز باعث شده است تا کاربرد های بسیار متنوعی داشته باشد. می توانید آن را در دو دسته بندی سبک و سنگین سفارش دهید.

برای تولید این محصول از گالوانیزه سرد استفاده نمی شود و گالوانیزه گرم جایگزین آن شده است و به همین خاطر توانسته است از رقبای خارجی خود نیز پیشی بگیرد. شکل چشمه های آن به صورت پنج ضلعی است. این توری گزینه مناسبی برای دامداری ها و دام پروری ها می باشد. می توانید برای تهیه قفس های مرغ ها و … از آن بهره ببرید. از دیگر کاربرد های آن می توان به سقف سوله ها، نگهداری پشم شیشه در عایق ها، گچ کاری، زیر سازی کاشی، پوشش ستون ها و … اشاره داشت. نکته جالب در رابطه با آن این است که به منظور تضعیف امواج گوشی هوشمند و وای فای نیز قابل استفاده است. عرض رول های آن در اندازه های 90، 100، 120، 150 و 180 سانتی متر می باشد. طول رول ها هم برابر با 45 متر می باشد.

توری-مرغی

معرفی توری مش

از دیگر توری های عرضه شده در بازار توری مش است. توری مش از نوع توری های جوشی است که در دو نوع ساده و اج دار موجود می باشد که برای ساخت آن‌ از میلگرد استفاده می شود و مهم ترین کاربرد آن‌ در ساختمان سازی است. شکل هندسی آن باعث شده است تا کاربرد بیشتری داشته باشد. مقاومت آن نیز بسیار زیاد است. برخلاف دیگر توری هایی که در بالا معرفی شدند این توی بافته نمی شود و از طریق جوش خوردن ایجاد می شود. این محصول را با نام توری مهندسی نیز در دیگر کشورها می شناسند. در حوزه کشاورزی نیز بسیار کارایی دارد. از میلگردهایی با سایزهای 4، 6، 8، 10،12 و 14 سانتی متر جهت تولید آن استفاده می شود و طبیعی است که هر یک از آن‌ها باعث ایجاد سایزهای مختلفی از این توری خواهند شد که بسته به نیاز خود می توانید آن را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید