جدیدترین مدل های آینه دکوراتیو در خانه

آینه دکوراتیو شیک

کاربرد آینه دکوراتیو در خانه به دلایل مختلف و مهمی است: آینه ها نور را بازتاب می کنند، فضاها را بزرگ تر جلوه می کنند و دکوراسیون داخلی فضاها را بهبود می بخشند. اما قبل از اینکه شما آینه ها را بر روی دیوار آویز کنید، نکاتی را باید مد نظر داشته باشید. در اینجا چند نکته مهم در مورد نحوه تزئین آینه های دکوراتیو در خانه وجود دارد.

انعکاس و بازتاب نور در آینه های دکوراتیو

قبل از اینکه یک آینه را بیاویزید، توجه داشته باشید که چه چیزی در اطراف و مقابل آن است. در حالی که ما اغلب آینه ها را بر اساس فضای خالی روی دیوار آویزان می کنیم، در حالی که بسیار مهم است که چه چیزی در آینه دکوراتیو منعکس می شود. هنگامی که آینه دکوراتیو را در مقابل یک عنصر مهم معماری، نقاشی خاص، یا قطعه ای از مبلمان مهم قرار دهید٬ اهمیت و کاربری آینه و جسم هر دو افزایش می یابد تا نسبت به زمانی که یک وسیله کم اهمیت و یا یک دیوار خالی در آینه مشخص شود. تصور کنید، که یک آینه در مقابل یک پنجره آویزان شود٬ در این صورت میزان نور ورودی اتاق را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد آینه ها در دکوراسیون داخلی خانه این مقاله را از دست ندهید : ۹ روش استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی

محل نصب آینه دکوراتیو مهم است

به غیر از راهکار قرار دادن آینه در مقابل یک جسم جذاب بصری، یک آینه همیشه باید در ارتفاع مناسبی از دیوار آویزان شود. بر خلاف آثار هنری که همیشه باید در سطح چشم آویزان شوند، محل نصب آینه دکوراتیو بستگی به آنچه شما می خواهید در آن منعکس شود٬ دارد. زاویه ی دید چشم در بسیاری از موارد برای نصب در ارتفاع مشخص کار می کند، اما ارتفاع بالاتر یا پایین تر می تواند بسته به وضعیت قرار گیری آینه دکوراتیو تغییر کند.

بزرگ نمایی فضا با استفاده از آینه دکوراتیو در خانه

نگران نباشید که از یک آینه بزرگ در یک فضای کوچک استفاده کنید. آینه باعث ایجاد عمق و مساحت در فضا می شود، در نتیجه افراد واقعا می توانند اتاق کوچک را بزرگ تر احساس کنند. یک آینه دکوراتیو بزرگ و قدی بر روی دیوار، یک عنصر تزئینی عالی برای یک اتاق کوچک است. آینه دکوراتیو برای فضاهای باریک مانند راهرو عالی است.

آینه دکوراتیو به عنوان یک نقطه کانونی

آینه ها نقاط کانونی بسیار خوبی هستند. به همین دلیل است که آن ها اغلب در جاهای خاص مانند بوفه های غذاخوری یا بخشی از نشیمن قرار می گیرند. در هر دو طرف آینه دیوار کوب را بیاویزید تا نقطه کانونی کامل در هر اتاق داشته باشید. اگر می خواهید فضای اتاق را بزرگ تر کنید، دیوار روبروی ورودی ویژگی فوق العاده ای برای نطقه کانونی آینه دکوراتیو ایجاد می کند.

سبک و استایل آینه دکوراتیو

یک آینه دکوراتیو می تواند مدرن، سنتی، پیچیده، کلاسیک و تقریبا هر چیزی باشد. همه چیز بستگی به قاب آینه مورد نظر دارد. در هنگام انتخاب یک قاب آینه باید در نظر بگیرید که، چه اثری می خواهید در آن ایجاد کنید و نمایش دهید. مثلا آینه های دکوراتیو با طرح هندسی تاثیر بسیار متفاوتی٬ نسبت به یک قاب آینه چوبی ساده دارند.

ترکیب چند قطعه آینه دکوراتیو

نگران نباشید که یک دیوار گالری با قطعات آینه دکوراتیو در خانه ایجاد کنید. هنگام تصمیم گیری برای نصب آینه مانند نصب گالری عکس٬ یکسان رفتار کنید. گفتنی است که به نظر می رسد یک گالری از آینه های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی بهترین انتخاب برای یک فضای مرتب و بزرگ است.

تصاویر مدل های جدید آینه دکوراتیو در خانه

انواع مدل های آینه دکوراتیو در ابعاد و طرح های مختلف به مدل های آینه قدی٬ گرد٬ هندسی٬ مربعی٬ مستطیلی٬ آینه های تراش خورده و آینه حجمی٬ متناسب با فضای اتاق مد نظر تهیه و استفاده می شوند. در ادامه تصاویر مختلفی از این آینه ها را در دکوراسیون داخلی و فضاهای مختلف مشاهده می نمایید. امیدوارم ایده بگیرید.

آینه دکوراتیو گرد آینه دکوراتیو کنسولی آینه دکوراتیو مربعی آینه دکوراتیو شیک آینه دکوراتیو هندسی آینه دکوراتیو خاص آینه دکوراتیو گرد کوچک آینه دکوراتیو در اتاق خواب آینه دکوراتیو در سرویس آینه دکوراتیو در پذیرایی آینه دکوراتیو در نشیمن

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : thespruce.com

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید