چند ویژگی که باعث می شود یک کلید و پریز لاکچری به حساب آید !!!

چند-ویژگی-که-باعث-می-شود-یک-کلید-و-پریز-لاکچری-به-حساب-آید-!!!

کلید و پریز از انواع کاربردی و پر مصرف ساختمانی محسوب می شود. شاید در گذشته توجه خاصی به این وسیله ها نمی شد اما امروز این کلید و پریزها تبدیل به یک عنصر مهم دکوری در ساختمان ها شده است. علت این موضوع نیز ساده و کاملا روشن است. کلید و پریز به  تعداد نسبتا بالا در جای جای ساختمان پخش شده است. از این رو خواسته یا ناخواسته تاثیر زیادی بر دکوراسیون محیط خود دارد. این تاثیر به اندازه ای قابل توجه است که حتی در برخی از خانه ها و ساختمان ها که دکوراسیون اتاق  و پذیرایی و … متفاوت است سعی می شود از کلید و پریزهای متناسب هر کدام از این دکوراسیون ها استفاده شود.

از این رو انواع کلید و پریزها مانند کلید پریز اهرمی، لاکچری، مدرن و … طراحی و ساخته شده اند. بنابراین شما می توانید بر اساس نیاز خود و بر اساس دکوراسیونی که دارید انواع کلید و پریز و قاب هالوژن و … را انتخاب و استفاده کنید.

یادتان باشد که دکوراسیون چیزی شبیه به یک هارمونی موسیقی است. یعنی همه اجزا باید در تناسب با یک دیگر قرار بگیرد. در این صورت است که مجموعه این موسیقی می تواند زیبایی و جلوه خودش را نشان دهد. بنابراین شما باید بدانید که از چه اجزایی استفاده می کنید و این اجزا به چه نسبتی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. اینجاست که گفته می شود طراحی و اجرای دکوراسیون خود به عنوان یک علم شناخته می شود. اما به هر حال شما هم باید نکاتی را در این باره بدانید و بیاموزید. از این رو قصد داریم در ادامه به صورت تمثیلی کلید و پریز لاکچری را مورد بررسی قرار دهیم و نشان دهیم که اساسا به چه نوع کلید و پریزی عنوان لاکچری داده می شود. یادتان باشد که قصد ما این است که شما بدانید که باید چگونه به این موارد نگاه کنید.

ویژگی های کلید و پریز لاکچری

به نظر شما در چه صورتی می توانیم به یک کلید و پریز عنوان لاکچری بدهیم؟ پاسخ به این سوال چندان ساده نیست. در واقع عنوان لاکچری برای بسیاری از کاربران متفاوت است و به طور قطع نمی توان از یک تعریف خاص با عنوان لاکچری استفاده کرد. مسئله دیگر این است که معمولا لاکچری عنوانی وابسته به زمان است و بر اساس مد روز تغییر می کند. اما بر اساس همین ویژگی ها می توان تا حدودی مفهوم کلید و پریز لاکچری را پیدا کنیم.

کلید-پریز-اهرمی

در واقع لاکچری در بازار به مفهومی گفته می شود که پیرو مد روز باشد و به نوعی بر اساس دکوراسیون مدرن کارایی خودش را نشان می دهد. بنابراین زمانی که در بازار به دنبال انواع کلید و پریزهای لاکچری می گردیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که دکوراسیون کلی ما باید مدرن باشد. یعنی شما نمی توانید در یک دکوراسیون کلاسیک انتظار داشته باشید که از کلید و پریزهای لاکچری استفاده کنید. در این نوع دکوراسیون ها انواع کلید پریز اهرمی کارایی خودش را نشان می دهد.

بنابراین مدرن بودن از مهمترین ویژگی های لاکچری بودن کلید و پریز است. یادتان باشد که شما قیمت کلید و پریز مصرفی خودتان را به دیوار نصب نمی کنید! بنابراین نیازی نیست که لزوم سراغ گران ترین های بازار بروید. شما باید هوشمندانه تر عمل کنید. در واقع شما باید کلید و پریزی انتخاب کنید که خودش نشان دهد از چه ارزش و قیمتی برخوردار است. استفاده از زرق و برق بیش از اندازه و یا بهره بردن از طراحی های عجیب و غریب لزوما به معنی گران بودن و لاکچری بودن آن نیست.

کلید-و-پریز-لاکچری

از طرف دیگر شما نباید در این نوع کلید و پریزها به دنبال ویژگی های ظاهری ساده باشید. به هر حال این نوع کلید و پریز مانند انواع قاب هالوژن جدید باید از ویژگی های ظاهری منحصر به فردی برخوردار باشد تا بتواند کارایی خودش را نشان دهد و به عنوان یک کلید پریز لاکچری معرفی شود.تمامی این موارد به خوبی نشان می دهد که پیدا کردن یک کلید و پریز یا هالوژن لاکچری مناسب در این بازار کار چندان ساده ای نیست. اما اگر کمی دقت کنید می توانید برندهای معتبری را پیدا کنید که با هزینه های معقولانه ترین طرح های جذابی به شما ارائه می دهد.

برند آنتیکو از جمله معدود برندهای داخلی است که توانسته با تلفیق طرح های جذاب سنتی، مدرن و لاکچری با تکنولوژی روز دنیا – لگرند فرانسه – کلید و پریزها و قاب های هالوژنی تولید کند که در عین زیبایی کارایی خوبی نیز برای شما داشته باشد. بنابراین لازم نیست تمام بازار را برای پیدا کردن یک کلید پریز لاکچری به هم بزنید! تنها کافی است سری به آنتیکو بزنید و طرح های آن را ببینید. مسلما کیفیت ساخت بالا در کنار این طراحی های زیبا می تواند نظر شما را جذب کند! باور کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید