نرخ خرید آپارتمان در محله جی اصفهان

خرید آپارتمان در محله جی اصفهان

جِی یکی از مناطق کهن شهر اصفهان است که در منطقه 4 واقع‌شده است و قبل از حملهٔ اعراب، «گِی» نامیده می‌شد. طی دوره‌های طولانی از تاریخ، شهر اصفهان از دو بخش بزرگ جی و یهودیه تشکیل می‌شد. شهر جی از روزگاران کهن تاکنون به نام‌های: انزان، گابا، گابیان، گابیه، گبی، گی و جی سرشناس بوده است.

زمانی که حجاج بن یوسف والی خود را به شهر جی می‌فرستاد به او گفت: تو را به شهری می‌فرستم که سنگش سرمه، مگسانش زنبوران عسل و علفش زعفران است.

هتل نگین جی اصفهان

هتل نگین جی هتلی نوساز نزدیک ترمینال جی در شرق اصفهان است. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به دیدنی‌های تاریخی اصفهان خواهید داشت و رفت‌وآمد به نقاط مختلف شهر هم آسان و بی‌دردسر است. سالن بزرگ ۱۲۰۰ نفری و رستوران که سلف‌سرویس دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ می‌کند از ویژگی‌های این هتل است. این هتل دارای یکی از بزرگ‌ترین تالارهای پذیرایی در اصفهان است که با ظرفیت‌های مختلف آماده میزبانی از مراسم و سمینارها و جشن‌ها خواهد بود. این هتل با داشتن قیمت‌های خوب و اتاق‌هایی با امکانات رفاهی مناسب می‌تواند میزبان مسافران گرامی باشد.

بازار گل و گیاه اصفهان

این بازار که در بزرگراه جی و خیابان همدانیان واقع‌شده، به بازار گل و گیاه همدانیان معروف است، هرگونه گل و گیاه را از گیاهان تزئینی، گیاهان آپارتمانی، بامبو و گل‌های مصنوعی گرفته تا درخت و نهال در خود جای‌داده است.

نرخ خرید آپارتمان در محله جی اصفهان

جی یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های اصفهان است. این محله در شرق اصفهان قرار دارد. این محله به دو قسمت جی غربی که به محله‌ی خوراسگان منتهی می‌شود و قسمت شرقی به محله‌ی پروین اعتصامی و احمدآباد منتهی می‌شود.

آن دسته از افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در محله جی اصفهان می‌باشند بهتر است بدانند که میانگین قیمت خرید آپارتمان نوساز در جی از متری 2 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان می‌باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده آگهی‌ها، به صفحه خرید آپارتمان در محله جی اصفهان مراجعه کنید.

نویسنده: رویا سهرابی/ تیم تحریریه وب‌سایت زومیلا

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید