بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا کجاست؟

بهترین-منطقه-چمستان-برای-خرید-ویلا-کجاست

شهر چمستان، مخصوصا زمانی که موضوع خرید ویلا ارزان در شمال مطرح می‌شود، یکی از مناطق بحث‌برانگیز است. بسیاری این شهر و مناطق اطراف آن را گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند و برخی هم با این دیدگاه مخالف هستند. بااین‌حال حتی آن دسته از افرادی که ظاهرا تصمیمی برای خرید ویلا در چمستان ندارند، معمولا نمی‌توانند فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهر را کاملا نادیده بگیرند و به همین دلیل، تحت هر شرایطی باز هم از آشنایی با بهترین منطقه چمستان استقبال می‌کنند. اینکه به کدام‌یک از این دو دسته تعلق دارید فرق چندانی ندارد. در هر صورت خواندن این مقاله می‌تواند اطلاعات مفیدی را درباره سرمایه‌گذاری در چمستان به شما بدهد. بنابراین دعوت می‌کنیم تا انتهای این گفتار با زومیلا همراه باشید تا با بهترین مناطق چمستان و همچنین معتبرترین مشاور املاک چمستان یعنی املاک پارمیس آشنا شوید.

چمستان کجاست؟

قبل از ورود به بحث بهترین منطقه چمستان برای سرمایه‌گذاری، خوب است ابتدا خود چمستان را بیشتر بشناسیم. شهر کوچک، سرسبز و کوهستانی چمستان به لحاظ جغرافیایی یکی از شهرهای مرکزی استان مازندران محسوب می‌شود. چمستان بین دو شهر نور و آمل واقع شده است.

بهترین منطقه چمستان کجاست

جاهای دیدنی چمستان

این شهر مانند سایر شهرهای شمالی، یکی از نقاط گردشگری مهم است و سالانه از توریست‌های زیادی که از نقاط مختلف کشور به مازندران سفر کرده‌اند، میزبانی می‌کند. چمستان علاوه بر یک مقصد توریستی، یک گزینه بالقوه برای سرمایه‌گذاری است. فاصله ۲۵ کیلومتری چمستان با جاده هراز، جذابیت سفر یا اقامت چندروزه در آن را مخصوصا برای ساکنین پایتخت دوچندان می‌کند. شهر چمستان به‌واسطه ارتفاعش از سطح دریا، نسبت به شهرهای دیگر مازندران از هوای مطبوع‌تری برخوردار است. همچنین در فصول داغ سال، گرما و رطوبت چندانی ندارد. چمستان جاذبه‌های توریستی بسیار زیادی هم دارد که دریاچه الیمالات، پارک جنگلی کشپل، چشمه‌های لاویج، واتاشان و جنگل واز ازجمله مهم‌ترین این جاذبه‌ها هستند.

 

بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا کجاست؟

وقتی درباره بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا و زمین صحبت می‌کنیم، معمولا سرمایه‌گذاری در خارج از خودِ شهر و مناطق و روستاهای اطراف آن مدنظر است. بااین‌حال، اگر سرمایه‌گذاری در خودِ شهر چمستان هم یکی از گزینه‌های روی میز برای شماست، باز هم مشکلی نیست. چمستان علی‌رغم وسعت کم، محله‌هایی دارد که سطح زندگی و متعاقبا قیمت ویلا در آن‌ها از دیگر نقاط به‌مراتب بالاتر است و ساکنان آن اصطلاحا جزء بالانشین‌های شهر هستند! اگر هدفتان از خرید ویلا در بهترین منطقه چمستان، سرمایه‌گذاری در محله‌هایی از این قبیل است آن‌گاه گزینه‌هایی مثل بلوار شیخ فضل‌الله، بالا بازار و خیابان کشاورز می‌توانند گزینه‌های ایده‌آلی برایتان باشند.

بااین‌حال اغلب کسانی که قصد خرید ویلا در چمستان را دارند، ابتدا مناطق و روستاهای اطراف این شهر را برای سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند. آن‌ها ترجیح می‌دهند محل اقامتشان خارج از شهر و دور از هیاهوی زندگی روزمره باشد. این‌جاست که هر کدام از روستاهای اطراف می‌توانند کاندیدای تصاحب عنوان «بهترین منطقه چمستان» برای سرمایه‌گذاری باشند.

چه داخل شهر و چه در روستاهای چمستان بخواهید ویلا بخرید مشاورین املاک پارمیس بهترین فایل‌های هر منطقه را به شما معرفی می‌کنند.

در این رابطه بخوانید : ۵ مورد از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در چمستان

پارک جنگلی کشپل چمستان

سعادت آباد چمستان بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا

بسیاری از خریداران و فعالان بازار املاک، خرید ویلا در سعادت‌آباد چمستان را بهترین ایده برای سرمایه‌گذاری می‌دانند. آن‌چه نام این منطقه جادویی و کوهستانی را بر سر زبان‌ها انداخته، ویلاهای دنج و جنگلی آن است. علاوه بر این، جاذبه‌های گردشگری زیادی در اطراف سعادت‌آباد چمستان واقع شده‌اند. همین موضوع نیز باعث شده است تا خریداران زیادی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه سر و دست بشکنند! اگر خواهان اطلاعات بیش‌تری در این خصوص هستید، پیشنهاد می‌کنیم که راهنمای خرید ویلا در سعادت‌آباد چمستان را با دقت بخوانید.

برای خرید ویلا جنگلی در سعادت‌آباد چمستان از مشاورین املاک پارمیس مشاوره و راهنمایی بگیرید تا بتوانید با مناسب‌ترین قیمت بهترین ویلا را خریداری کنید.

بهترین روستای چمستان برای خرید ویلا

روستای لاویج یکی دیگر از بهترین مناطق چمستان برای خرید ویلاست که به‌واسطه چشمه‌های آب گرمش شهرت زیادی دارد. روستاهای امیرآباد و جوربند را نیز باید به این فهرست اضافه کنیم. واضح است که معرفی هر کدام از این روستاها، نگارش یک مقاله مجزا و مفصل را می‌طلبد؛ اما ازآنجایی‌که موضوع اصلی این گفتار، معرفی بهترین منطقه چمستان است، تنها به ذکر نام این روستاها بسنده می‌کنیم.

در این رابطه بخوانید : ویلا در چمستان و نکاتی که باید قبل از خرید بدانید!

سعادت آباد چمستان بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا

نکات خرید ویلا در چمستان

سرمایه‌گذاری در بهترین منطقه چمستان؛ سکه‌ای است که دو رو دارد! سرمایه‌گذاری در بهترین منطقه چمستان همان‌قدر که ایده جذابی به نظر می‌رسد، می‌تواند یک چالش پرریسک برای شما باشد. این که بخواهید در یکی از مناطق شمالی که از حیث توریستی، اقلیمی و آب‌وهوایی از بهترین نقاط کشور به شمار می‌رود، سرمایه‌گذاری کنید، خیلی هم خوب است! به‌هرحال چمستان یک منطقه در حال رشد است که قیمت املاک در آن نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر استان مازندران، واقعا مناسب است و مطمئنا ظرف سال‌های آتی، رشد بیش‌تری را تجربه می‌کند. اما این سکه روی دیگری هم دارد که ایجاب می‌کند با احتیاط زیادی قدم در این مسیر بگذارید.

 

مشکلات ویلاهای چمستان

یکی از دلایلی که باعث می‌شود برخی از خریداران به ایده خرید ویلا حتی در بهترین منطقه چمستان تردید کنند، ضریب بالای جعل و کلاه‌برداری در معاملات املاک چمستان و نواحی اطراف آن است. ارزان بودن ویلا و زمین در چمستان، به دستاویزی برای کلاه‌برداران تبدیل شده که بتوانند با ارائه قیمت‌های وسوسه کننده و شرایط پرداخت آسان، خریدار را در سریع‌ترین زمان ممکن پای معامله بکشانند و ملکی را که اساسا ارزش خرید ندارد، با مبلغ زیادی به او بفروشند. فقدان سند و مجوز ساخت، متداول‌ترین مشکل خرید املاک و مخصوصا ویلا در چمستان است.

علاوه بر این بسیاری از املاکی که در چمستان و حومه آن واقع شده‌اند، در مناطق وقفی هستند. بسیاری از آن‌ها نیز به دلیل قرار گرفتن در مناطق خاص، مجوز تغییر کاربری ندارند. اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود! گاهی حتی اگر هیچ‌کدام از مشکلات مذکور هم وجود نداشته باشد، کیفیت خودِ ملک است که چنگی به دل نمی‌زند و عدم مرغوبیت مصالح به‌کاررفته در ساخت آن، خیلی زود خریدار را به این نتیجه می‌رساند که چه کلاه گشادی سرش رفته است!

در این رابطه بخوانید : علت ارزانی قیمت خرید ویلا در چمستان

مشکلات ویلاهای چمستان

آیا در چمستان ویلا بخریم؟ املاک پارمیس مشاور مطمئن شما در معاملات

آیا مشکلاتی که درباره سرمایه‌گذاری در چمستان گفتیم، می‌توانند دلایل قانع‌کننده‌ای برای حذف نام این شهر از فهرست مناطق ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در شمال باشند؟ ما این‌طور فکر نمی‌کنیم! وقتی با چشم باز اقدام کنید و یک همراه متخصص را که اشراف کاملی بر بازار دارد، در کنارتان داشته باشید، آن‌وقت دلیلی ندارد که به‌واسطه نگرانی از انجام یک معامله‌ی بد، فرصت طلایی خرید ارزان ویلا یا زمین در بهترین منطقه چمستان را آسان از دست بدهید. املاک پارمیس قدیمی‌ترین و بهترین مشاور املاک در چمستان راهنمای معتمد شما برای سرمایه‌گذاری در بهترین منطقه چمستان خواهد بود. مشاورین مجرب املاک پارمیس بهترین و درعین‌حال مطمئن‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را به شما پیشنهاد می‌کنند تا بتوانید با بودجه‌ای که در اختیار دارید، روی مناسب‌ترین گزینه‌های ممکن دست بگذارید. بنابراین اگر برای خرید ویلا در بهترین منطقه چمستان نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با خیال راحت به آژانس املاک پارمیس مراجعه کنید.

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در چمستان و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

گروه املاک پارمیس در نور و چمستان

املاک-پارمیس-بهترین-مشاور-املاک-در-چمستان

مشاور املاک پارمیس ؛ ۱۳ سال تجربه و اعتبار

املاک پارمیس از سال ۸۸ در زمینه خرید و فروش زمین و انواع ویلا فعالیت می‌کند و تا کنون بیش از ۲۰۰۰ معامله موفق را به ثبت رسانده است. این گروه حرفه‌ای با مدیریت آقای شاهرخ خراط به دلیل تسلطی که به املاک منطقه دارند بهترین فایل‌های هر منطقه را به شما معرفی می‌کنند تا با توجه به بودجه‌تان بتوانید مناسب‌ترین ملک را بخرید. املاک پارمیس مناطق نور، چمستان، سرخرود، رویان، آمل، نوشهر، سیسنگان، محمودآباد، امامزاده عبدالله، کلوده، بابلسر و چالوس را پوشش می‌دهد. در این مناطق می‌توانید با راهنمایی و مشاوره گروه املاک پارمیس بهترین سرمایه‌گذاری‌ها را با سوددهی بالا انجام دهید.

شاهرخ خراط

آدرس املاک پارمیس بهترین مشاور املاک در چمستان

مازندران، چمستان، ابتدای شهر، روبه‌روی آپادانا (عبدالده)، املاک پارمیس

شماره‌های تماس املاک پارمیس

۰۱۱-۴۴۶۶۲۱۹۱

۰۹۱۱۹۰۶۲۷۹۲

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید