خانه‌های لوکس تهران و امکانات باورنکردنی این برج‌های لاکچری

خانه های لاکچری

تهران عجایب زیادی دارد؛ یکی از عجایب پایتخت خانه‌های لاکچری آن است که گاهی قیمت‌شان با قیمت خانه و ویلایی لوکس در یکی از جزایر آمریکا که محل زندگی سلبریتی‌های جهان است برابری می‌کند. این خانه‌ها را شاید خیلی از ما حتی در خواب و رویا هم ندیده باشیم و تصویری از آن‌ها در ذهن‌مان نداشته باشیم؛ اما حقیقت این است که در این شهر خانه‌های بسیار لوکس با قیمت‌های عجیب و غریب جای گرفته که امکانات باورنکردنی و بی‌نظیری دارند و حتی برای بازدید از آن‌ها هم باید حساب میلیاردی داشت. این آپارتمان‌های لاکچری و برج‌های سر به فلک کشیده اکثرا در منطقه ۱ تا ۳ و در بهترین محله های تهران مانند نیاوران، الهیه، زعفرانیه، فرشته، شهرک غرب و سعادت آباد هستند. در این مقاله از زومیلا قصد داریم خانه‌های لوکس تهران را به شما معرفی کنیم و به بررسی امکانات آن‌ها بپردازیم.

برج چناران

برج قصر چناران که همچون نگینی در الهیه می‌درخشد، در صدر لیست خانه‌های لاکچری تهران قرار می‌گیرد. این برج در ۱۳ طبقه با ۲۶ واحد احداث شده و هر طبقه ۱ تا ۳ واحد مسکونی دارد و در طبقه آخر نیز یک پنت هاوس جا خوش کرده است. برج چناران وسعتی نزدیک به هشت‌هزار مترمربع دارد و متراژ هر کدام از خانه‌های آن بین ۳۲۰ تا ۶۴۰ متر است. این برج در لیست ۵ ساختمان برتر تهران هم قرار دارد. از جمله امکانات این سازه لوکس می‌توان به پیست دوچرخه‌سواری، استخر و سالن ورزشی بسیار مجهز که یکی از بهترین سالن‌های ورزشی مسکونی منطقه به شمار می‌رود، سیستم‌های اینترنتی بسیار پرسرعت تانوما و… اشاره کرد.

در این رابطه بخوانید : خوش آب و هواترین محله های تهران کدامند؟

 

خانه‌های لاکچری تهران

ساختمان آلتون نیز یکی دیگر از خانه‌های لوکس تهران واقع در محله نیاوران است. این برج ۲۴ طبقه‌ای شامل ۶۰ واحد مسکونی و ۲ پنت هاوس است که هر واحد مسکونی بین ۲۰۰ تا ۶۴۰ مترمربع و دو پنت هاوس آن ۵۰۰ و ۶۴۰ مترمربع مساحت دارند. بخشی از امکانات این برج شامل سیستم جاروبرقی مرکزی، آشپزخانه فرانسوی، اتاق شست‌وشو، رستوران، استخر ۵۰۰ مترمربعی و سالن ورزشی مجلل می‌شود؛ همچنین این ساختمان با فضای سبز خیره‌کننده و فواره و برکه و مجسمه‌های بسیار زیبا احاطه شده است.

برج رولکس

رسیدیم به یکی دیگر از خانه‌های فوق لاکچری در منطقه مرفه‌نشین فرمانیه که بسیاری از خانه‌های لوکس تهران را در خود جای داده، برج رولکس، برجی ۱۶ طبقه که با نمای کلاسیک سفید رنگش بسیار باشکوه است و چشم‌ها را خیره می‌کند. این برج ۵۲ واحد مسکونی دارد و این واحدها بین ۱۳۰ تا ۳۰۰ مترمربع مساحت دارند. از امکانات این برج باشکوه و زیبا می‌توان به استخر ۷۰۰ مترمربعی، لابی ۶۰۰ متری با ارتفاع ۷ متر، سالن ورزشی بزرگ و مجهز و مشاعات دکورشده اشاره کرد.

برج روما رزیدنس

روما رزیدنس واقع در محله کامرانیه مساحتی حدود هفت‌هزار متر مربع دارد و دارای ۱۵ طبقه و ۶۵ واحد مسکونی است. همچنین این برج زیبا و چشم‌نواز نزدیک به چهارده‌هزار مترمربع مشاعات و فضای سبز دارد. گفته می‌شود پنت هاوس روما رزیدنس که صاحب آن مدیرعامل نمایندگی یکی از شرکت‌های شرق آسیا در ایران است، بیش‌تر از ۹۰۰ مترمربع مساحت دارد و یکی از مجلل‌ترین خانه‌های نه تنها تهران بلکه کل ایران محسوب می‌شود. هر واحد این برج دارای استخر اختصاصی و پارکینگ است و با وجود کنترلرهای هوشمند که امکان تنظیم دما، نور و صدا را دارند، بنایی هوشمند به حساب می‌آید. جالب است بدانید فرزاد دلیری معمار برجسته ایرانی که بسیاری از برج‌ها و ساختمان‌های لوکس تهران و سایر شهرها را طراحی کرده، طراح روما رزیدنس است.

در این رابطه بخوانید : لاکچری‌ترین خیابان پایتخت- خیابان فرشته تهران 

لوکس ترین خانه‌های تهران

برج پارامیس

برج پارامیس یکی دیگر از خانه‌های لوکس تهران در یکی از لوکس‌ترین خیابان‌های پایتخت است. این برج ۱۳ طبقه با واحدهای مسکونی ۴۵۰ متر مربعی در خیابان فرشته قرار دارد. همچنین پنت هاوس این برج ۵۴۰ مترمربع است. سالن اجتماعات، ۵۰۰ مترمربع لابی با ارتفاع ۶.۵ متر، استخر ۳۰۰ مترمربعی و سالن ورزشی مجهز و ۲۰۰۰ متر مشاعات دیزاین‌شده و زیبا بخشی از امکانات برج پارامیس است.

مجتمع نارسیس

برج نارسیس که در خیابان الهیه واقع شده یکی از مدرن‌ترین برج‌های پایتخت است. این برج ۹ طبقه، شامل ۳۰ واحد مسکونی با متراژهای ۲۰۰ الی ۳۳۰ متری است. در واقع این برج ۶ طبقه مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین دارد که برای پارکینگ مجموعه در نظر گرفته شده است. استخر و مجموعه آبی، ۱۰۰۰ متر مربع سالن ورزشی، سالن بیلیارد و لابی دکور شده از جمله امکانات این ساختمان مجلل است. در ضمن یکی از فضاهای خاص این مجتمع پشت‌بام آن است که به سبک مدرن طراحی شده و فضای بسیار مناسب و زیبایی جهت گذراندن اوقاتی خوش برای ساکنین برج به حساب می‌آید.

در این رابطه بخوانید : گرانترین پنت هاوس های تهران چه امکاناتی دارند؟

داخل خانه های لوکس تهران

سخن پایانی

قطعا خانه‌های لاکچری تهران فقط به مواردی که در این مطلب اشاره کرده‌ایم محدود نمی‌شود؛ اما می‌توانیم بگوییم در این مقاله با معروف‌ترین خانه‌های لوکس تهران که محل زندگی فوتبالیست‌ها، بازیگران و بسیاری دیگر از پولداران تهرانی است آشنا شده‌اید. نکته دیگر این است که خرید خانه لوکس کاری پیچیده و تخصصی است؛ چون قیمت آن چندان ارتباطی به عرف بازار و قیمت سایر خانه‌های تهران ندارد؛ به همین خاطر اگر قصد خرید واحد مسکونی در یکی از این برج‌ها را داشتید حتما سراغ افراد متخصص و مشاورین املاک حرفه‌ای بروید.ما در زومیلا با در نظر گرفتن معیارها و شرایط اختصاصی شما، بهترین‌ها را در معرض انتخابتان قرار می‌دهیم.

جهت مشاهده قیمت و خرید خانه انواع ملک در سراسر تهران و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن ترین آژانس های املاک در تمام مناطق تهران روی این لینک کلیک کنید.

نویسنده: صدف فرزانه

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید