جدیدترین مدل های کابینت ممبران + ۳۰ مدل عکس

جدیدترین مدل کابینت ممبران

مدل کابینت ممبران چیست؟ مهم ترین بخش هر آشپزخانه ای کابینت ها هستند، آن ها نقطه کانونی آشپزخانه اند و اغلب مشخص می کنند که بقیه چطور به آشپزخانه شما نگاه کنند. برای انتخاب کابینت مناسب آشپزخانه عوامل مختلفی وجود دارد؛ مثلا فاکتور جنس یا طرح یا رنگ. هنگام طراحی آن ها باید مطمئن شوید که طرح و مدل کابینت ها به اندازه کافی کاربردی، زیبا، و جادار است. انتخاب های زیادی برای تصمیم گیری در مورد مدل های کابینت آشپزخانه وجود دارد، اما با توجه به تقاضای زیاد عموم مردم٬ نوعی که در این مقاله درباره آن صحبت می کنیم مدل کابینت ممبران است.

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران یکی از زیباترین انواع کابینت ها و نوع پیشرفته کابینت های چوبی کلاسیک است. امکان حکاکی دقیق مدل های مختلف بر روی چوب طبیعی و چوب MDF ، توسط دستگاه های پیشرفته CNC وجود دارد. بعد از انجام حکاکی های مورد نظر بر روی چوب٬ روکش ممبران یا وکیوم از جنس PVC روی چوب بیس کشیده می شود و کابینت ممبران با طرح های مختلف و دلخواه شکل می گیرد. این طرح ها جلوه چشم گیری در آشپزخانه و خانه شما ایجاد می کند و شمایلی اشراف گونه متناسب با سلیقه امروزی مردم پدیدار می شود.

برای آشنایی با انواع مختلف کابینت ها این مقاله را مطالعه کنید : ۱۹ نمونه جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه +عکس

چرا کابینت ممبران را برای آشپزخانه انتخاب کنیم؟

در طراحی کلاسیک و از نظر زیبایی شنایی، مدل کابینت ممبران تنوع بسیار بالایی در طراحی و ساخت دارند و به همین دلیل هم یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار میان خریداران می باشند. می توان با توجه به اندازه فضایی آشپزخانه، سلیقه ی کاربر و بودجه ی متعادل بهترین مدل ممبران را برای آشپزخانه تهیه کرد. این کابینت ها مانند سایر کابینت ها می توانند با انواع متریال و مواد و مصالح ترکیب شوند. به طور مثال محبوب ترین ترکیب آن ها٬ ترکیب با شیشه ها است که می توانند دکوراسیون ویترینی پدید بیاورند که بسیار هم شکیل و زیبا هستند. بخش ویترین ممبران و ترکیب حکاکی ها با نورپردازی ها می تواند بسیار جالب و چشم نواز باشد. کابینت ممبران علاوه بر عملکرد کاربردی به عنوان عنصری دکوراتیو در آشپزخانه و دکوراسیون داخلی خانه محسوب می شود.

مزایای کابینت ممبران چیست؟

  • تنوع رنگ و طرح بالایی دارند.
  • سبک وزن هستند و قابلیت تعویض بخشی از آن امکان پذیر است.
  • قیمت مناسبی دارند.
  • به راحتی تمیز می شوند و لکه بر روی آن ها باقی نمی ماند.
  • نسبت به حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارند.
  • به خاطر جزییات حکاکی مدل کابینت ممبران٬ زیبا و مجلل هستند.
  • نسبت به کابینت های تمام چوب٬ نگه داری آسان تری دارند.

معایب کابینت ممبران چیست؟

  • نسبت به نور آفتاب حساسیت دارند و تغییر رنگ می دهند.
  • اگر جنس چسب روکش مناسب نباشد٬ امکان جدا شدن روکش از چوب بیس وجود دارد و همین باعث ایجاد ناهماهنگی در بافت کابیت می شود.
  • روکش pvc طرح های بسیار ظریف را به طور کامل پوشش نمی دهد.
  • یکی از بزرگ ترین معایب این کابینت این است که طرح روکش ها بسیار متفاوت است و بعد از چند سال ممکن است طرح روکش شما در بازار وجود نداشته باشد و برای تعمیر بخشی از کابینت خود دچار مشکل شوید.

تصاویر جدیدترین مدل کابینت ممبران

برای ایده گرفتن از جدیدترین مدل های کابینت ممبران تصاویر زیر ارائه شده است٬ امیدوارم بهترین انتخاب را برای مدل کابینت منزلتان داشته باشید 🙂

کابینت ممبران سفید

اگر طرفدار مدل های کلاسیک و زیبا هستید، بهتر است مدل کابینت ممبران را انتخاب کنید. محبوب ترین رنگ این کابینت٬ ممبران سفید هستند. رنگ سفید به تزیینات و حکاکی های ممبران بیشتر اجازه خود نمایی می دهد و از طرف دیگر به علت خنثی بودن رنگ سفید با انواع مدل های خانه و وسایل به خوبی ترکیب می شود و در عین حال هم هیچ وقت از مد نمی افتد. در ادامه چندین نمونه از مدل های کابینت ممبران سفید را نمایش می دهیم تا شما بتوانید انتخاب صحیح تری برای آشپزخانه خود داشته باشید.

مدل کابینت ممبران ۱ مدل کابینت ممبران سفید۱ کابینت ممبران شیک جدیدترین مدل کابینت ممبران مدل کابینت ممبران سفید ۲ ممبران سفید صدفی مدل کابینت لوکس کابینت ممبران سفید شیک کابیت سفید حکاکی کابینت ممبران مدل کابینت ممبران سفید ۳ مدل کابینت جدید مدل کابینت ممبران جدید قهوه ای مدل جزیره ممبران شیک کابینت ممبران قهواه ای کابینت ممبران سفید صدفی ۲ کابینت ممبران ساده شیک مدل کابینت ممبران 2019 کابینت ممبران سفید ۲ کابینت ممبران سفید ساده کابینت ممبران سفید با نورپردازی مدل کابینت ممبران زیبا و سفید مدل کابینت ممبران سفید۴ جدیدترین مدل کابینت ممبران سفید طراحی کابینت آشپزخانه ساده مدل در کابینت سفید مدل کابینت ممبران سلطنتی سفید صدفی

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : diyhomedesignideas.com

2 نظرات

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید