مزایا و معایب زندگی در آپارتمان

این روزها وقتی سری به خونه آشنا یا فامیل میزنیم، توی دور همی ها، همیشه بحث داغ خرید خانه ویلایی یا آپارتمانی مطرح میشه و هر کسی با سلیقه های خودش نظرهای متفاوتی میده…! البته این رو هم بگیم که خیلی ها علی رغم میل باطنی شون، شرایطی که دارند رو تبلیغ می کنند و میگن که خانه ویلایی بهتر از خانه آپارتمانی هستش! یا برعکس خانه آپارتمانی رو به خانه ویلایی ترجیح میدن! اما هر کدوم از این خونه ها ویژگی های خاص خودشو داره. که ما در این مقاله زومیلا می خوایم به مزایا و معایب زندگی در آپارتمان اشاره کنیم.

مزایای زندگی در آپارتمان

خانه آپارتمانی خریدنش خیلی راحت تر از خانه ویلایی هستش چون با توجه به شرایط رکود اقتصادی الان، خرید خانه های ویلایی که اکثرا با متراژ بزرگ هستش و قیمت بالایی دارند سخت شده و ممکنه خیلی ها با پس انداز خودشون فقط بتونن یه آپارتمان نقله بخرن!

مزایا و معایب زندگی در آپارتمان

امنیت

مهم ترین فایده ی خانه آپارتمانی مسئله امنیت اون هست چون یک ملک کاملا بسته که با داشتن نگهبان و یا حتی یک مدیر ساختمان هوشیار که حواسش به رفت و آمدهای مشکوک است، ملک شما رو از خطر احتمالی سرقت و دزد دور میکنه و از طرفی با سنسورهای ضد حریق و آسانسور و حتی پارکینگ اختصاصی از خطرات: آتش سوزی- سقوط- سرقت ماشین و… جلوگیری میکنه.

رسیدگی

یکی دیگه از امتیازهای خانه آپارتمانی نسبت به خانه ویلایی، رسیدگی به ساختمان در زمان های تایید شده از سمت مدیر ساختمونه و اینکه نیازی نیست شما که مالک یک واحد آپارتمان هستید، نگران این باشید که چه زمانی امور نظافت و تعمیر ساختمان انجام میشه؟!

شما فقط با پرداخت ماهانه حق شارژ این وظیفه رو به مدیر ساختمون موکول می کنید.

معایب زندگی در آپارتمان

مزاحمت همسایه ها

اگر ابتدای خرید آپارتمان تون دقت و حوصله به خرج بدین و صاحب آپارتمانی بشید که کمترین مزاحمت ممکن رو داره و همسایه هاتون اصلا در جریان رفت و آمد شما نیستند و  دخالتی تو کارهای شما ندارند. اینطوری حریم شخصی تون خیلی خوب رعایت میشه. و نسبت به خانه ویلایی کمتر در دید همسایگان مزاحم هستید و کسی اجازه تجاوز به این حریم شخصی رو نداره. در این مقاله زومیلا سعی کردیم مزایا و معایب زندگی در آپارتمان را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را در برای زندگی در آپارتمان بگیرید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید