4 ایده دکوراسیون اتاق‌خواب مستر

اتاق‌خواب مستر

اتاق‌خواب مستر بزرگ‌ترین اتاق خواب خانه است که اصولاً دارای حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد. فضای این اتاق نسبت به سایر اتاق ها بزرگ‌تر است.

اتاق‌خواب منزل تنها محلی است که در آنجا روز خود را شروع کرده و به پایان می‌رسانیم.

این روند ادامه‌دار بوده و حتی نحوه استفاده از اتاق‌خواب‌ مستر نیز در حال تکامل است.

اتاق‌خواب‌ها تنها برای خوابیدن نیستند. با سوئیت‌های مستر بزرگی که امروزه در خانه‌ها ساخته می‌شود، اتاق‌خواب‌ها به مکان‌های راحتی تبدیل‌شده‌اند تا مردم بتوانند در آنجا استراحت کرده و از برنامه‌های حیرت‌آور خود لذت ببرند.

اتاق‌خواب مستر شما باید آرامش‌بخش‌ترین فضایی باشد که در آنجا می‌توانید از فشارهای بی‌پایان زندگی فرار کنید. سؤال این است: چگونه می‌توان چنین فضایی را ساخت؟ با ادامه این مقاله با زومیلا همراه باشید.

ایجاد فضایی برای نشستن

اتاق‌خواب شما تنها نباید مکانی برای خواب باشد. در حالت ایده آل، باید فضایی باشد که شما می‌خواهید وقت آزاد خود را در آنجا صرف کنید. یک راه ساده برای دستیابی به چنین هدفی این است که فضایی را برای نشستن ایجاد کنید.

توجه به این نکته بسیار مهم است که بدانید فضای مناسب نشستن باید کجا باشد. برای مثال، اگر دوست دارید با کتاب‌های خود درگیر شوید، صندلی راحتی خود را کنار قفسه کتاب‌ها قرار دهید.

دکوراسیون دیوار را فراموش نکنید.

دکوراسیون دیوار برای هر فضایی حیاتی است، اما مهم‌تر این است که از طراحی‌های کمتری در اتاق‌خواب استفاده شود. در صورت امکان از دکوراسیون دیوارها برای مناطق واضح‌تر و جلوی دید تر مانند بالای تخت یا کنار برخی صندلی‌ها استفاده کنید. سپس، آثار هنری دیگر را روی دیوارهایی که فکر می‌کنید خالی هستند اضافه کنید.

هنگام انتخاب دیوار آویزهای تزئینی، سعی کنید تنوع را در ذهن داشته باشید. با رنگ‌ها، بافت‌ها و آثار هنری بازی کنید و نگران ادغام سایزها و شکل‌های مختلف نباشید.

اتاق‌خواب مستر

استفاده از وسایل اضافی

در اغلب موارد، اتاق‌خواب فضایی خنثی است. چه کسی دوست ندارد هنگام استراحت شبانه محیط آرامی داشته باشد؟ اما هنگامی‌که دیوارها و ملافه‌هایی بی‌رنگ داشته باشید، استفاده از وسایل اضافی برای ایجاد یک طراحی متعادل حیاتی است.

برای دکوراسیون رنگ‌های خنثی در اتاق مستر می‌توانید از رنگ‌هایی مانند زرد، آبی یا بنفش استفاده کنید. برای مثال، وقتي در دکوراسیون يك فضا از يک رنگ خنثي مثل رنگ طوسی به‌تنهایی استفاده شود، فضا سرد و بی‌روح به نظر مي‌آيد، اما استفاده از يك رنگ گرم مثل زرد يا طلايي مي‌تواند بر جذابيت و درخشان بودن چیدمان اتاق خواب مستر اضافه كند، گاهي می‌توان با اضافه كردن چند كوسن اين تغيير را به وجود آورد، يا مي‌توانيد رنگ يكي از ملافه‌ها يا رنگ پرده را تغيير بدهيد يا حتي از تابلوهايي با رنگ مایه زرد و طلايي استفاده كنيد.

اتاق‌خواب مستر

 

اضافه کردن بافت در اتاق‌خواب مستر

برای اینکه اتاق‌خواب مستر شیک و دل‌نشینی داشته باشیم باید از جزییاتی با بافت برجسته و متفاوت استفاده کنیم. مثلاً استفاده از فلزات براق مثل برنج، نقره و مس برای پایه‌های تخت خواب، دکوری‌ها، تابلوهای عکس و گلدان همچنین استفاده از آینه، آباژورهای زیبا و شیک، لوسترهای کریستال و منسوجات خزدار یا بافت‌های برجسته برای کوسن و فرش می‌تواند ایده‌ی خوبی برای تزیین دکور اتاق‌خواب مستر به سبک مدرن باشد.

اتاق‌خواب مستر

 

به ‌عنوان مثال، چند نمونه آگهی در خصوص ویلاهای دارای اتاق‌خواب مستر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

ویلا 600 متری سه خوابه در چمستان

ویلا 1200 متری سه خوابه در چمستان

ویلا 650 متری چهار خوابه در چمستان

نویسنده: رویا سهرابی/ تیم تحریریه وب‌سایت زومیلا

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید