بهترین مشاور املاک در آمل کدام است؟ | مسکن زعفرانیه

مسکن-زعفرانیه-بهترین-مشاور-املاک-در-آمل

از هر کسی بپرسید چرا می‌خواهد در شمال ویلا بخرد احتمالا اولین جوابی که می‌شنوید مربوط به شرایط آب و هوایی و طبیعت شهرهای شمالی است. هوای پاک که در بسیاری از شهرها مردم از آن محروم هستند و دسترسی به جنگل و دریا و سایر جلوه‌های زیبای طبیعت، شمال کشور را نزد خریداران ویلا به محبوبیت بالایی رسانده است. جنبه دیگر این مساله هم دلایل اقتصادی، سرمایه‌گذاری و کسب سود در بازار مسکن شمال است. در این میان شهرهایی مثل آمل و چمستان جزو مهم‌ترین و شاخص‌ترین شهرهای شمال کشور واقع در استان مازندران هستند. این شهرها همواره مورد توجه خریداران و سرمایه‌گذاران قرار دارند. شما هم اگر قصد خرید و فروش ویلا در آمل و سایر شهرهای مازندران را دارید در این مطلب زومیلا به این سوال‌تان جواب می‌دهیم که بهترین مشاور املاک در آمل کدام است و ضرورت مراجعه به مشاور املاک معتبر و مطمئن چیست.

آمل یکی از بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

خرید ویلا در آمل همیشه با استقبال خوبی مواجه بوده است و افراد غیربومی زیادی در آمل زندگی می‌کنند. اما چرا آمل تا این اندازه برای خرید ویلا و زمین محبوب است؟ آمل یکی از زیباترین و سرسبزترین شهرهای مازندران است که آب‌وهوایی بسیار مطلوب دارد. فاصله تهران تا آمل حدود ۱۸۵ کیلومتر است و با ۳ ساعت رانندگی در جاده زیبای هراز به ویلای خود می‌رسید. در این شهر دسترسی خوبی هم به امکانات رفاهی خواهید داشت. در ضمن در آمل گزینه‌های زیاد و مختلفی برای خرید ویلا وجود دارد که در مناطق ساحلی، جنگلی و کوهستانی واقع شده‌اند. نکته مهم دیگر این که در شهرهایی مثل آمل و چمستان، هم خرید ویلا و زمین با قیمت ارزان امکان‌پذیر است و هم خرید ویلای لاکچری و با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید ملک مناسبی بخرید. البته لازمه این امر مراجعه به بهترین مشاور املاک در آمل است.

بهترین مشاور املاک در آمل

هرگز بدون مشاور املاک مطمئن و باتجربه معامله نکنید !

زمانی که قصد می‌کنید در شهرهای شمالی ویلا بخرید چرا شناخت بهترین مشاور املاک آن شهر اهمیت دارد؟ معامله ملک معامله‌ای پیچیده است و همه ما هنگام خرید و فروش خانه و ویلا دوره پرچالشی را سپری می‌کنیم. پول و سرمایه زیادی صرف این کار می‌شود و ناآگاهی و حتی گاهی اشتباهی کوچک ضررهای جبران‌ناپذیری به جا می‌گذارد. تب تند خرید ویلا در مازندران طی سال‌های اخیر بازار کلاهبرداری را هم داغ کرده است. اگر شما از افراد غیربومی و ناآشنا به منطقه باشید هم احتمال این که در دام افراد کلاهبردار بیفتید بیش‌تر می‌شود. به همین خاطر ضروری است که از همان ابتدا به بهترین مشاور املاک در آمل مراجعه کنید و کار را اصولی پیش ببرید. اگر سراغ مشاور املاک معتبری نروید و بخواهید سرخود معامله کنید، رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است رخ بدهند عبارت‌اند از:

  • وقفی بودن زمین
  • فروش همزمان ملک به چند خریدار
  • معامله ملک با اسناد جعلی
  • خرید ملک با قیمتی بیش‌تر از ارزش واقعی آن
  • و همچنین فروش ملک‌تان زیر قیمت و کم‌تر از ارزش واقعی آن

ما به عنوان افراد عادی اطلاعات کافی درباره بازار مسکن آمل و سایر جنبه‌های ملک نداریم و احتمال این که فریب بخوریم بسیار بالاست. اگر می‌خواهید با این ماجراهای پرتکرار و ناخوشایند خرید ملک در شمال درگیر نشوید از همان اول کار را به کاردان بسپارید. مسکن زعفرانیه بهترین مشاور املاک در آمل است که با اطمینان خاطر می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

مشاور-املاک-مطمئن-و-باتجربه

مسکن زعفرانیه بهترین مشاور املاک در آمل

اشراف تمام‌عیار بر ملک و منطقه موردنظر، از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاور املاک مطمئن است. دقیقا چیزی که سبب تمایز مسکن زعفرانیه از سایر مشاورین املاک و برتری آن شده است. مشاورین باتجربه مسکن زعفرانیه اشراف کاملی بر وضعیت بازار، کیفیت، اصالت قانونی و قیمت ویلا در آمل و قیمت زمین در آمل و سایر شهرهای مازندران دارند. آژانس مسکن زعفرانیه در دو زمینه ۱. تسلط کامل به منطقه ۲. عرضه فایل ویلاهای قیمت مناسب-ارزان قیمت و ارائه فایل‌های زیر قیمت منطقه و ارائه کد رهگیری معتبر مدعی است. البته ۱۵ سال سابقه و تجربه در حوزه مسکن و داشتن بیش از ۴۰۰ معامله موفق طی این سال‌ها، فقط ادعا نیست. اعتبار و برتری مسکن زعفرانیه در عمل به خریداران ویلا در شمال ثابت شده است.

مسکن-زعفرانیه-بهترین-مشاور-املاک-در-آمل

زمینه‌های فعالیت مسکن زعفرانیه

مسکن زعفرانیه از سال ۸۵ آغاز به کار کرده است و در زمینه خرید و فروش انواع ویلا (ساحلی، جنگلی و ییلاقی)، زمین با کاربری‌های مسکونی، تجاری-صنعتی، زراعی و باغی و همچنین خرید و فروش آپارتمان در محدوده شهری و مناطق ساحلی فعالیت دارد. البته تمرکز عمده آژانس روی خرید و فروش ویلا به صورت شرایطی نقد و اقساطی است.

نکته مهم

در ضمن آژانس مسکن زعفرانیه هیچ‌گونه فعالیتی در زمینه پیش‌فروش در شمال یا مسکن مهر پرند ندارد.

خرید-زمین-در-آمل-با-قیمت-مناسب-و-بالاترین-سود-از-بهترین-مشاور-املاک-در-آمل

خرید زمین در آمل با قیمت مناسب و بالاترین سود از بهترین مشاور املاک در آمل

طبیعتا همه خریداران ملک در شمال تمایل دارند که با مناسب‌ترین قیمت ملک موردنظرشان را بخرند و این سرمایه‌گذاری برایشان با حداکثر بازدهی و سود ممکن همراه باشد. خرید انواع زمین‌ها با کاربری زراعی-باغی تا زمین‌هایی با کاربری مسکونی جهت سرمایه‌گذاری و ساخت ویلا و شهرک‌سازی توسط مسکن زعفرانیه بهترین مشاور املاک در آمل انجام می‌شود. به لحاظ ارزش‌گذاری ریالی زمین‌هایی که کاربری کشاورزی و زراعی دارند با حداقل قیمت و زمین‌های باغی با قیمتی بالاتر نسبت به زمین‌های کشاورزی معامله می‌شوند. همچنین زمین‌هایی که کاربری مسکونی دارند بسته به این که در طرح هادی روستایی قرار دارند به دو نوع داخل و خارج بافت تقسیم می‌شوند. مسلما زمین‌های خارج بافت قیمت کم‌تری دارند. مسکن زعفرانیه با اشراف کامل به منطقه، بهترین زمین‌ها را با مناسب‌ترین قیمت و سوددهی بالا به شما معرفی می‌کند.

مشاور-املاک-در-آمل

تغییر کاربری زمین زراعی به زمین مسکونی

برای این که در زمینه سرمایه گذاری در شمال، شهرک‌سازی و اجرای پروژه‌های توریستی گردشگری بهترین نتیجه را بگیرید، باید زمین‌هایی با متراژ بالا و اصولا با کاربری زراعی یا باغی که در کف قیمت هستند را خریداری کنید. با تغییر کاربری این زمین‌ها به کاربری مسکونی یا اقامتی-گردشگری و پیگیری جهت الحاق شدن به بافت روستایی و با انجام پروسه امور اداری با نظارت دهیاری منطقه و با مراجعه به ارگان‌های ذیربط، مراحل قانونی کار طی می‌شود و در نهایت، سود و ارزش افزوده بالایی در پی خواهد داشت. به این طریق با قیمتی مناسب زمین خریده‌اید و سود زیادی هم نصیب‌تان شده است.

مناطق تحت پوشش مسکن زعفرانیه بهترین مشاور املاک در آمل

آژانس مسکن زعفرانیه در تمام استان مازندران فعالیت دارد؛ اما عمده تمرکز این آژانس در مناطق زیر است:

  • آمل
  • چمستان
  • محمودآباد
  • سرخرود
  • ایزدشهر، نور، رویان، سی‌سنگان و نوشهر

مسکن زعفرانیه در محدوده آمل و چمستان حدود ۹۶ روستا را تحت پوشش دارد. همچنین روستاهای محمودآباد، نور و نوشهر را نیز پوشش می‌دهد.

روستاهای تحت پوشش در آمل

سائیج محله، انچپل، میانرود، آغوزبن، ولیسده، اوجی‌آباد، اسپند، کاسمده، چنگاز، حسین‌آباد لیتکوه و…

چمستان

روستاهای امیرآباد، سعادت‌آباد، میرنا، کچلده، بنفشه‌ده، آهودشت، لاویج، کیابسر، جلیکان، نعمت‌آباد و …

بهترین منطقه چمستان کجاست

روستاهای محمودآباد

بیشه‌کلا، درویش‌آباد، چاکسر، حاجی‌کلا، چهار محل آهی، حربده، گالشپل، اهلم، کلوده، معلم ‌کلا، دریاسر و…

مناطق سرخرود، خشت‌سر و ایزدشهر

مناطق تحت پوشش در نور

سلیا کتی، گندیاب، حوریه، افراسیاب کلا، سیاهکلا، انارجار، دارجار، کدیر، الیمالات، کاردگرکلا، عباسا و…

همچنین مناطق رویان، جاده آبپری، سیسنگان، رستم‌رود، ونوش، مزگاه، چلک و چلندر، لتینگان، نجارده، ملکار، وازیوار، علوی کلا، نارنج‌بن، پاشاکلا، آویدر و توسکاتوک

قیمت زمین و ویلا در مناطق تحت پوشش مسکن زعفرانیه

در سال جاری (۱۴۰۰) جهت خرید زمین یا ویلا در شمال استان مازندران و در محدوده شهرهای مذکور که حوزه فعالیت آژانس مسکن زعفرانیه شمال هستند، قیمت‌ها به شرح زیر است:

قیمت ویلا در آمل، چمستان و …

حداقل قیمت ویلاها از ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان بوده و حداکثر قیمت به ده‌ها و حتی چند صد میلیارد نیز می‌رسد. برای خرید ویلاهایی با متراژ ۲۰۰ متر و کم‌تر، قیمت‌ها از ۷۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد بسته به منطقه و نوع سازه متفاوت است. ویلاهایی با متراژ بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ متر از ۲ میلیارد تا ۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شوند. همچنین کاخ ویلاهای لوکس با متراژ بیش‌تر از ۵۰۰ متر از ۱۰ میلیارد تا ۷۰ الی ۸۰ میلیارد به فروش می‌رسند. بهترین فایل‌های منطقه را از بهترین مشاور املاک در آمل بخواهید.

بهترین شهر شمال برای سرمایه گذاری

ارزش زمین در شمال

ارزش ریالی زمین کشاورزی-زراعی به ازای هر مترمربع  از متری ۳۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان بسته به عوامل مختلف متغیر است. قیمت زمین باغی از متری ۵۰۰ هزار تومان تا ۲.۵ میلیون تومان بسته به شرایط محیط و عوامل تاثیرگذار متفاوت خواهد بود. ارزش زمین مسکونی نیز با توجه به قرار گرفتن در طرح هادی روستایی که داخل یا خارج بافت بودن را تعیین می‌کند متفاوت است. قیمت هر مترمربع زمین خارج بافت از متری ۱.۵ تا ۳ میلیون تومان و زمین‌های داخل بافت از متری ۳ الی ۷ تا ۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. آژانس مسکن زعفرانیه با دارا بودن فایلینگ قوی در کل استان مازندران بهترین فایل‌ها را برای خرید ویلا و زمین به شما معرفی می‌کند.

آدرس و شماره تماس مسکن زعفرانیه

آدرس دفتر املاک

جاده آمل به چمستان، کیلومتر ۵، روبه‌روی شرکت دان زربال

شماره‌های تماس

۰۹۱۱۳۲۷۹۳۴۸

۰۹۰۵۷۴۴۳۴۰۵

۰۹۹۱۵۰۹۸۷۴۰

۰۹۹۱۵۰۹۸۷۳۶

مسکن-زعفرانیه

سخن پایانی

مسکن زعفرانیه با بیش از ۱۵ سال سابقه، تخصص، اعتبار و تجربه در زمینه خرید و فروش املاک در مازندران شایسته تصاحب عنوان بهترین مشاور املاک در آمل است. این آژانس املاک با داشتن فایلینگ قوی و کامل، همراه مطمئن شما در خرید و فروش ویلا و زمین در شمال است و انواع فایل‌های ملکی از جمله فایل‌های قیمت مناسب و ارزان، فایل‌های فروش فوری و زیر قیمت بازار را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین مسکن زعفرانیه در عقد هر قرارداد کد رهگیری معتبر از سامانه ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می‌دهد تا خیال شما از هر بابتی کاملا آسوده باشد.

جهت مشاهده قیمت و خرید انواع ویلا و زمین در مازندران و مشاوره رایگان با مشاورین املاک زعفرانیه روی لینک زیر کلیک کنید.

مسکن زعفرانیه

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید