9 روش عالی برای دکوراسیون پاییزی خانه

دکوراسیون پاییزی خانه

دکوراسیون پاییزی خانه

به نظر شما چه وسایلی را می‌توان به‌عنوان دکوراسیون پاییزی خانه استفاده کرد؟ البته که آنچه طبیعت به ما می‌دهد_برگ‌های پاییزی، کدوتنبل، بلوط، مخروط و غیره.

در این مقاله قصد داریم ایده‌های الهام بخشی را به شما نشان دهیم تا بتوانید به‌آسانی و با کمترین هزینه دکوراسیون پاییزی فوق‌العاده‌ای داشته باشید. تنها کافی است به ایده‌های زیر نگاهی انداخته و بهترین ایده را برای خودتان انتخاب کنید.

دکوراسیون پاییزی خانه و تاج گل

درها، پنجره‌ها، گوشه‌ها و دیوارهای خالی را با تاج گل‌های زیبا بیارایید. استفاده از میوه‌ها و گل‌های پاییزی در دیزاین این تاج گل‌ها، دکوراسیون پاییزی زیباتری را موجب می‌شود.

 این تاج گل زیبا با استفاده از گل‌های مصنوعی و چسب حرارتی درست‌شده است.

دکوراسیون پاییزی خانه

طراحی برگ‌های پاییزی روی شیشه مربا

روش‌های متنوعی برای استفاده از شیشه‌های خالی مربا وجود دارد. طراحی روی شیشه مربا همانند تصویر زیر، اثری فوق‌العاده است. چنین کاری ممکن است کمی وقت‌گیر باشد اما نتیجه شگفت‌انگیزی را در پی خواهد داشت.

دکوراسیون پاییزی خانه

استفاده از برگ‌ها در دکوراسیون پاییزی خانه

برگ‌های پاییزی را از حیاط‌خلوت منزل خود جمع‌آوری کرده و با استفاده از آن‌ها، اثر هنری زیبایی خلق کنید. همچنین می‌توانید با عبور دادن ریسه‌های نوری از میان برگ‌ها، زیباترین دیزاین و تابش را ایجاد کنید.

دکوراسیون پاییزی خانه

کاور بالش‌ها را تغییر دهید.

شما می‌توانید احساسات یک اتاق را با عوض کردن کاور بالش‌ها تغییر دهید و از ورقه‌ها یا نوارهایی با رنگ‌های عمیق و پاییزی استفاده کنید.

دکوراسیون پاییزی خانه

روی کدوتنبل‌ها نقاشی کنید.

برای این کار، شما می‌توانید همانند شکل زیر کدوتنبل‌ها را سفید کرده و با استفاده از برگ‌های پاییزی روی آن‌ها طراحی‌های متفاوتی انجام دهید.

دکوراسیون پاییزی خانه

شما می‌توانید تمام این طرح‌های زیبا را با استفاده از رنگ‌های آکریلیک و قلم‌موی نقاشی ایجاد کنید.

زیرلیوانی‌های چوبی بسازید.

برای ساخت زیرلیوانی‌هایی شبیه به شکل زیر، به تنه درختی که تقریباً قطرش سه اینچ باشد نیاز دارید. تنه درخت را به قطعاتی باضخامت 3/4 اینچ برش دهید یا اینکه می‌توانید تنه درخت را به نجاری برده و اجازه دهید نجار این کار را برای شما انجام دهد.

 موتیف های برگ نشان داده‌ شده را با فشار دادن برچسب‌های آماده روی قطعاتی که برش داده‌اید ایجاد کنید. به مدت 5 دقیقه اجازه دهید برچسب‌ها خشک شوند سپس از یک اسپری فیکساتور استفاده کرده و 15 دقیقه زمان دهید تا خشک شود.

دکوراسیون پاییزی خانه

 

از رنگ قرمز نترسید.

رنگ قرمز را وارد خانه خود کنید، بالش‌ها، گل‌ها و غیره. رنگ قرمز زیبایی خاصی را ایجاد می‌کند که بیشتر در فصل پاییز ظاهر می‌شود، اما می‌تواند در تمام فصول ادامه یابد.

دکوراسیون پاییزی خانه

کاغذدیواری با تم چوبی

ورودی خانه جایی است که در آنجا به همه خوشامد میگویید. می‌توانید با کاغذدیواری‌هایی با تم‌های پاییزی این فضا را دل‌چسب‌تر کنید.

دکوراسیون پاییزی خانه

افزودن صندلی راحتی تکان خور

 یک پتو و یک سبد پر از کدوتنبل همراه با یک صندلی راحتی چطور است؟ همه وسایلی که در این عکس می‌بینید نشان‌دهنده دکوراسیون پاییزی دلپذیری هستند.

دکوراسیون پاییزی خانه

نویسنده: رویا سهرابی/تیم تحریریه وب‌سایت زومیلا

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید