نحوه خرید نبشی و ناودانی با قیمت مناسب

 

برای بسیاری از افراد که سوالاتی در خصوص خرید نبشی با بهترین قیمت عرضه شده را دارند، یکی از بهترین سایت هایی که مانند آهن آنلاین، یا مرکز آهن، فولادرادمهر می باشد، این سایت با بالاترین تجربه در این زمینه همیشه بهترین قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید نبشی و اطلاعاتی در مورد قیمت آن

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت نبشی با توجه به نوسانات بسیار سریع قیمتی، می توانید با کارشناسان فولادرادمهر تماس بگیرید، این کارشناسان همیشه به روزترین قیمت ها را در اخیتار شما قرار خواهند داد، برای دانستن این که چه مواردی بر روی قیمت نبشی اثر می گذارد باید به جز بحث سفته بازی که در بازار آهن این روزها رواج پیدا کرده است، سراغ بحث مواد اولیه به کار برده شده در این محصول برویم،اگر مواد اولیه به کار برده شده در این محصول از کیفیت لازم برخوردار بود می توان گفت این محصول برای استفاده های شما بسیار مناسب است و حتی اگر قیمت آن بالاتر است از آنجا که نبشی در موارد حساسی نظیر آسانسور نیز استفاده می شود، بهتر است به این بالا بودن قیمت هم توجهی نداشته باشیم، و هر محصولی که نیاز داریم را با بهترین کیفیت تهیه نماییم.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، نبشی در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد. به این محصول در زبان انگلیسی Angle bar گفته می‌شود و از حرف L برای نشان دادن آن استفاده می‌شود. ساختار نبشی به این صورت است که از دو ضلع عمود بر هم به‌صورت ال ساخته شده‌است. برای صنایع مختلف دو نوع نبشی ساخته شده که چنانچه طول این دو ضلع با هم برابر باشد، به آن نبشی بال مساوی می‌گویند و اگر دو ضلع طول نابرابر یعنی کوتاه و بلند داشته باشند به آن نبشی بال نامساوی می‌گویند.

از دیگر نکاتی که در انتخاب و خرید نبشی اهمیت دارد، ضخامت آن است به همین دلیل برای خرید نبشی حتما باید موارد استفاده خود را بدانید و آن را با متخصصان این حوزه در میان بگذارید.

خرید نبشی از فولادرادمهر

در ادامه به معرفی هر یک از انواع نبشی خواهیم پرداخت:

· نبشی بال مساوی:

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، طول بال‌ها در این نوع نبشی با هم برابر است و نسبت به نبشی بال نامساوی مشتری بیشتری دارد.

· نبشی بال نامساوی:

طول بال‌های این نوع نبشی با هم نامساوی هستند، چنانچه امکان استفاده از نبشی بال مساوی مهیا نباشد، از این نوع نبشی در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

هنگام خرید نبشی باید به این نکته توجه کنید که طول نبشی‌ها یا 6 و یا 12 متر است، اما اگر مشتری بخواهد نبشی با برش‌های کوچک‌تری داشته باشد، به آن نبشی لقمه می‌گویند. از این نوع نبشی بیشتر برای سازه‌های مرتبط به آسانسور و زوایای دیوار استفاده می‌شود.

نبشی در چه صنایع و مکان‌هایی کاربرد دارد؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، قبل از خرید نبشی باید از نیاز و موارد استفاده خود با خبر باشید؛ به‌عنوان مثال، اگر آن را برای استفاده در کارهای ساختمانی می‌خواهید، لازم است بدانید که مهم‌ترین بخش استفاده از آن‌ها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • برای مهار دیوارهای سفالی و بتن آرمه می‌توان از نبشی استفاده نمود.
  • برای استفاده در چارچوب‌های ساده درب و پنجره.
  • جهت اتصال تیرآهن به بیم‌ها می‌توان از نبشی لقمه استفاده نمود.
  • در اسکلت فلزی، ستون‌ها و خرپاهایی ساخته می‌شود که برای ساخت آن‌ها از نبشی استفاده می‌شود.

با توجه به کاربردهای متنوع نبشی در صنایع گوناگون، اکنون می‌توان دریافت که خرید نبشی تا چه اندازه در بین صنعتگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از دیگر موارد استفاده از نبشی می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

  • ساخت دیگ‌های بخار صنعت
  • ساخت کرکره‌های نورد
  • ساخت سوله
  • ساخت وسایل نقلیه
  • در صنایع کشتی‌سازی

 

خرید ناودانی و استعلام قیمت آن چگونه است؟

یکی از پروفیل‌هایی که کاربرد فراوانی در ساخت پایه و قاب‌های سازه‌ها دارد، ناودانی است. در ادامه به چیستی ناودانی اشاره کرده و به شما خواهیم گفت که برای خرید ناودانی لازم است به چه نکاتی توجه داشته باشید. ناودانی صنعتی و ساختمانی، پروفیلی است که ظاهری شبیه به U انگلیسی دارد. اگر به سطح مقطع ناودانی نگاهی بیندازید، خواهید دید که از یک بخش افقی و از دو بال به‌صورت عمودی تشکیل شده است. در این مقاله به بررسی انواع ناودانی، استانداردها و کاربردهای این پروفیل خواهیم پرداخت. ازآنجاکه از زمان تولید این محصول، خرید ناودانی با استقبال فراوانی روبه‌رو شد، تولیدکنندگان تصمیم گرفتند این محصول را از جنس‌های مختلف تولید نمایند. به این ترتیب در صنایع گوناگون به‌راحتی می‌توان از این نوع ناودانی استفاده کرد.

از آنجا که قیمت ناودانی مانند قیمت سایر آهن آلات، تحت تاثیر عوامل بسیاری می باشد، این موضوع را به صورت مفصل در این مطلب بررسی کردیم، در درجه اول قیمت ناودانی تحت تاثیر، جنس به کار رفته شده در آن می باشد، این موضوع باعث می شود تا به مواد اولیه ای که در تولید ناودانی به کار رفته است بپردازیم، در تولید ناودانی از استیل استنلس و گالوانیزه استفاده می شود که موثرترین مورد در خصوص بررسی قیمت ناودانی می باشد، بعد از آن باید به سراغ عوامل خارجی موثر بر قیمت ناودانی بپردازیم، همان طور که می دانید، عوامل اقتصادی بسیاری بر قیمت انواع آهن آلات موثر است، شاید بپرسید، نرخ دلار چه اثری بر قیمت ناودانی دارد، اما پاسخ ما بسیار شفاف و راحت است، همان طور که می دانید برای تولید این محصول بسیاری از تجهیزاتی که به کار گرفته شده است، اغلب وارداتی بوده اند، که این موضوع باعث شده است تا قیمت های محصولات نیز به صورت دلاری باشد، از طرفی دیگر برای حمل این محصولات نیز از خودروهای سنگین بهره گرفته می شود که این خود رو ها نیز قطعاتی دارند که باید قیمت آن ها بر حسب دلار محاسبه شود. پس به همین دلیل است که این محصولات قیمتشان نوسان بسیار زیادی دارد.

این پروفیل‌ ساختمانی مقاومت و استحکام زیادی دارد و از این نظر در برابر حوادث می‌تواند از ساختمان مراقبت کند. نصب این پروفیل با سرعت بالایی انجام می‌شود و در مدت‌زمان کوتاهی در محل موردنظر می‌توان آن را نصب نمود. خرید ناودانی را می‌توانید برای استفاده در دهانه‌ها و خرپاها انجام دهید. ناودانی‌ها نسبت به پروفیل‌های دیگر از استحکام و طول عمر بالاتری برخوردارند و از نظر اقتصادی نیز به‌صرفه هستند.

معرفی انواع ناودانی

پروفیل ناودانی بر اساس شکل ظاهری به دو دستۀ ساده یا مشبک تقسیم می‌شود.

نوع ساده بیشتر برای ساخت پل‌های باربر استفاده می‌گردد و در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ موجود است و دارای ارتفاع‌های گوناگونی بین ۳۰ تا ۴۰۰ میلی‌متر متغیر است. وزن ناودانی نیز از سوی دیگر مهم است و در دو نوع سبک و سنگین تولید می‌شود که می‌توانید با مراجعه به جدول ناودانی وزن آن را محاسبه کنید. عموما از ناودانی مشبک جهت تولید قفسه‌های فولادی استفاده می‌شود.

خرید ناودانی

 

انواع ناودانی بر اساس جنس

هنگام خرید ناودانی باید بدانید کدام یک از آن‌ها مناسب کار شما است؛ زیرا در حال حاضر ناودانی از مواد مختلفی تولید می‌شود که برای مصارف گوناگون مناسب است؛ به‌عنوان مثال، ناودانی بیشتر حالت دکوراتیو دارد و برای زیبا کردن نمای ظاهری ساختمان‌های لوکس به‌کار می‌رود.

از ناودانی گالوانیزه نیز برای ستون‌ها استفاده می‌شود؛ بنابراین این محصول ضخامت‌ها و سایزهای متفاوت دارد، مشتری می‌تواند به هنگام خرید ناودانی آن را با ابعاد مختلفی تهیه نماید و برای هر فعالیت که نیاز دارد به کار ببرد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید